کد خبر : 38048 / /
/

نفیسه روشن | نفیسه روشن بازیگر | نفیسه روشن بیوگرافی

نفیسه روشن با تیپ کارتونی عجیب در ویلای شمالش | نفیسه روشن با این عکس شور هرچی پز دادنه در آورد ! + عکس

نفیسه روشن این عکس را منتشر کرد.

نفیسه روشن با تیپ کارتونی عجیب در ویلای شمالش | نفیسه روشن با این عکس شور هرچی پز دادنه در آورد ! + عکس

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران است.نفیسه روشن هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.نفیسه روشن در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده و دارای مدرک کارشناسی فقه و حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی است.نفیسه روشن قسمتی از فیلم عروسی اش را در فضای مجازی منتشر کرده و این حواشی زیادی ایجاد کرده است.نفیسه روشن یکی از پرکارترین بازیگران زن سینمای ایران است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن در فضای مجازی

چند سالی می شود که تبلیغ های اینستاگرامی بسیار پر درآمد شده و خانم های بازیگر هم از این روش عقب نمانده و استفاده می کنند. البته در این روز های کرونایی خرید های آنلاین به دلیل راحتی و عدم حضور در مکان های عمومی روشی درست است اما یکسری از اشخاص رقم هایی بسیار بالا برای انجام تبلیغ دریافت می کنند که قطعا هنرمندان از این دسته افراد نیز هستند.

نفیسه روشن هم به تازگی خیلی ریز و زیر پوستی با انتشار عکسی از خود تبلیغ یک فروشگاه اینترنتی را نیز انجام داده است.

نفیسه روشن

مردهای زندگی نفیسه روشن و عکسی که همه ندیدن

نفیسه روشن بازیگر زن ایرانی که این روزها، همراه میترا رفیع و دیگر بازیگران سریال گیلدخت، آخر هفته ها در تلویزیون دیده می شود، عکس خاصی را منتشر کرد.

نفیسه روشن

پست زیبای نفیسه روشن به مناسبت روز مرد

نفیسه روشن که در سریال پربیننده گیلدخت نقش آمنه دوست گلنار را بازی کرده است، در تازه ترین استوری خود از مردهای زندگیش رونمایی کرد و موجب بروز واکنش هایی در فضای مجازی شد. در ادامه این بخش از نمناک استوری نفیسه روشن را مشاهده می کنید.

نفیسه روشن بازیگر نقش مریم در سریال نمایش خانگی مانکن، به مناسبت روز مرد و روز پدر عکسی از مردهای زندگیش را منتشر کرد و این روز را به آنان تبریک گفت. برخلاف تصور برخی از مخاطبان هیچ یک از عکس ها متعلق به همسر نفیسه روشن نیست و خانم بازیگر عکس دو برادر و پدرش را منتشر نموده است.

بازیگر نقش پری در سریال اغما با انتشار عکس پدر و دو برادرش میلاد و مسعود در استوری اینستاگرامش نوشت:

    روز مرد بر مردهای زندگیم که همیشه حامی من بودن و همه مردان واقعی مبارک.

نفیسه روشن

مختصر بیوگرافی نفیسه روشن؛ بازیگر سریال گیلدخت

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون متولد سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران است، او در خانواده 5 نفره به دنیا آمده و فرزند اول خانواده می باشد.

پدر نفیسه روشن، مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش، مادرش خانه‌دار و دو برادر کوچکتر از خود به نام های میلاد و مسعود دارد که آنها نیز به عنوان خلبان و مهندس پرواز در نیروی هوایی فعالیت دارند.

ازدواج و همسر نفیسه روشن

از ازدواج و همسر نفیسه روشن اخبار موثقی در دسترس نیست و هر آنچه گفته می شود در حد حدس و گمان است و تا زمانی که خود خانم بازیگر این مسئله را تایید نکند، نمیتوان به هیچ عکس و خبری استناد کرد.

نفیسه روشن

فیلم و سریال های نفیسه روشن

این بازیگر تا کنون در آثاری چون گیلدخت، مانکن، کمکم کن، بچه های خیابان، روزگار قریب، اغما، مایا ببر مازندران، لازانیا، با تو می مانم، عملیات 125، شش قهرمان و نصفی، بچه مهندس، کلانتر، یک تکه زمین و... ایفای نقش نموده است.

زندگی شخصی نفیسه روشن

نفیسه روشن چندی پیش و تنها پس از گذشت چند روز از پخش قسمت های از فیلم مراسم عروسی خود خبر جدایی را تایید کرد.این بازیگر اظهار نظر و دخالت های دیگران را دلیل اصلی طلاقش عنوان کرد.

 نفیسه روشن فارغ‌التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. نفیسه روشن در پاسخ بدلیل ادامه ندادن رشته تحصیلی و کار نکردن در آن زمینه می گوید: از همان کودکی علاقه بـه عرصه هنر داشتم اما پدرم همیشه میگفت کـه بهتر اسـت مثل پزشک اصفهانی باشی. او یک پزشک و خواننده خوب اسـت.

می‌توانی یک وکیل خوب باشی و بازیگری را ادامه دهی ودر آن هم خوب باشی کـه اگر در بازیگری بـه مشکلی برخوردی، یک تحصیلات آکادمیک از یک شغل دیگر را داشته باشی کـه بتوانی یک کار دیگر را هم انجام دهی. اما هیچوقت پیش نیامد کـه دو شغله بودن را حفظ کنم. حقوق، رشته ای اسـت کـه برای وکیل شدن یا قاضی بودن باید جذبه ای را داشته باشید.

اعتماد بـه نفس و روحیه محکمی کـه با چهار قطره اشک و آه و ناله دلت برای انها نسوزد. خوب قضاوت کنید و حق رابه کسی بدهید کـه واقعا سزاوارش هست. مـن این روحیه را نداشتم. در همان دوره کارورزی، دلم بحال مجرمی کـه گریه می‌کرد می سوخت! همان موقع بـه مـن گفتند کـه بـه درد این شغل نمیخورم. هنر لطافتی دارد کـه با روحیه مـن سازگار اسـت.

نفیسه روشنمـن بـه عشق، دوستی، مهربانی و معرفت اعتقاد دارم. خیلی وقت ها بـه طراحی، دکور یا حتی نقاشی فکر کردم اما بـه بازیگری کـه مهندس یا پزشک باشد، فکر نکردم. انها شغل هـای سختی اسـت کـه بـه خوبی میتواند درگیرت کند. اگر بخواهی متخصص خوبی باشی، بـه نظرم خیلی درگیر می‌شوید اما اگر صرفا گرفتن یک مدرک شرط باشد، هر مدرکی میتواند گوشه خانه بماند و خاک بخورد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.