کد خبر : 32202 / /
/

حادثه|حادثه خونین| حادثه در شهر

قتل دختر جوان در امامزاده معروف| جزییات ماجرا هولناک

مرد جوان که در حال مستی مرتکب قتل شده بود مدعی شد مقتول را با دوستش اشتباه گرفته بود اما همین موضوع باعث جنایت ناخواسته شد.

قتل دختر جوان در امامزاده معروف| جزییات ماجرا هولناک

 ساعت 2 بامداد یکشنبه 11 دی مرگ مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت از سوی مأموران کلانتری 149 امامزاده حسن، به بازپرس محمد حسین زارعی اعلام شد. 

بدنبال این گزارش، بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. تحقیقات اولیه نشان می‌داد که در یک درگیری دست مرد جوان با چاقو مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان، با وجود تلاش کادر درمان، وی تسلیم مرگ شده است.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که مرد جوان قبل از مرگ پسری را به عنوان عامل قتلش معرفی کرده است. 

عامل جنایت مردی به نام بهزاد بود، اما هیچ رد و نشانی از او در دست نبود تا اینکه مأموران در تحقیقات محلی هویت قاتل را شناسایی کردند. 

در بررسی‌های میدانی، مرد مغازه‌داری که شاهد درگیری بود، گفت: مقتول ساکن همین محل بود، از خیابان رد می‌شد که با بهزاد، یکی از هم محلی‌های‌مان رودررو شد و نمی‌دانم چرا درگیر شدند.

با شناسایی هویت متهم، کارآگاهان راهی خانه بهزاد شده و او را دستگیر کردند. بهزاد که وضعیت جسمی خوبی نداشت در تحقیقات اولیه به قتل ناخواسته اعتراف کرد. 

با اعتراف او، به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران، بهزاد در اختیار کارآگاهان اداره دهم قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

گفت‌و‌گو با متهم

اختلافت با مقتول چه بود؟

اختلافی با هم نداشتیم. فقط چند بار آن هم گذری او را دیده بودم.

پس چرا دست به قتل زدی؟

آن شب حالم خیلی بد بود. دلم گرفته بود و از اینکه کار درست و حسابی و وضع مالی خوبی ندارم، ناراحت و در فکر بودم برای فراموش کردن ناراحتی‌ها و کمبودهای زندگی‌ام مشروب خوردم و مست کردم و در حالت مستی به خیابان آمدم. داشتم قدم می‌زدم که چشمم به مقتول افتاد. در عالم مستی او را با دوستم اشتباه گرفتم صدایش زدم و زمانی که برگشت متوجه شدم که او دوستم نیست.

بعد چه اتفاقی افتاد؟

به مقتول گفتم ببخشید اشتباه گرفته‌ام، اما نمی‌دانم چرا او عصبانی شد و درگیر شدیم. دعوا بالا گرفت و مقتول چاقویش را بیرون آورد. من هم برای دفاع از خودم چاقویی را که به همراه داشتم از جیبم بیرون آوردم. قصدم واقعاً کشتن نبود و در همان حال مستی ضربه‌ای به دست او زدم. خون که از دستش سرازیر شد، ترسیدم و از محل متواری شدم. فکرش را هم نمی‌کردم ضربه چاقویی که به دست مقتول زده‌ام باعث مرگ او شده باشد. خیلی پشیمانم.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.