کد خبر : 24874 / /
/

قیمت طلا امروز| قیمت طلا و سکه| قیمت طلا و سکه امروز

ریزش سنگین قیمت سکه در اول هفته | قیمت سکه امروز ۲۹ مرداد

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۲۳۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۵۰۰ تومان است.

ریزش سنگین قیمت سکه در اول هفته | قیمت سکه امروز ۲۹ مرداد

قیمت سکه امروز ۲۹مرداد ۱۴۰۱مشخص شد. برخی از سکه بازان معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز آرایش صعودی به خود بگیرد این امر می تواند بر قدرت معامله گران افزایشی قیمت سکه بیفزاید. عده ای از تحلیلگران بازار سکه با اشاره به آغاز مذاکرات برجام در دوحه معتقدند که در صورت احیای توافق هسته ای ، قیمت جهانی طلا و دلار آمریکا همواره بر روی قیمت سکه تاثیر مستقیم دارد در نوسانات شدید بازار ارز ، قیمت سکه دچار حباب می شود که خرید سکه  در این مواقع با ریسک فراوان همراه است.قیمت سکه در طرح های سکه امامی و سکه های جدید  اختلاف بسیار دارد.

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۲۳۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۵۰۰ تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌ میلیون و 236 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 12 میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 13 میلیون و 500 هزار  تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 7 میلیون و 600 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 4 میلیون و 600 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 2 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 5 میلیون و 354 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1748 دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار 28 هزار و 79 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 27 هزار و‌ 800 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 29 هزار و 44 تومان و قیمت خرید یورو نیز 28 هزار و 755 تومان اعلام شده است. قیمت دلار در بازار آزاد هم مانند روزهای گذشته در کانال 29 هزار تومان قرار دارد.

بروز رسانی: ‌شنبه 29  مرداد 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

28  هزار و 79

قیمت یورو (صرافی بانکی)

29  هزار و 44  

بروزرسانی: شنبه 29  مرداد ساعت 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  12  میلیون و 600  هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

13  میلیون و 500 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

7 میلیون و 600 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

4  میلیون و 600 هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 900 هزار

بروز رسانی: شنبه 29  مرداد ساعت 11:10

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 236  هزار

مثقال طلا

5 میلیون و 354 هزار

انس طلا(دلار)

1748

قیمت سکه

قیمت سکه-موج فروش سکه در بازار پشت خطی

اقتصادنیوز : قیمت اونس طلا که روز پنجشنبه تا محدوده ۱۷۶۹ دلار بالا رفته بود دیروز مرز 1750 دلار را از دست داد . با ریزش بیش از 16 دلاری قیمت اونس طلا قدرت ممکن است قدرت معامله گران کاهشی بازار سکه بیشتر شود.

به گزارش اقتصادنیوز ، روز پنجشنبه گذشته قیمت سکه افت و خیز خاصی را تجربه نکرد و در محدوده ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

نوسان محدود سکه در حالی بود که قیمت دلار  بر مدار کاهش قرار گرفته بود.

ارزش ذاتی سکه در روز یاد شده ۱۲ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان بود و  حباب فلز زرد رنگ داخلی در محدوده ۱۰ درصد ایستاد .

قیمت سکه-موج فروش ها در بازار پشت خطی

عده ای از تحلیلگران معتقدند با شکست حمایت ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، میزان فروش ها در بازار پشت خطی به اندازه ای زیاد شد که دیشب فلزگران بهای داخلی در محدوده ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

به باور فعالان بازار در صورتی که سکه بازان نتوانند به سمت ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت کنند این امر می توان زمینه ساز سقوط سکه تا نیمه کانال ۱۳ میلیون تومان شود.

بازار سکه جان دوباره می گیرد؟/قیمت سکه

این دسته از سکه بازان  می گویند در شرایط فعلی باید قیمت دلار وارد فاز صعود شود تا بازار سکه هم جان دوباره بگیرد. با این حال قیمت دلار دیشب نسبت به روز پنجشنبه تفاوت چندانی نداشت.

ریزش قیمت اونس طلا -قیمت سکه

از سوی دیگر قیمت اونس طلا که روز پنجشنبه  تا محدوده ۱۷۶۹ دلار بالا رفته بود دیروز مرز 1750 دلار را از دست  داد . با ریزش بیش از 16 دلاری قیمت اونس طلا ممکن است قدرت معامله گران کاهشی بازار سکه بیشتر شود.

قیمت سکه

ریزش قیمت طلا / پیش بینی قیمت سکه امروز 29 مرداد

افت اونس طلا عاملی است که سکه امامی را می تواند تحت فشار بیشتری قرار دهد و زمینه ساز نزول این فلز گران بها به زیر سطح ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شود.

 به نقل از اکو ایران ، سکه در مدار نزولی قرار گرفته است و روز به روز از کانال ۱۴ میلیون تومانی دورتر می شود. فلز گران بهای داخلی که در تابستان توانسته بود محدوه ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را به عنوان یک نقطه اتکا قوی برای خود تعریف کند، با انتشار اخبار مربوط به بالا رفتن احتمال احیای برجام در ابتدا کانال ۱۴ میلیون تومانی را از دست داد و در مرحله بعد به زیر حمایت ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رفت.

با شکست حمایت ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، میزان فروش ها در بازار پشت خطی به اندازه ای زیاد شد که دیشب فلزگران بهای داخلی در محدوده ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت.

به باور تحلیل گران، در حالتی که دلار در بازار داخلی بتواند رشد کند، موج فروش نیز در بازار داخلی سکه متوقف خواهد شد. با این حال، دیشب دلاری ها تمایل زیادی برای خروج از موقعیت فروش نداشتند. از آن سو،‌در بازارهای جهانی، اونس طلا گرفتار فعالیت بازیگران نزولی شده بود و به سوی مرز هزار و ۷۵۰ دلاری حرکت می کرد. افت اونس طلا دیگر عاملی است که سکه امامی را می تواند تحت فشار بیشتری قرار دهد و زمینه ساز نزول این فلز گران بها به زیر سطح ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.