کد خبر : 32962 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید صفر | قیمت پراید 131

قیمت پراید وارد کانال جدید شد | جهش پر قدرت قیمت پراید،تیبا، تارا، شاهین و سمند نزدیک شب عید

ترمز افزایش قیمت خودرو در بازار کشیده شده است. اما به عقیده کارشناسان رکود مجددا به بازار بازگشته است و به نظر نمی‌رسد تا پایان سال نیز از بین برود.

قیمت پراید وارد کانال جدید شد | جهش پر قدرت قیمت پراید،تیبا، تارا، شاهین و سمند نزدیک شب عید

قیمت پراید امروز یکشنبه، 25 دی1401، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد. قیمت پراید۱۱۱که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومان شد. اما این خودرو امروز صبح پنج میلیون تومان گران شد و در قیمت 290 میلیون تومان به فروش رسید.قیمت پراید131نیز  امروز در نرخ 275 میلیون تومان عرضه می‌شود.اوایل سال جاری بود که قیمت پرایدرکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال 100 میلیون تومان گران شده است.لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببیند.

ترمز افزایش قیمت خودرو در بازار کشیده شده است. اما به عقیده کارشناسان رکود مجددا به بازار بازگشته است و به نظر نمی‌رسد تا پایان سال نیز از بین برود.

قیمت خودرو صفر داخلی روز دوشنبه، 26 دی ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در سایت‌ها و مراکز خرید و فروش خودرو این روزها با نوسان کمی همراه شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته با ثبات نسبی و در برخی از موارد با کاهش همراه شد.

Untitled

قیمت پراید امروز

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال 100 میلیون تومان گران شده است.

پراید 111 که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومان شد. اما این خودرو امروز صبح پنج میلیون تومان گران شد و در قیمت 290 میلیون تومان به فروش رسید. پراید 131 نیز  امروز در نرخ 275 میلیون تومان عرضه می‌شود.

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه بود، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز در نرخ 729 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۷ اتومات، امروز در محدوده ثابت 745 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دنا معمولی هم امروز شش میلیون تومان گران شد و به قیمت 590 میلیون تومان رسید.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز با قیمت 607 میلیون تومان در بازار خودرو کشور ثابت ماند.

خودروهایی که در بازار بیشتر معامله قرار می‌شوند و خریدار بیشتری دارند امروز با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز مانند روزهای گذشته، در محدوده 296 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در روزهای گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، امروز نیز با کاهش یک میلیون تومانی قیمت نسبت به روز گذشته، 444 میلیون تومان ارزش دارد. تیپ ۵ این مدل پژو نیز دو میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به نرخ 488 میلیون تومان رسید.

کوییک که جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به 298 میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

قیمت خودرو پراید در بازار در 24 ساعت گذشته

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر روند افزایش قیمت در بازار متوقف شده است و علت آن نیز افزایش عرضه خودرو به بازار، از طریق بورس کالا و طرح‌های فروش خودروسازان است.

او افزود: به‌رغم کاهش قیمت خودرو، اما رکود نبض بازار را به‌دست گرفته است. در حال حاضر تعداد فروشندگان خودرو در بازار بسیار بیشتر از تعداد خریداران است.

نادری ادامه داد: به نظر می‌رسد با افزایش عرضه خودرو به بازار، می‌توان قیمت‌ها را تا پایان سال تا حدودی کنترل کرد. البته باید یادآور شد که ممکن است کاهش قیمت به صورت چشمگیر صورت نگیرد و بیشتر ثبات قیمتی در بازار مشاهده شود. پیش‌بینی می‌شود بازار شب عید نیز در وضعیت رکودی بماند و تغییری در آن ایجاد نشود.

این کارشناس صنعت خودرو توضیح داد: باید یادآور شد که با ورود خودروهای وارداتی ممکن است شوک جدیدی به بازار وارد شود و رونق به بازار خودرو کشور بازگردد. اما همچنان خبری از ورود این خودروها به کشور نیست و به نظر می‌رسد تا پایان سال نیز خودرویی به بازار ایران نرسد./تجارت‌نیوز

بررسی بازار خودرو حاکی از کاهش نوسانات قیمتی در این بازار در 24 ساعت گذشته است.

به گزارش خبگزاری خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از افزایش قیمت تعداد محدودی از خودروهای موجود در بازار حکایت دارد؛ در بین خودروهای پراید مدل 111 سال 1400 آن در 24 ساعت گذشته 5 میلیون تومان گران شده‌است و 235 میلیون تومان قیمت خورده‌است.

در این بین نوسانات قیمتی در خودروهای پژو بالا بوده‌است به طوری که قیمت پژو 508 GT لاین مدل 2017 در 24 ساعت گذشته 100 میلیون تومان گران شده‌است و 2 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت خورده‌است و قیمت پژو پارس ELX-TU5 نیز در 24 ساعت گذشته 5 میلیون تومان گران شده‌است و 615 میلیون تومان قیمت خورده‌است.

برخی از خودروهای پژو اما در این مدت ارزان شدند به طوری که قیمت پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1401 از 500 میلیون تومان در روز گذشته امروز به 495 میلیون تومان رسیده‌است.

برخی از خودروهای تیبا نیز در 24 ساعت گذشته گران شدند به طوری که قیمت تیبا هاچ بک پلاس مدل 1399 از 280 میلیون تومان در روز گذشته امروز به 285 میلیون تومان رسیده‌است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.