کد خبر : 34175 / /
/

وام | وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن

اگر وام فوری احتیاج دارید به این بانک ها مراجعه کنید | جزئیات شرایط وام 300 میلیون تومانی با مبلغ اقساط کم

مشتریان بانک توسعه تعاون علاوه با افتتاح حساب بلندمدت در یکی از شعب این مجموعه، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «هم راه» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

اگر وام فوری احتیاج دارید به این بانک ها مراجعه کنید | جزئیات شرایط وام 300 میلیون تومانی با مبلغ اقساط کم

وام فوریوام فوری دریافت آن یکی از معظلاتی است که متقاضیان تسهیلات بانکی با آن مواجه هستند. وام‌ فوری معمولا در فاصله دو یا سه روز پرداخت می‌شوند و نرخ سود و شرایط بازپرداخت متفاوتی دارند. وام فوری از جمله وام هایی است که برخی بانک ها طرح هایی برای اعطای آن دارند. وام فوری میتواند وام ازدواج ،وام مسکن ، وام قرض الحسنه یا هر وام دیگری باشد.  وام فوری  و شرایط گرفتن آن در بانک های مختلف میتواند متفاوت باشد.

مشتریان بانک توسعه تعاون علاوه با افتتاح حساب بلندمدت در یکی از شعب این مجموعه، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی را دارند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «هم راه» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

به نقل از رده، در صورتی که فردی مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون باشد نیازی به ارائه ضامن ندارد. مسدودی سپرده وی ضمانت اصلی این تسهیلات است و تا زمان پرداخت کامل اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند. سود این تسهیلات 18 درصد است و مدت زمان بازپرداخت آن هم به 48 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است طی مدت زمان انسداد سپرده مشتریان، به اصل آن 16 درصد سود تعلق خواهد گرفت.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 8 میلیون و 812 هزار و 500 تومان است. کل سود تسهیلات 122 میلیون و 999 هزار و 994 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 423 میلیون و 59 هزار و 994 تومان خواهد بود.

وام فوری-آخرین وام ها و تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون به چه افرادی تعلق گرفت؟

بانک توسعه تعاون علاوه بر این طرح وام، در قالب عقود بانکی و دیگر طرح‌های تعریف شده انواع تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط خود می‌پردازد. براساس اخبار وبسایت بانک توسعه تعاون، آخرین تسهیلات پرداختی این مجموعه به طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی در استان گلستان مربوط می‌شود. افتتاح این طرح‌ها برای بیشتر از 90 نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

اخیرا بانک توسعه تعاون به منظور بهبود شرایط زیست محیطی به معرفی شدگان صندوق ملی محیط زیست در زمینه طرح‌های موثر در ایجاد هوای پاک و صرفه جویی در مصرف انرژی، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهبود اقلیم طبیعی نیز تسهیلات پرداخت کرده است./کاماپرس

وام فوری

بانک آینده چه خدماتی ارائه می‌دهد؟/ وام فوری

بانک آینده سال ۱۳۹۳ فعالیت خود راشروع کرد و در قالب بانکداری شرکتی، اختصاصی و الکترونیکی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این بانک انواع تسهیلات خرید کالا و وام‌های دیگر را هم به مشتریان واجد شرایط می‌پردازد. این بانک در تیرماه امسال بالغ بر هزار و ۲۳۰ فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرد.

همواره بانک آینده در جهت گسترش بسترهای مناسب بانکی برای مشتریان، کارآفرینی و … تلاش می‌کند. اخیرا در راستای این مهم، بانک آینده و شرکت پژوهش و توسعه ناجی تفاهم نامه‌ای امضا کردند.

خانواده‌های فاقد مسکن که تاکنون تسهیلات مسکن دریافت نکرده‌اند می‌توانند به شش بانک عامل برای دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن مراجعه کنند.

تمامی خانواده‌هایی که دارای فرزند سوم متولد سال ۱۳۹۹ به بعد هستند و صاحب خانه نیستند، واجد شرایط دریافت وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت حداکثر ۲۰ ساله و کارمزد حداکثر ۴ درصد ‌هستند.

تقاضای دریافت وام باید توسط سرپرست خانوار یا نماینده قانونی آن به بانک اعلام شود و احراز ولادت فرزند متقاضی باید با مشاهده اصل شناسنامه زوجین، شناسنامه فرزند متولد شده و استعلام از سامانه‌های ثبت احوال توسط بانک انجام می‌شود.

صحابی ، معاون اعتبارات بانک مرکزی در رابطه با بررسی صحت نداشتن مسکن توسط افراد متقاضی پیشتر گفت: وقتی متقاضی به شعبه مراجعه می‌کند، بانک نمی‌تواند تشخیص دهد که متقاضی فاقد خانه هست یا خیر که در حال رایزنی با وزارت راه و شهرسازی هستیم که این امکان را به صورت یک لینک در اختیار شعب قرار دهند. 

وی در ادامه بیان کرد که منتظر این لینک نماندیم و از بانک‌ها خواستیم که برای این که قانون لازم الاجراست، وضعیت متقاضی را در سامانه سمات بانک مرکزی رصد کنند و اگر متقاضی تسهیلات مسکن یا جعاله فعالی نداشت، این تسهیلات را به آنها پرداخت کنند.

به این بانک‌ها بروید و وام فوری بگیرید

افراد متقاضی دارای شرایط میتوانند برای دریافت وام مذکور به یکی از ۶ بانک مسکن، تجارت، صادرات، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک مراجعه کنند.

در این رابطه بانک‌ها مکلفند علاوه بر اعتبارسنجی متقاضیان، با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر به پرداخت تسهیلات اقدام کنند. مسئولیت حسن اجرای حکم این بند به‌عهده بانک مرکزی و بانک‌های عامل و همه مدیران و کارکنان ذی‌ربط است. عدم اجرا یا تأخیر در پرداخت تسهیلات تخلف محسوب شده و قابل پیگیری در مراجع ذی‌صلاح است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.