کد خبر : 25047 / /
/

تعمیرات تخصصی و سرویس موتورخانه، پکیج، پمپ و فن کوئل

تعمیرات تخصصی و سرویس موتورخانه، پکیج، پمپ و فن کوئل

امروزه تجهیزات موتورخانه، پکیج، پمپ، فن کوئل و به طور کلی سیستم گرمایشی و سرمایشی از ضروری ترین تجهیزات زندگی می باشند. در نتیجه به دلیل نقش به سزای این سیستم ها در رفاه و آسایش هر چه بیشتر زندگی افراد، تجهیزات نام برده از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. اما باید توجه داشت که اگر مسئله ی تعمیرات، سرویس و نگهداری آن ها مورد توجه قرار نگیرد، در عملکرد آن ها اختلال هایی ایجاد خواهد شد. بدین ترتیب برای جلوگیری از رخ دادن چنین شرایطی همواره پیشنهاد می شود که به صورت دوره ای به سرویس و در صورت خرابی به تعمیر اصولی آن ها بپردازیم. بدین منظور تیم فنی و مهندسی تکنو تهویه متشکل از افراد دوره ‌دیده و با تجربه روی کار آمده اند تا شما را در امر تعمیرات و سرویس تجهیزات موتورخانه، پکیج، پمپ، فن کوئل و... یاری نماید.

شما عزیزان در صورتی که به خدمات و مشاوره افراد تکنو تهویه در این احتیاج پیدا کرده اید می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

88596109

66396355

در ادامه قصد داریم خدمات تخصصی تکنو تهویه را به اختصار برایتان بر شماریم.

خدمات تکنو تهویه

همواره توصیه می شود که تعمیرات و سرویس دوره ای تجهیزات موتور خانه و به طور کلی تاسیسات مکانیکی یک ساختمان را به افراد متخصص تکنو تهویه بسپارید. در نتیجه خدماتی که افراد متخصص در تکنو تهویه ارائه می دهند را برایتان بر می شماریم:

تعمیرات تخصصی و سرویس دوره ای موتورخانه

از آن جایی که موتورخانه رفاه ساکنین ساختمان را در تمام فصول سال فراهم می کند، اهمیت سرویس دوره ای صحیح و تعمیر آن ها را حتما باید به افراد متخصص و با تجربه سپرد. مجموعه ی تکنو تهویه با تکیه بر تعهد کاری و علم و تجربه ی خود در این زمینه، این مسئولیت را به نحو احسن  به سرانجام خواهد رساند.

تعمیر پکیج

امروزه  برندهای بسیاری از انواع پکیج در بازار ایران و دنیا وجود دارد و به طور کلی تعمیر و سرویس پکیج کاری بسیار حساس است و نیاز به تخصص و تجربه دارد.  همین موارد کافی است که سرویسکاران و تعمیر کاران با استرس زیادی هنگام برخورد با انواع پکیج مواجه شوند. یک تعمیرکار پکیج در هنگام تعمیر می بایست به درستی عیب یابی کند و به تعمیر بپردازد. در غیر این صورت پکیج مجددا در عملکرد خود دچار اختلال شده و چه بسا ممکن است بیشتر از قبل خسارت به بار بیاورد. اما سرویس اصولی پکیج توسط افراد تکنو تهویه از خرابی آن جلوگیری خواهد شد. اما در صورت خراب شدن پکیج، تعمیر پکیج  نیز از دیگر خدمات افراد و پشتیبانی در تکنو تهویه می باشد. به علاوه این تیم  همواره سعی دارد خدمات خود را با دریافت منصفانه ترین هزینه و دستمز ارائه دهد.

تعمیر پمپ و بوستر پمپ

 پمپ ها و بوستر پمپ در حقیقت برای افزایش  و کنترل فشار آب در ساختمان ها به کار می‌روند. توجه به قسمت های حیاتی این تجهیز ،مانند بازدید یاتاقان ها و روانکاری و تعویض بلبرینگ های بوستر پمپ آب، مخزن فشار، بازدید دوره ای کوپله و شاسی بوستر پمپ آب و در نهایت کلکتورها و الکتروموتورهای بوستر پمپ آب می تواند نفش بسزایی در طول عمر و کاهش هزینه های تعمیرات بوستر پمپ آب داشته باشد.

در هر صورت امکان دارد با افزایش تعداد طبقات و واحد های ساختمان های اداری و مسکونی پمپ و بوستر پمپ در آب‌رسانی به طبقات دچار اختلال شود. شما با سرویس دوره ای و تعمیر آن توسط افراد تکنو تهویه می توانید شاهد افزایش راندمان در عملکرد آن باشید.

تعمیرات فن کوئل

یکی از وظایف اصلی موتور فن کوئل  این است که هوا را از قسمت فیلتر مکش کرده و به طرف موتور هدایت می کند. اما آیا می دانید در صورتی که به هر نحوی باد دهی فن کویل مشکل داشته باشد چه باید بکنید؟ باید آن را به یک مرکز تعمیر موتور فن کوئل کاربلد و متخصص بسپارید. از آن جایی که  نصب و راه اندازی فن کوئل، سرویس دوره ای و تعمیر فن کوئل از جمله خدمات تخصصی تکنو تهویه محسوب می شود، می تواند این مسئولیت را یه تکنو تهویه محول کنید.

فراموش نکنید، در صورتی که شما این مسئولیت را به افراد بی تجربه و ناکارآمد بسپارید شاهد ضعف در عملکرد آن خواهید بود. در صورت عدم سرویس دوره ای اصولی نیز می بایست هزینه هنگفت تعمیر و تعویض قطعات آن را متحمل شوید.

تعمیر تخصصی داکت اسپلیت و سرویس دوره ای آن

دلایل محبوبیت و  استفاده از داکت اسپلیت ها، مجهز بودن به ویژگی دوحالته سرمایشی و گرمایشی می باشد.  اما این موضوع که جهت استفاده بهینه و مطلوب از این دستگاه، بهتر است به صورت دوره ای به آن ها رسیدگی شود را هرگز نباید فراموش کرد.

تکنو تهویه  با دریافت هزینه ای کاملا معقولانه سرویس دوره ای و تعمیرات داکت اسپلیت را برعهده گرفته و با هدف افزایش راندمان کاری به تعمیر و سرویس آن می پردازد.

سرویس اصولی و تعمیر تخصصی انواع چیلر

 چیلرها به اصطلاح  قلب سیستم های تهویه ساختمان ها و مراکز صنعتی، تجاری، اداری هستند. انواع چیلر از گذشته در منازل و اماکن مختلف جهت ایجاد تهویه هوا مورد استفاده قرار می‌گرفتند. انواع چیلر باید هر سال از خدمات سرویس و نگهداری بهره‌مند شوند تا ایجاد خرابی در آن ها به حداقل برسد. لازم به ذکر است که سهل انگاری در نگهداری و سرویس چیلر در دراز مدت شما را مجبور به تعمیر چیلر خواهد کرد.

اما با وجود تیم پشتیبانی و تعمیرکاران متخصص تکنو تهویه جای نگرانی نیست. زیرا از خدمات رضایت بخش ما سرویس و تعمیر تخصصی انواع چیلر می باشد که به سازمان ها و مراکز و نیز مجتمع های مسکونی ارائه خواهیم داد.

38

هزینه تعمیر موتورخانه در تهران

در برآورد هزینه تعمیر موتورخانه در تهران عوامل مختلفی نقش دارند. پارامتر هایی مثل تعداد واحدهای موجود در ساختمان، سن و قدمت این سیستم، میزان بررسی ها و بازبینی های انجام شده و... در هزینه نهایی تعمیر موتورخانه تاثیر گذارند.

مجموعه تکنو تهویه متشکل از افراد شناخته شده در حوزه سرویس و تعمیر تجهیزات موتورخانه، پکیج، پمپ، فن کوئل و ... می باشد و با هدف افزایش سطح رفاه و آسایش همشهریان، کلیه خدمات مربوط به سرویس، تعمیر و نصب تاسیسات مکانیکی ساختمان را در کوتاه ترین بازه زمانی و به صورت تخصصی انجام می دهد.

39

با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید

آیا می دانید چرا می گوییم با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید؟ زیرا یکی از موضوعات مهم در مدیریت ساختمان، تعمیر تجهیزات موتورخانه و پکیج، پمپ و.. است که اگر به آن توجه نشود،گرمایش، سرمایش و آب گرم مصرفی و ... در ساختمان با مشکلات جدی مواجه می شود.

با وجود افراد متخصص و با تجربه ی تکنو تهویه جای هیچ نگرانی نیست. ما همواره با شعار کنترل هزینه ها ، تعمیر تخصصی و سرویس هوشمندانه پشتیبان شما می باشیم.

در صورتی که به هر یک از خدمات تکنو تهویه احتیاج پیدا کردید، می توانید با شماره ی 88596109  و 66396355 تماس حاصل نمایید. همکاران ما همواره پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.
آخرین اخبار