کد خبر : 35922 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید امروز

سقوط گسترده قیمت ها در بازار خودرو به جز پراید | 5 میلیون رفت روی قیمت پراید

روند نزولی قیمت خودرو همچنان ادامه دارد. به طوری که خودروی لاماری ایما طی یک روز ۸۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان رسید.

سقوط گسترده قیمت ها در بازار خودرو به جز پراید | 5 میلیون رفت روی قیمت پراید

قیمت پراید | قیمت پراید روز یکشنبه، 22 اسفند ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.قیمت پراید که هفته‌های گذشته روند افزایش قیمت را در پیش گرفته بود، امروز پنج میلیون تومان گران و در نرخ ۳۴۵ میلیون تومان عرضه شد.تغییرات قیمت پراید در بازار همراه با نوسانات دلار است. لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببیند.

روند نزولی قیمت خودرو همچنان ادامه دارد. به طوری که خودروی لاماری ایما طی یک روز ۸۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان رسید.

11

قیمت پراید روز دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

قیمت خودرو روز دوشنبه، ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ با تغییراتی همراه شد.

گرچه طی هفته‌های گذشته قیمت خودرو با سرعت زیادی روند صعودی را طی کرد، اما از چند روز گذشته با آغاز ریزش قیمت دلار بازار خودرو هم دنده معکوس کشید و قیمت برخی مدل‌ها کاهش یافت.

به نظر می‌رسد اکنون این بازار ارز است که هیجانات خود را بلافاصله در بازار خودرو هم تخلیه می‌کند؛ اما این هیجانات در زمان سقف‌شکنی‌های دلار شدت و سرعت بیشتری دارد تا زمان کف‌نشینی ارز. چراکه از زمان رکوردشکنی قیمت دلار تا امروز، قیمت این ارز ۱۴ هزار تومان کاهش پیدا کرد؛ یعنی ریزش حدود ۲۲ درصدی قیمت‌ها، با این حال ریزش قیمت انواع خودرو تقریباً در محدوده یک درصد است.

پراید ۱۱۱ که هفته‌های گذشته روند افزایش قیمت را در پیش گرفته بود، امروز پنج میلیون تومان گران و در نرخ ۳۴۵ میلیون تومان عرضه شد.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز ۱۸ میلیون تومان ارزان و در نرخ ۶۲۸ میلیون تومان عرضه شد.

قیمت دنا پلاس هم با ۱۵ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته در  نرخ ۷۶۰ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز ۱۷ میلیون تومان ارزان شد و  به نرخ ۴۷۱ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز با ۱۵ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته همراه شد و نرخ ۵۰۵ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

در این میان، خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد. این خودرو طی یک روز ۸۰ میلیون تومان ارزان شد و به دو میلیارد و ۷۰ میلیون تومان رسید.

دیگنیتی نیز نسبت به روز گذشته ۹۷ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و در قیمت یک میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان عرضه شد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز  به پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

ام وی ام X۲۲ pro نیز امروز، دوشنبه، در قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان عرضه شد.

13

پیش‌بینی قیمت پراید در روزهای آینده

قیمت خودرو پس از طی کردن یک روند صعودی، در روزهای اخیر هم‌گام با ریزش نرخ ارز، با ریزش قیمت‌ها همراه شده است. در این میان، زمزمه‌هایی مبنی بر کاهش قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی در میان خودروهای داخلی به گوش می‌رسد.

کارشناسان و فعالان معتقدند که تمام رفتار بازار به نرخ ارز بستگی دارد. اگر در ریزش نرخ ارز تداوم وجود داشته باشد، به نظر می‌رسد خودرو نیز افزایش قیمت ماه گذشته خود را جبران کند. البته برخی دیگر نیز معتقدند که دیگر کاهش قیمتی اتفاق نخواهد افتاد و تنها قیمت‌ها در همین بازه‌های فعلی تثبیت می‌شوند./تجارت نیوز

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت گسترده در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته‌است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از تداوم کاهش قیمت‌ها در این بازار حکایت دارد، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن از ۲۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای پژو نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۴۸۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۷۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۵۰۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۸۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۳۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و در حال حاضر ۵۰۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودرو پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ این گروه در این مدت ۵۰ میلیون تومان گران شده‌است و دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای سمند نیز در این مدت از کاهش قیمت‌ها در امان نبودند، به طوری که سمند lx ef۷ مدل ۱۳۹۹ از ۵۴۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.

سایر خودروهای موجود در بازار نیز در ۲۴ ساعت گذشته ارزان شدند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.