کد خبر : 35722 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید امروز

شوک آخر هفته ای به خریداران خودو | خبر اول صبحی از سقوط قیمت خودرو | آخرین قیمت پراید،تیبا،شاهین،دنا و انواع پژو

قیمت خودرو در بازار روند کاهشی را طی می‌کند. این ریزش قیمت به طوری است که اکثر خودروها طی روزهای اخیر 10 الی 15 درصد ارزان شدند.

شوک آخر هفته ای به خریداران خودو | خبر اول صبحی از سقوط قیمت خودرو | آخرین قیمت پراید،تیبا،شاهین،دنا و انواع پژو

قیمت پراید | قیمت پراید روز پنجشنبه، 18 اسفند ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.قیمت پراید۱۱۱که هفته‌های روند افزایش قیمت را در پیش گرفته بود، امروز در نرخ ۳۵۶ میلیون تومان عرضه شد.تغییرات قیمت پراید در بازار همراه با نوسانات دلار است. لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببیند.

قیمت خودرو در بازار روند کاهشی را طی می‌کند. این ریزش قیمت به طوری است که اکثر خودروها طی روزهای اخیر 10 الی 15 درصد ارزان شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو روز پنجشنبه،18 اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو با نوساناتی همراه بوده، اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

Untitled

قیمت پراید در آخر هفته

پراید 111 که هفته‌های روند افزایش قیمت را در پیش گرفته بود، امروز در نرخ ۳۵۶ میلیون تومان عرضه شد.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز به 646 میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس هم در نرخ 795 میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز به نرخ 511 میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز نرخ 543 میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

در این میان، خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد. این خودرو طی یک روز 80 میلیون تومان ارزان شد و به دو میلیارد و 190 میلیون تومان رسید.

دیگنیتی نیز نسبت به روزهای گذشته 30 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و در قیمت دو میلیارد و 185 میلیون تومان عرضه شد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز 107 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به پنج میلیارد و 575 میلیون تومان رسید.

ام وی ام X22 pro نیز امروز، پنجشنبه، در قیمت یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ثابت ماند.

8

پیش‌بینی قیمت پراید در روزهای آینده

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: طی روزهای اخیر که دلار ریزش داشت و وارد کانال 48 هزار تومان نیز شد اکثر خودروهای موجود در بازار با کاهش 10 الی 15 درصدی قیمت‌ها همراه شد.

او افزود: به دلیل نوسانات ارزی و تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار میزان خرید و فروش کاهش یافته است. به نظر می‌رسد زمانی که ثبات قیمتی به بازار بازگردد، سطح معاملات مجدداٌ بالا می‌رود.

موتمنی توضیح داد: وضعیت بازار خودرو کاملاٌ بستگی به نرخ ارز دارد. اگر نرخ دلار در روزهای آینده ثبات پیدا کند، بازار خودرو نیز به وضعیت مناسبی دست پیدا می‌کند و دوباره رونق می‌یابد.

بررسی روند بازار خودرو، از کاهش قیمت‌ها از ابتدای هفته تاکنون سخن می‌گوید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با ریزش قیمت دلار در بازار، سایر بازارها از جمله خودرو نیز منفی شده است. کارشناسان اعتقاد دارند در صورتی که این فضا در بازار ارز تداوم داشته باشد و عرضه خودرو به بازار نیز افزایش یابد، قیمت خودرو همچنان نزولی خواهد بود..

سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در رابطه با وضعیت خرید و فروش خودرو در بازار می‌گوید: وقتی قیمت‌ها افزایشی یا کاهشی می‌شود معمولا خرید و فروشی زیادی در بازار انجام نمی‌شود، زیرا خریداران و فروشندگان اغلب در انتظار ثبات قیمت هستند تا نسبت به انجام انجام معامله اقدام کنند بنابراین در حال حاضر نیز بازار در شرایط رکود قرار دارد و به نظر می‌رسد مردم در انتظار ثبات قیمت باشند.

وی با اشاره به تاثیر قیمت ارز بر روی قیمت انواع کالاها از جمله کالاهای سرمایه‌ای، می‌افزاید: با توجه به اینکه خودرو به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است بنابراین تغییرات قیمت ارز نیز بر آن اثرگذار است.

وی عنوان می‌کند: مدتی پیش که قیمت ارز در بازار افزایش یافت، قیمت خودرو نیز به شدت بالا رفت و اکنون که قیمت ارز در بازار در حال ریزش است، ‌خودرو نیز در سراشیبی قیمتی قرار گرفته است.

در این شرایط گزارش‌ها حاکی از آن است که طی ۵ روز گذشته قیمت پژو۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ در حدود ۱۵۰ میلیون تومان ارزان شده است. این خودرو در حال حاضر در بازار به قیمت ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

همچنین بررسی‌ها نشان می‌دهد که پژو۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۹ در این مدت بدون تغییر قیمت، ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

با توجه به کاهش قیمت‌هایی که در بازار خودرو رقم خورده، قیمت پژو۲۰۰۸ به قیمت روز اول اسفند ماه رسیده است.

قیمت بازار انواع پژو ۲۰۰۸ (هجدهم اسفند ۱۴۰۱) برند     مدل(سال ساخت)     کارکرد (کیلومتر)     قیمت (تومان)

پژو ۲۰۰۸     ۱۳۹۹| ایران خودرو     صفر     ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۰۸     ۱۳۹۸| ایران خودرو     صفر     ۲,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.