کد خبر : 31555 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید کارکرده | قیمت پراید 131

خریداران و فروشندگان پراید در شوک | قیمت پراید امروز چند شد ؟ | افزایش نجومی قیمت پراید در آذر ماه + جدول

در جدول زیر قیمت روز انواع پراید را در بازار مشاهده می‌کنید

خریداران و فروشندگان پراید در شوک | قیمت پراید امروز چند شد ؟ | افزایش نجومی قیمت پراید در آذر ماه + جدول

قیمت پراید امروز پنجشنبه، 1 دی ۱۴۰۱، باتوجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.قیمت پراید صفر، قیمت روز پراید صفر ۱۱۱ SE مدل ۹۹ حوالی ۲۳۰ میلیون تومان اعلام شده است که  طی ماه گذشته ۱۵ میلیون گران شده است است. قیمت پراید ۹۹ مدل ۱۳۱ SE   نیز ۲۱۹ میلیون تومان شد. این خودرو طی ۴۱ روز  گذشته ۳۴ میلیون گران شده است.قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب حوالی ۲۲۳ و ۲۳۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود که نسبت به هفته گذشته حوالی ۲۶ میلیون گران شدند. مدل ۱۴۰۰ این خودرو، طی سه ماه گذشته ۴۰ میلیون گران شده است و مدل ۹۹ آن طی ۳۸ روز گذشته ۴۲ میلیون گران شده است.قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۰ به ۲۰۹میلیون رسیده است که طی ۳۸ روز گذشته ۲۹میلیون گران شده است.  مدل ۹۹ این خودرو ۱۹۹ میلیون قیمت گذاری شده است. که طی مدت گفته شده ۲۹ میلیون گران شده است.

قیمت بازار انواع خودرو پراید (دی۱۴۰۱) برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

 

۱۱۱ SE ۱۳۹۹ | سایپا

صفر

 

۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۳۱ SE ۱۳۹۹ | سایپا صفر ۲۱۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۱ SE ۱۳۹۹ | سایپا صفر ۱۹۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۱ SE ۱۴۰۱ | سایپا صفر (قیمت نمایندگی) ۱۶۹,۸۷۱,۰۰۰
۱۵۱ SE ۱۴۰۱ | سایپا صفر ۲۱۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۱ SE ۱۴۰۰ | سایپا صفر ۲۰۹,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۱ پلاس ۱۴۰۰ | سایپا صفر ۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
۱۵۱ پلاس ۱۳۹۹ | سایپا صفر ۲۲۳,۰۰۰,۰۰۰
منبع: باما

قیمت پراید

پیش‌بینی قیمت پراید در روزهای آینده

وزیر صنعت از تسریع در فرایند واردات خودروها، خبر داد و گفت: ثبت سفارش‌ها نهایی شده و واردات در حال انجام است. همانطور برخی کارشناسان معتقدند، التهاب فعلی بازار خودرو، با واردات خودروهای خارجی و افزایش عرضه خودروهای داخلی، کاهش می‌یابد.

به گزارش مدار اقتصادی، رضا فاطمی امین، ضمن اشاره به اینکه بزودی شاهد ورود اولین خودروهای وارداتی به کشور خواهیم بود، پیش‌بینی کرد که با وارد شدن خودروها در کنار عرضه خودروهای داخلی، التهابات اخیر بازار خودرو کاهش خواهد یافت؛ این در حالی است که اعلام شده وزارت صمت برای تنظیم بازار خودرو برنامه‌های متعددی دارد و بزودی اعلام می شود!

فاطمی‌امین در ویدئویی، ضمن اشاره به اینکه از زمان نهایی شدن آیین‌نامه واردات، فرآیندهای بسیار سریع انجام شد، اظهار کرد: شهریور ماه امسال آیین‌نامه واردات خودرو در دولت مصوب شد و به صحن مجلس رفت، مجلس ایرادات قانونی بدان وارد کرد که در نهایت پس از رفع ایرادات وارده، آبان ماه آیین‌نامه واردات خودرو نهایی شد و بر همین اساس به‌زودی شاهد ورود خودروها خواهیم بود.

وزیر صنعت تصریح کرد: فرآیند واردات خودروها، در مرحله اجرایی است و ثبت سفارش‌ها نهایی شده و واردات در حال انجام است.

همانطور برخی کارشناسان معتقدند، التهاب فعلی بازار خودرو، با وارد شدن خودروهای خارجی در کنار افزایش عرضه تولید و عرضه خودروهای داخلی، کاهش پیدا خواهد کرد.

این در حالی است که سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این رابطه، از برنامه‌ریزی وزارت صمت در قالب چند برنامه متعدد برای تنظیم بازار خودرو خبر داده که به‌زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

همچنین این مقام مسئول در رابطه با موضوع واردات خودرو اعلام کرده است: برای واردات ٢٠٠ هزار دستگاه خودرو ظرف شش ماه آینده برنامه‌ریزی شده است که در سه ماهه باقیمانده تا پایان امسال ۱۰۰ هزار دستگاه و به همین تعداد هم در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ خودرو از طریق واردات تامین می‌شود. تحویل خودروها در دو بازه سه و شش ماهه خواهد بود.

راننده خودرو پراید

جدیدترین قیمت پراید

از ابتدای سال 1401 قیمت پراید با ثبات نسبی همراه شده بود. اما برخلاف آن ماه‌ها، با سقف‌شکنی تاریخی دلار این ثبات را شکست و این خودرو را با نوسان قیمت همراه کرد.

حال پراید ۱۱۱ که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، امروز وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو با چهار میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته در قیمت 236 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز چهار میلیون تومان گران شد و امروز به نرخ 228 میلیون تومان عرضه می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتومات پس از روزها افزایش قیمت، امروز مجددا به بازه قیمتی گذشته خود برگشت و اکنون در محدوده قیمتی 700 میلیون تومان ثابت مانده است.

خودرو دنا معمولی هم که روزها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود، امروز با 10 میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، در قیمت 538 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

پژو پارس اتوماتیک نیز برای سومین روز متوالی، 10 میلیون تومان گران شد و امروز در قیمت 580 میلیون تومان در بازار خودرو کشور به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه شد، طی یک روز دو میلیون تومان گران شد. امروز این خودرو به نرخ 715 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

اما خودروهایی که در بازار بیشتر مورد معامله قرار می‌گیرند و خریدار بیشتری دارند امروز با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز پنج میلیون تومان گران و در محدوده 270 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر نیز هشت میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز را تجربه کرد و حالا 420 میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو در بازار کشور شش میلیون افزایش قیمت نسبت به دیروز داشت و در نرخ 455 میلیون تومان به بازار عرضه شد.

سعید موتمنی، کارشناس صنعت خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: در حال حاضر وضعیت بازار مناسب نیست و ثبات ندارد. قیمت‌ها به صورت روزانه با افزایش قابل توجهی همراه می‌شوند.

او افزود: بازار خودروهای خارجی نیز در همین وضعیت قرار دارد و خودروها بدون توجه به اخبار واردات با افزایش قیمت همراه می‌شوند.

این کارشناس صنعت خودرو توضیح داد: تا زمانی که عرضه خودرو به بازار به صورت قطره‌چکانی انجام بگیرد و دلار به جهش قیمتی خود ادامه دهد، بازار خودرو به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.