کد خبر : 31683 / /
/

لیست مدارسی که امروز یکشنبه۴دی تعطیل شدند | مدارس در استان‌های زیر غیرحضوری شد

مدارسی که امروز مجازی شدند

لیست مدارسی که امروز یکشنبه۴دی تعطیل شدند | مدارس در استان‌های زیر غیرحضوری شد

مدارسی که امروز مجازی شدند

مرکزی: تمام مقاطع اراک در نوبت صبح

لرستان: تمام مقاطع الیگودرز و بخش مرکزی ازنا به‌جز آن‌ها که امتحان نهایی دارند.

قم: تمام مقاطع سلفچگان، خلجستان، قاهان و روستاهای کهک

قزوین: مدارس نوبت صبح پیش‌دبستانی و ابتدایی

البرز: مهدهای کودک، پیش‌دبستانی و ابتدایی تمام استان

اصفهان: تمام مقاطع فریدون‌شهر و ابتدایی فریدن و بوئین میاندشت

همدان: تمام مقاطع کبودرآهنگ، رزن، درگزین، فامنین، گل تپه، سردرود و قهاوند و مهدهای کودک، پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول در بهار و لالجین و مهدهای کودک، پیش دبستانی و ابتدایی نواحی یک و دو همدان، نهاوند، اسدآباد، ملایر، سامن، جوکار و خزل در نوبت صبح

 مدارس ابتدایی منطقه یک تهران غیرحضوری شدند

اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران: به علت بارش برف و برودت هوا، آموزش در مدارس مقطع ابتدایی آموزش و پرورش منطقه یک شهر تهران در روز چهار دی ماه ۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

همچنین آموزش در مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه لواسانات و رودبار قصران، روز یکشنبه، ۴ دی‌ماه غیر حضوری خواهد بود./ ایسنا

با توجه به بارش برف، فردا چهارم دی مدارس در برخی از استان‌های کشور تعطیل یا غیرحضوری شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ به دلیل برودت هوا و بارش برف مدارس استان مرکزی فردا یکشنبه ۴ دی در برخی شهرها تعطیل و فعالیت مدارس در برخی شهرها با تاخیر همراه خواهد بود.

برخی مدارس لرستان فردا تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: با توجه به برودت هوا در بخش های شهرستان الیگودرز و بخش مرکزی شهرستان ازنا مدارس همه مقاطع تحصیلی به‌جز افرادی که امتحان نهایی دارند تعطیل است و آموزش در بستر شاد برگزار می شود.

 کلاس های درس بخش هایی از استان قم فردا تعطیل و به صورت مجازی شد

به دنبال تداوم بارش برف و برودت هوا، کلاس های درس بخش های سلفچگان، خلجستان، قاهان و روستاهای شهرستان کهک از توابع استان قم فردا تعطیل و به صورت مجازی شد.

مدارس ابتدایی استان قزوین فردا غیرحضوری شد

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت:مدارس پیش دبستانی و ابتدایی این استان فردا یکشنبه در نوبت صبح تعطیل و کلاس ها به صورت غیرحضوری خواهد بود.

تعطیلی مقطع ابتدایی مدارس در البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت:فردا آموزش مقطع ابتدایی مدارس استان به دلیل بارش برف و برودت هوا، به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.‌

همچنین فردا مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های استان نیز تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس در برخی نقاط اصفهان

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فریدونشهر فردا یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل خواهند بود.

 همچنین مقاطع ابتدایی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت نیز فردا تعطیل خواهند بود و  سایر مقاطع در این شهرستان‌ها با یک ساعت و نیم تاخیر آغاز می‌شود./

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.