کد خبر : 32256 / /
/

قتل| قتل هولناک

همسر کشی خونین در کرج| حادثه هولناک در این شهر رخ داد

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی البرز، از قتل یک مرد میانسال توسط همسرش در شهرستان نظرآباد خبر داد و گفت: قاتل اقدام به خودکشی کرد که موفق نبود. .

همسر کشی خونین در کرج| حادثه هولناک در این شهر رخ داد

اوایل دی ماه خبری مبنی بر ‌درگیری مرگبار بین یک زوج میانسال در شهرستان نظرآباد به پلیس اعلام و بلافاصله عوامل پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی ‌موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: بررسی و تحقیقات کارآگاهان حاکی از این بود که در این درگیری یک خانم ۵۲ ساله اقدام به قتل همسر ‌خود کرده و سپس به وسیله دارو قصد خودکشی داشته که با ورود خانواده‌اش و پلیس به موضوع، از این اقدام پیشگیری شده ‌است. ‌

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان اینکه اطرافیان این زوج بیان داشته‌اند که قاتل و مقتول به مدت طولانی با یکدیگر اختلاف ‌داشته و دائم در حال مشاجره بودند، اضافه کرد: با حضور عوامل اورژانس قاتل برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد. ‌

سرهنگ نادربیگی در پایان خاطرنشان کرد حل مسائل خانوادگی با کمک گرفتن از مشاوران و روانشناسان از وقوع جنایات و حوادث ‌تلخ این چنین پیشگیری می‌کند. 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.