کد خبر : 6973 / /
/

قتل | علت قتل | قتل وحشتناک

قتل عام خانواده در قلب تهران | اجساد غرق در خون ساکنین برج را ترساند

اواخر خرداد سال 99 رسیدگی به پرونده قتل عام هولناک یک خانواده تهرانی،با کشف جسد زن و مرد جوان و دختر خردسال آنها در خانه شان واقع در برج مسکونی سپید باغ فیض آغاز شد.

قتل عام خانواده در قلب تهران | اجساد غرق در خون ساکنین برج را ترساند

 عامل قتل عام باغ فیض که پسر خاله خود و همسر و فرزندش را کشته است،پای میز محاکمه اظهار پشیمانی کرد. قتل عام خرداد سال 99 آغاز شد.در جریان قتلض 3 عضو یک خانواده کشته شدند.بعد از قتل پسرخاله مرد خانواده به عنوان متهم به قتل دستگیر شد.عامل قتل محاکمه شد.

اواخر خرداد سال 99 رسیدگی به پرونده قتل عام هولناک یک خانواده تهرانی،با کشف جسد زن و مرد جوان و دختر خردسال آنها در خانه شان واقع در برج مسکونی سپید باغ فیض آغاز شد.

اجساد غرق به خون که به طرز فجیعی با ضربات متعدد چاقو از پا در آمده بودند،به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات برای یافتن ردی از متهم آغاز شد.

عامل قتل پسرخاله مقتول بود

قتل

در بررسی های اولیه مشخص شد درست بعد از وقوع جنایت پسرخاله مرد خانواده از خانه او خارج شده بوده است.

یکی از همسایه ها اظهارداشته بود که پسرخاله را موقع وارد کردن ضربه به مرد خانواده به نام کوروش دیده بود.چند دقیقه بعد سرایدار هم پسرخاله را موقع فرار از آپارتمان،آن هم با دستان خونی دیده بود.

به این ترتیب پسرخاله کوروش به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و چند ساعت بعد از وقوع جنایت دستگیر شد.

متهم بعد از دستگیری لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشت.

در روند رسیدگی به پرونده مشخص شد کوروش فارغ التحصیل دانشگاه شریف بوده است و با همسرش هم دانشگاهی بوده است.آنها بعد از ازدواج صاحب دختری به نام تمنا شده بودند.کوروش وضع مالی خوبی داشت و انگیزه قاتل از قتل حسادت به اوضاع مالی و زندگی کوروش بود.

متهم به قتل در اولین اعترافات خود گفت:«پسرخاله من برج ساز بود و مدتی قبل یک تلویزیون به قیمت 60 میلیون خریده بود.او قصد داشت ماشین لکسوس بخرد.همسر من همیشه به من سرکوفت می زد و سرزنشم می کرد که نمی توانستم زندگی شبیه کوروش برایش فراهم کنم.البته وضع مالی من هم خوب بود اما کوروش املاک زیادی داشت.»

عامل قتل پای میز محاکمه

قتل

بعد از اعترافات صریح متهم،پرونده در روند رسیدگی قضایی قرار گرفت.اولیای دم تقاضای خود را مبنی بر قصاص متهم در شکایت خود ثبت کردند.

به این ترتیب پرونده پس از صدور کیفرخواست با 3 بار قصاص برای رسیدگی در دادگاه به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و متهم پای میز محاکمه رفت.

در ابتدای جلسه رسیدگی اولیای دم ضمن اعلام شکایت از متهم حاضر در پرونده، تقاضای قصاص او را کردند و سپس متهم برای دفاع از خود پشت تریبون رفت.

قاضی بابایی رئیس شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران ،اتهام 3 فقره قتل عمدی را به متهم تفهیم کرد و متهم  گفت:«اتهامم را قبول دارم و به شدت پشیمانم.در این مدت که در زندان هستم از شدت عذاب وجدان به شدت وزن کم کرده ام.»

قاضی بابایی از متهم خواست جزئیات این جنایت هولناک را شرح دهد و متهم گفت:«من و پسرخاله ام ارتباط خیلی خوبی با هم داشتیم.همین باعث شد با همدیگر شراکت مالی هم داشته باشیم.پسرخاله من برج ساز بود و وضع مالی او خیلی خوب بود.مدتی بود طمع رسیدن به ثروت چشم من را کور کرده بود.از طرفی وقتی می دیدم که پسرخاله ام چقدر خوشبخت و موفق است به او حسادت می کردم.روز حادثه با کوروش قرار گذاشته بودم که برای سند زدن یک ملک با هم به محضرخانه برویم.کوروش در حال آماده شدن بود که شروع کرد به صحبت کردن از برنامه های مالی اش.یکدفعه حرص و حسد به حدی جلوی چشمانم را گرفت که چاقویی را که همراه داشتم در گردن کوروش فرو کردم و از آن لحظه دیگر نفهمیدم چه شد.نمی دانم چرا در آن لحظه چنین تصمیم هایی گرفتم.کوروش را به داخل خانه کشدم که چشمم به دخترش افتاد که وسط هال خانه ایستاده بود و گریه می کرد.او را هم با ضربات چاقو از پا در آوردم.بعد به داخل اتاق خواب رفتم و با ضربه چاقو همسرش را هم کشتم.»

متهم در حالی که اظهار ندامت و پشیمانی می کرد در ادامه گفت:«اصلا نفهمیدم چه شد که در آن لحظات این اعمال را انجام دادم.الان در زندان روزهایم را با عذاب وجدان سپری می کنم و تصویر قتل دختر بچه کوروش بیش از هر چیز آزارم می دهد.»

قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران بعد از شنیدن دفاعیات متهم ختم جلسه دادرسی را اعلام کرده و برای صدور رای وارد شور شدند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.