کد خبر : 35496 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید امروز

جهش شوکه کننده قیمت گران ترین مدل پراید | قیمت به روز خودرو امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | پراید شش میلیون تومان گران شد

قیمت خودرو امروز نیز نوساناتی را تجربه کرد. اما روند بازار امروز مانند روزهای گذشته نبود و برخی از خودروها با افزایش قیمت و برخی دیگر با کاهش قیمت همراه شدند.

جهش شوکه کننده قیمت گران ترین مدل پراید | قیمت به روز خودرو امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ | پراید شش میلیون تومان گران شد

قیمت پراید | قیمت پراید روز یکشنبه، 14 اسفند ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.قیمت پراید۱۱۱ هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد، امروز مجدداً شش میلیون تومان گران شد و به ۳۵۰ میلیون تومان رسید..تغییرات قیمت پراید در بازار همراه با نوسانات دلار است. لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببیند.

قیمت خودرو امروز نیز نوساناتی را تجربه کرد. اما روند بازار امروز مانند روزهای گذشته نبود و برخی از خودروها با افزایش قیمت و برخی دیگر با کاهش قیمت همراه شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو روز یکشنبه، ۱۴ اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه بوده، اما بازار شب عید خودرو در کشور رونق گرفته و خرید و فروش‌ها افزایش یافته است.

در سایت‌های خرید و فروش قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است

11

پیش‌بینی قیمت پراید

پراید 111 که هفته‌های گذشته کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد، امروز مجدداً شش میلیون تومان گران شد و به ۳۵۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز با افزایش ۱۳ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، به ۶۸۶ میلیون تومان رسید.

قیمت دنا پلاس هم امروز هشت میلیون تومان گران و در نرخ ۸۱۵ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز دو میلیوت تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۵۳۳ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز پنج میلیون تومان کاهش قیمت داشت و نرخ ۵۷۵ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

در این میان، خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد. این خودرو طی یک روز ۵۰ میلیون تومان ارزان شد و به دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان رسید.

دیگنیتی نیز نسبت به روزهای گذشته تغییر قیمتی را تجربه نکرد و در قیمت دو میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان ثابت ماند.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز ۱۰۱ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به پنج میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان رسید.

ام وی ام X22 pro نیز امروز، یکشنبه، ۲۰ میلیون تومان گران شد و به قیمت یک میلیارد و ۹۵ میلیون تومان رسید.

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر نرخ ارز نوسانات زیادی را پشت سر می‌گذارد. به همین دلیل مردم به بازارهای مختلف مراجعه می‌کنند تا ارزش سرمایه خود را حفظ کنند. یکی از این بازارها نیز که حاشیه سود بالایی دارد، بازار خودروست.

او افزود: این روزها بازار پررونق است و حتی نمایشگاه‌داران می‌گویند خودرویی برای خرید در بازار یافت نمی‌شود. به نظر می‌رسد اگر نوسانات ارزی کاهش یابد، قیمت خودرو نیز به همین روند کنونی خود ادامه می‌دهد.

13

آخرین قیمت پراید، تیبا، ساینا، دنا و کوییک

قیمت خودرو در بازار وارد فاز ریزشی شد؛ به طوری که در برخی خودروها شاهد کاهش ۵ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمت بودیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تحلیلگران و کارشناسان بازار خودرو اعتقاد دارند در صورتی که بازار ارز به ثبات برسد و محدودیت عرضه نیز برداشته شود، قیمت خودرو در بازار ریزشی می‌شود. این نکته‌ای است که چند پیش موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو نیز به خبرگزاری خبرآنلاین اعلام کرد و گفت: در حال حاضر مشکل بازار خودرو، به نوسان نرخ ارز و محدودیت عرضه برمی‌گردد.

گزارش‌های میدانی خبرگزاری خبرآنلاین حاکی از آن است که دیروز پراید ۱۱۱ و پراید ۱۳۱ در بازار بدون تغییر قیمت به ترتیب ۳۲۰ و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پراید ۱۵۱ SE کاهش ۲۰ میلیون تومانی را در بازار تجربه کرد و در حدود ۲۹۰ میلیون تومان به فروش رفت.

بنا به این گزارش، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ دیروز در بازار ۵ میلیون تومان، پزو۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ در حدود ۲۰ میلیون تومانوپ و پژو۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ حدود ۵۰ میلیون تومان کاهش یافت.

به این ترتیب پژو۲۰۶ تیپ ۲ به قیمت ۶۰۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ به قیمت ۶۳۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دستی پانوراما به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان رسید.

در این میان، سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ در بازار بدون تغییر قیمت، ۵۶۰ میلیون تومان فروش رفت. تارا دنده‌ای نیز ۷۹۰ میلیون تومان، راناپلاس پانوراما ۶۶۰ میلیون تومان و سمند سورن پلاس بنزینی ۶۳۰ میلیون تومان قیمت داشت. این در حالی است دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۱ در بازار کاهش ۲۰ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و با نرخ ۹۱۰ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که قیمت تیبا صندوق دار SX مدل ۱۴۰۱ بنزینی در حدود ۱۵ میلیون تومان کاهش یافته و به ۳۶۵ میلیون تومان رسیده است. تیبا هاچ‌بک پلاس مدل ۱۴۰۰ هم ۵ میلیون تومان ارزان شده و ۳۸۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت ساینا S دنده‌ای‌ مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۸۵میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ میلیون ارزان شده است. قیمت کوییک دنده ای R نیز ۱۰ میلیون تومان ارزان شده و ۳۹۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.