کد خبر : 33532 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز | قیمت سکه و طلا

قیمت سکه مردم را سکته داد | آخرین قیمت سکه و طلا امروز 8 بهمن

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۹۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

قیمت سکه مردم را سکته داد | آخرین قیمت سکه و طلا امروز 8 بهمن

امروز قیمت سکه 8 بهمن 1401 افزایش داشت. امروز قیمت‌ سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 24 میلیون و 200 هزار تومان است. قیمت سکه امامی هم امروز با افزایش مواجه بوده است..قیمت سکهو طلا پس از ۳ روز متوالی کاهش، روز گذشته با روند صعودی به کار خود پایان داد. آخرین قیمت سکه و طلا امروز 8 بهمن  1401 را در خبر آزاد بخوانید .

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم 2 میلیون و 96 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 23 میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 24 میلیون و 200 هزار تومان است.

 در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 14 میلیون و 400هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 9 میلیون و 100هزار تومان و سکه یک‌گرمی 5 میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 9 میلیون و 80 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1928دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌ها در لحظه انتشار این گزارش، قیمت دلار  43 هزار و 706 تومان و قیمت یورو 46 هزار و 957 تومان اعلام شده است؛ بنا به دستور بانک مرکزی از 4 بهمن دلار و یورو وتوافقی از معاملات بازار متشکل حذف شده است.

بروز رسانی: شنبه 8 بهمن 12:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

دلار

43 هزار و 706

یورو

46 هزار و 957

 

بروز رسانی: شنبه 8 بهمن 12:30

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیا ر

2 میلیون و 96 هزار

مثقال طلا

9 میلیون و 80 هزار

انس طلا(دلار)

1928

 

بروز رسانی: شنبه 8 بهمن 9:12

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه   بهارآزادی

23 میلیون

قیمت سکه   بهارآزادی(طرح جدید)

24 میلیون و 200 هزار

قیمت نیم سکه  بهارآزادی

14 هزار و 400 هزار

قیمت ربع سکه   بهارآزادی

9 میلیون و 100 هزار

قیمت سکه  گرمی

5 میلیون

 

قیمت سکه

پیش بینی قیمت سکه و طلا 8 بهمن 1401 / مثقال طلا یک کانال بالاتر نشست

به گزارش تجارت‌نیوز قیمت طلا و سکه پس از ۳ روز متوالی کاهش، روز گذشته با روند صعودی به کار خود پایان داد.

قیمت طلا و سکه دنباله‌رو قیمت دلار است و از کاهش و افزایش این اسکناس آمریکایی تبعیت می‌کند.

هر چند فاکتور انس جهانی طلا به عنوان دومین عامل تاثیر‌گذار بر تعیین قیمت، در بازار فلز زرد در نظر گرفته می‌شود اما به اعتقاد تحلیلگران، این روزها تاثیر چندانی بر بازار ندارد.

البته با توجه به روند قیمت طلا و سکه این بازار به سمت هر بازاری که مسیر صعودی را طی می‌کند تمایل دارد.

قیمت اونس طلا روز گذشته تا نزدیکی مرز 1950 دلار بالا رفت اما بعد از ظهر دیروز در محدوده 1936 دلار به فروش رسید. در لحظه نگارش این گزارش قیمت انس‌ جهانی طلا ۱.۹۳۱.۵۵ دلار است.

معامله‌گران بازار معتقدند، روند صعودی طلای جهانی می‌تواند بر روند افزایشی قیمت سکه اثر بگذارد و تنها کاهش قیمت دلار است که می‌تواند قیمت را در مسیر نزولی قرار دهد.

در نخستین هفته بهمن‌ماه نوسانات قیمت دلار روند قیمت طلا و سکه را دستخوش افزایش و کاهش کرد.

در ۲ روز ابتدایی هفته، قیمت سکه امامی به محدوده ۲۵ میلیون تومانی رسید اما در ادامه با کاهش قیمت دلار ، با همان روند افزایش میلیونی، رو به پایین حرکت کرد و در روزهای میانی هفته روند کاهشی بود.

رشد ۵۷ درصدی هر مثقال طلا در ۳ ماه / قیمت سکه

روز گذشته هر مثقال طلا با ۲۴۰ هزار تومان افزایش قیمت، در کانال جدید ۹ میلیون تومانی قرار گرفت. مثقال طلا در ۳ ماه گذشته بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شده و رشد قیمتی در حدود ۵۷ درصد را پشت‌ سر گذاشته است.

روز گذشته هر مثقال طلا با قیمت ۹ میلیون و ۱۷۴ تومان در بازار معامله شد؛ این در حالی است که ۷ آبان امسال یعنی ۳ ماه قبل این مقدار طلا با قیمت ۵ میلیون و ۸۷۳ هزار تومان در بازار مبادله می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در کانال ۲ میلیون تومانی یک پله صعود کرد و به قیمت ۲ میلیون و ۱۱۷ هزار تومان رسید.

طلای دست دوم با قیمت ۲ میلیون و ۸۹ هزار تومان در بازار مبادله شد. اختلاف قیمت طلای نو و دست دوم در حدود ۳۰ هزار تومان است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.