کد خبر : 30992 / /
/

قیمت سکه | قیمت سکه امروز 23 آذر

قیمت سکه رکورد زد | قیمت سکه و قیمت دلار ۱۴۰۱/۰۹/۲۳

وز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۶۹۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

قیمت سکه رکورد زد | قیمت سکه و قیمت دلار ۱۴۰۱/۰۹/۲۳

قیمت سکه امروز دوشنبه ۲۱ آذر۱۴۰۱ مشخص شد.هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 696 هزار تومان، قیمت سکهتمام‌بهار آزادی طرح قدیم 18 میلیون  تومان و قیمت سکهتمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 18 میلیون و 650 هزار تومان است.قیمت سکه با افزایش قیمت دلار ارتباط مستقیم داردآخرین اخبار از قیمت سکه و طلا را در خبر آزاد دنبال کنید

در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۶۹۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 696 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 18 میلیون  تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 18 میلیون و 650 هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 11 میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 8 میلیون و 900 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 4 میلیون و 250 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 7 میلیون و 350 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1809 دلار است.

علاوه بر این، در بازار متشکل ارزی در لحظه انتشار این گزارش، قیمت فروش دلار توافقی 36 هزار و 398 تومان و قیمت خرید دلار توافقی 36 هزار و 395 تومان اعلام شده است. قیمت فروش یوروی توافقی نیز معادل 40 هزار و 501 تومان اعلام شده است.

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 23 آذر 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (توافقی)

36  هزار و 398

قیمت یورو (توافقی)

40  هزار و 501

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 23 آذر 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  18  میلیون

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

18  میلیون و 650  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

11 میلیون و 900 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

8  میلیون و 900 هزار

قیمت سکه گرمی

4 میلیون و 250 هزار

بروز رسانی: چهار‌‌شنبه 23 آذر 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 696  هزار

مثقال طلا

7 میلیون و 350 هزار

انس طلا(دلار)

1809

قیمت سکه

قیمت سکه رکورد زد/ هر گرم طلای 18 عیار چند؟

قیمت طلای 18 عیار در ادامه روند افزایشی خود امروز هم مجددا بالا رفت و به کانال جدید وارد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت طلای 18 عیار که روز گذشته تا بالاترین سطح کانال یک میلیون و 600 هزار واحدی بالا رفته بود امروز باز هم افزایش یافت و به یک میلیون و 710 هزار تومان رسید.

طی روزهای اخیر بازار طلا با موجی از افزایش قیمت‌ها روبرو بوده و قیمت طلا و سکه به شدت رشد کرده است. این روند چشم‌اندازی از سودآوری را برای سرمایه‌های خرد و پول‌های سرگردان ترسیم کرده و مردم را به سمت بازار طلا و سکه کشانده است.

آخرین معامله طلای 18 عیار در روز گذشته یک میلیون و 697 هزار تومان بوده و امروز هم روی قیمت یک میلیون و 698 هزار و 200 تومان بازگشایی شده بود. امروز قیمت طلا و سکه هر دو افزایشی بوده و انواع سکه طلا نیز روند صعودی را طی کرده است.

گزارش میدانی تجارت‌نیوز حاکی از تشکیل صف خرید سکه در سبزه‌میدان است به نحوی که افراد تنها به دلیل ترس از دست رفتن ارزش ریال، به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار طلا هستند که چشم‌انداز رشد را برای آنها ترسیم کرده است.

قیمت سکه امامی

قیمت سکه امامی هم امروز افزایشی است و در تلاش برای فتح کانال بالاتر به سر می‌برد. حباب سکه امامی در حال حاضر دو میلیون و 220 هزار تومان است.

قیمت سکه بهار آزادی

قیمت سکه بهار آزادی نیز امروز مسیر صعودی را برگزیده و همچنان در کانال 18 میلیون تومانی پیشروی می‌کند. بدین ترتیب سکه بهار آزادی در حال حاضر با قیمت 18 میلیون و 310 هزار تومان معامله می‌شود. گفتنی است قیمت آخرین معامله روز گذشته 18 میلیون و 299 هزار تومان بوده است. قیمت بازگشایی سکه بهار آزادی در روز جاری هم 18 میلیون و 295 هزار تومان بوده است.حباب این نوع سکه اکنون به دو میلیون و 84 هزار تومان رسیده است.

قیمت نیم‌سکه

قیمت نیم‌سکه هم امروز روند رو به رشد روزهای قبل را ادامه می‌دهد. در حال حاضر قیمت نیم‌سکه به 12 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است. نیم سکه در آخرین معامله روز گذشته 11 میلیون و 900 هزار تومان قیمت خورده بود و بدین ترتیب امروز موفق شده رکورد تازه‌ای ثبت کند. امروز حباب نیم‌سکه به سه میلیون و 863 هزار تومان رسیده است.

قیمت ربع سکه

ربع سکه امروز 9 میلیون و 100 هزار تومان قیمت خورده که نسبت به قیمت بازگشایی آن افزایشی است و رکورد تازه‌ای را ثبت کرده است. حباب ربع سکه نیز امروز به چهار میلیون و 972 هزار تومان رسید.

قیمت سکه گرمی

امروز در بازار طلای تهران سکه گرمی چهار میلیون و 250 هزار تومان قیمت خورد که نسبت به قیمت روز گذشته تغییری نکرده است. در حال حاضر حباب سکه گرمی به دو میلیون و 216 هزار تومان رسیده است.

نقش دولت در رشد قیمت سکه و طلا

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به حساسیت بازار طلا به تجارت‌نیوز گفته است: «هر اقدام دولت می‌تواند بر قیمت طلا و سکه اثرگذار باشد. اتفاقات اقتصادی، سیاسی و مالی، خبرهای برجام،‌ ارتباطات میان کشورها، موضوع اوکراین و روسیه همه روی قیمت طلا تاثیر دارد. به همین دلیل بعضی مواقع کاهشی و بیشتر مواقع قیمت طلا افزایشی است.»

او روند افزایشی قیمت طلا و سکه را ناشی از رفتارهای اقتصادی دانسته و معتقد است عرضه و تقاضا بر موضوع سکه می‌تواند اثر گذارباشد. اما نمی‌توان آینده قیمتی مشخصی برای این بازار متصور شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.