کد خبر : 31287 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید صفر | قیمت پراید کارکرده

جدیدترین قیمت خودروها | قیمت این مدل پراید ۲۳۲ میلیون تومان شد | قیمت پراید صبح ۲۸آذر رکورد زد

قیمت خودرو در بازار کشور همچنان روند صعودی را طی می‌کند. به طوری که امروز نیز همه خودروهای پرطرفدار تولید داخل با افزایش قیمت همراه شدند.

جدیدترین قیمت خودروها | قیمت این مدل پراید ۲۳۲ میلیون تومان شد | قیمت پراید صبح ۲۸آذر رکورد زد

قیمت پراید امروز دوشنبه، ۲۸آذر ۱۴۰۱، باتوجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.حال قیمت پراید۱۱۱ که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، امروز وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو با چهار میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته در قیمت ۲۳۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت پراید۱۳۱نیز چهار میلیون تومان گران شد و امروز به نرخ ۲۲۴ میلیون تومان عرضه می‌شود..قیمت پراید هم‌گام با افزایش نرخ دلار و سقف‌شکنی‌های پی در پی با افزایش همراه شد.لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببینید.

قیمت خودرو در بازار کشور همچنان روند صعودی را طی می‌کند. به طوری که امروز نیز همه خودروهای پرطرفدار تولید داخل با افزایش قیمت همراه شدند.

به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز دوشنبه، ۲۸ آذر ۱۴۰۱ با تغییراتی همراه شد.

4769585

قیمت پراید روز دوشنبه، ۲۸ آذر ۱۴۰۱

گرچه فعالان بازار خبر از ریزشی شدن قیمت‌ها از روزهای گذشته می‌دهند، اما قیمت خودرو در سایت‌های آگهی و خرید و فروش خودرو همچنان افزایشی است. قیمت خودرو هم‌گام با افزایش نرخ دلار و سقف‌شکنی‌های پی در پی با افزایش همراه شد. اما اکنون که در بازار دلار ثبات نسبی نیز حاکم شده است، خودرو به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

از ابتدای سال ۱۴۰۱ قیمت پراید با ثبات نسبی همراه شده بود. اما برخلاف آن ماه‌ها، با سقف‌شکنی تاریخی دلار این ثبات را شکست و این خودرو را با نوسان قیمت همراه کرد.

حال پراید ۱۱۱ که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، امروز وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو با چهار میلیون تومان افزایش نسبت به روز گذشته در قیمت ۲۳۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز چهار میلیون تومان گران شد و امروز به نرخ ۲۲۴ میلیون تومان عرضه می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتومات پس از روزها افزایش قیمت، امروز مجددا به بازه قیمتی گذشته خود برگشت و با ۱۰ میلیون افزایش نسبت به روز گذشته، اکنون وارد محدوده قیمتی ۷۰۰ میلیون تومان شد.

خودرو دنا معمولی هم که روزها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود، امروز با هشت میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، در قیمت ۵۲۸ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

پژو پارس اتوماتیک نیز برای دومین روز متوالی، ۱۰ میلیون تومان گران شد و  امروز در قیمت ۵۷۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه شد، طی یک روز ۱۳ میلیون تومان گران شد. امروز این خودرو به نرخ ۷۱۳ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

اما خودروهایی که در بازار بیشتر مورد معامله قرار می‌گیرند و خریدار بیشتری دارند امروز با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز پنج میلیون تومان گران و در محدوده ۲۶۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر نیز هشت میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز را تجربه کرد و حالا ۴۱۲ میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو در بازار کشور هشت میلیون افزایش قیمت نسبت به دیروز داشت و در نرخ ۴۴۹ میلیون تومان به بازار عرضه شد.

کاظم محمدی نیک‌خواه، کارشناس صنعت خودرو گفت: در حال حاضر همه بازارهای کشور متاثر از نوسانات قیمتی دلار هستند و هم‌گام با افزایش نرخ ارز، خودرو و دیگر بازارها نیز با افزایش قیمت همراه می‌شوند. این پدیده موجب شده تا خودرو تبدیل به یک کالای سرمایه‌ای شود و مردم برای سرمایه‌گذاری به بازار خودرو مراجعه کنند. البته باید یادآور شد که سایه سنگین رکود بر سر بازار خودرو است و به نظر می‌رسد شرایط رکودی نیز ادامه داشته باشد.

او افزود: در شرایط فعلی هیچ عاملی در بازار خودرو وجود ندارد که باعث کاهش قیمت شود. به نظر می‌رسد بازار به روند افزایش قیمت خود ادامه بدهد.

قیمت پراید

آخرین قیمت پراید، تیبا، ساینا، کوییک و پژو

بازار خودرو همسو با قیمت دلار، در مسیر صعودی در حال حرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تحلیلگران بازار خودرو عنوان می‌کنندوزارت صنعت مدعی شد هجوم دلالان به بازار خودرو به سبب قیمت گذاری دستوری در محصولات خودروسازان داخلی و تفاوت ایجاد شده در بازار و رونق سوداگری یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو به شمار می آید. تا زمانی که بازار ارز آرام نگیرد، بازار خودرو نیز پرنوسان خواهد بود.

کارشناسان عنوان می‌کنند تا زمانی موتور رشد نقدینگی روشن ایت، نرخ دلار روندی صعودی را سپری خواهد کرد و در کنار آن، قیمت سایر کالاها را به سمت بالا خواهد کشید.

البته وزارت صنعت درباره یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو، مدعی است که هجوم دلالان به بازار خودرو به سبب قیمت‌گذاری دستوری در محصولات خودروسازان داخلی و تفاوت ایجاد شده در بازار و رونق سوداگری یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو به شمار می آید.

با این حال، گزارش‌های میدانی از بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۶ میلیونی قیمت به ۳۹۸ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز ۵ میلیون تومان گران شد و ۴۵۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

پژو ۲۰۷ دستی پانوراما نیز هم‌اکنون در بازار ۵۴۵ میلیون تومان قیمت دارد که ۱۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. این در شرایطی است که قیمت پژو پارس LX روی قیمت ۴۸۵ میلیون بدون تغییر ماند.

رانا پانوراما نیز بدون تغییر، با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین قیمت سمند سورن‌پلاس بنزینی بدون تغییر حوالی ۴۴۵ میلیون تومان اعلام شد.

در این میان، قیمت تیبا صندوقدار ۲ میلیون تومان گران شد و به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان رسید. کوییک R هم ۲ میلیون تومان افزایش قیمت داشت و با نرخ ۲۷۰ میلیون تومان به فروش رفت. اما کوییک دنده‌ای ۱۴۰۱ با رشد ۵ میلیون تومانی، ۲۶۵ میلیون تومان قیمت خورد.

شاهین هم ۱۰ میلیون افزایش قیمت داشت. قیمت شاهین با این افزایش به ۴۷۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید ۱۱۱ هم نسبت به روز گذشته ۳ میلیون گران شد و ۲۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. همچنین ساینا به قیمت ۲۶۵ میلیون تومان فروش رفت.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.