کد خبر : 16262 / /
/

چگونه معده درد را در خانه درمان کنیم ؟

درمان معده درد با عرق ترکیبی 12 گیاه معده هیرودنا

عرقیات ترکیبی ، همان‌طور که از نامشان نیز مشخص‌ شده از جمله عرقیجات به شمار می‌روند. این محصولات از ترکیبی از چند عرق گیاهی به وجود آمده‌اند و لذا خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی دارند. در شرایط حاضر بسیاری از افراد برای درمان بیماری‌ها و یا برطرف ساختن مشکلات بدنی خود از این محصولات استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از عرقیات ترکیبی برند هیرودنا اقدام نماییم.

برای خرید این محصولات می‌توانید به وب‌سایت هیرودنا مراجعه نمایید.

 

عرقیات گیاهی و عرق ترکیبی هیرودنا

 

عرق ترکیبی ۱۲ گیاه معده

عرق ترکیبی ۱۲ گیاه معده با استفاده از عرقیجاتی از قبیل نعناع، زنیان، چهل گیاه، شیرین‌ بیان و… تولید شده‌ است. افرادی که با مشکلاتی از قبیل نفخ معده دست‌ و پنجه نرم می‌کنند و یا دچار رفلاکس معده و یا ترش کردن آن هستند می‌توانند از این محصول استفاده کنند و بیماری و مشکل خود را برطرف سازند.

این ترکیب، یک ترکیب گرم است. بنابراین با مصرف صحیح و دقیق و به‌ موقع آن می‌توانید سردی معده را نیز از خود دور سازید که خود، منشأ امراض بسیار زیادی است. این عرق ترکیبی و مفید را می‌توانید به صورت‌ تکی و یا در کارتن‌های ۶ عددی و یا ۱۲ عددی از وب‌سایت هیرودنا خریداری نمایید.

عرق ترکیبی کاهش وزن

عرق ترکیبی کاهش وزن یکی دیگر از محصولات و عرقیات گیاهی است که در حال حاضر عده زیادی از افراد برای دستیابی به لاغری از آن استفاده می‌کنند. عرق ترکیبی کاهش وزن هیرودنا با استفاده از چند عرق به‌ وجود آمده که عبارتند از عرق زیره، عرق شوید، عرق آویشن و…

این محصول را می‌توانید نیم‌ ساعت قبل‌ از ناهار و یا شام مصرف کنید و هم‌چنین ۲ ساعت پس‌ از این وعده‌های غذایی، مورد استفاده قرار دهید. پس‌ از مصرف به‌ موقع و منظم این محصول به هدف چربی سوزی مورد نظر خود دست خواهید یافت. بنابراین باید مصرف آن با نظم و مطابق با برنامه باشد. این محصول برای کبد نیز مفید است و می‌تواند نفخ معده شما را نیز از بین ببرد.

عرق ترکیبی کبد چرب

یکی از امراضی که این روزها گریبان بسیاری از افراد را گرفته و آنان را دچار مشکلات بسیار زیادی نموده، کبد چرب است. کبد چرب باعث می‌شود تا بسیاری از ارگان‌های بدن عملکرد صحیح خود را از دست بدهند. برای برطرف ساختن این مشکلات می‌توانید از عرق ترکیبی کبد چربی هیرودنا استفاده کنید.

این عرقیات با حجم یک‌ لیتری و به صورت‌های تکی و کارتنی در اختیار شما قرار می‌گیرند. این عرق ترکیبی با استفاده از عرقیات گیاهی از قبیل عرق زیره، عرق شوید، عرق خار مریم و… به‌ وجود آمده است و لذا مصرف این محصول، می‌تواند نقش مؤثری در سوزاندن چربی درون بافت کبد داشته باشد. مدت‌ زمان مصرف این عرق ترکیبی بسته به میزان چربی کبد شما متفاوت است و می‌تواند ۱ تا ۲ ماه به طول انجامد.

عرق ترکیبی سم‌ زدا

یکی دیگر از عرقیات ترکیبی که مجموعه هیرودنا به تولید آن دست زده، عرق سم‌ زدا است. عرق ترکیبی سم‌ زدا از مخلوطی از عرقیجات گیاهی از قبیل عرق کاسنی، عرق شاتره، عرق بیدمشک و… به‌ وجود آمده است و لذا طبعی سرد و خنک دارد. افرادی که در بیشتر موارد، دمای بدن آن‌ها گرمای بسیار زیادی دارد، می‌توانند از این محصول برای جبران کردن گرمای بدن خود استفاده نمایند و از این طریق، دمای بدن خود را متعادل سازند.

از طرف دیگر و همان‌طور که از نام این محصول نیز مشخص شده، با استفاده از این نوع عرق ترکیبی، سم‌ زدایی از بدن افزایش پیدا می‌کند. بنابراین با مصرف آن می‌توانید به درمان جوش‌ها، تب خال‌ها، کک و مک و… اقدام نمایید.

عرق ترکیبی کلیه

یکی دیگر از عرقیات ترکیبی هیرودنا ، عرق ترکیبی کلیه است. این محصول نیز با استفاده از چند عرق گیاهی تولید شده است. از جمله عرقیات به کار رفته در تولید این محصول می‌توان به هفت عرق خارخاسک، عرق خارشتر، عرق آویشن و… اشاره کرد.

افرادی که دچار بیماری‌هایی از قبیل شن کلیه و یا سنگ کلیه هستند می‌توانند برای درمان و برطرف ساختن این مشکل خود از این محصول استفاده نمایند. با مصرف این عرق ترکیبی، هم‌چنین می‌توانید به تنظیم آنزیم‌های کلیه خود اقدام نمایید و یا عفونت کلیه‌ها و مجاری ادراری را از بین ببرید. این محصول برطرف‌ کننده چربی کبد و تقویت‌ کننده کلیه و مجاری ادرار نیز است.

عرق ترکیبی مخلصه‌ اعصاب

از این محصول هیرودنا می‌توانید برای تقویت کردن اعصاب خود استفاده کنید. چراکه محصولی آرامش‌ بخش و ضد تشنج به شمار می‌رود. افرادی که قصد دارند از طریق مصرف عرقیات ترکیبی به ریلکسیشن اقدام نمایند می‌توانند این عرق را به‌ صورت تکی و یا در کارتن‌های ۶ یا ۱۲ عددی، خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند. اما نکته‌ای که لازم است در مصرف عرقیات ترکیبی به آن توجه داشته باشید طریقه صحیح استفاده از این محصولات است. روش صحیح استفاده از این عرقیات باعث می‌شود تا به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنید.

 

عرقیات گیاهی هیرودنا

 

خرید عرقیات ترکیبی از فروشگاه هیرودنا

به محض ورود به وبسایت هیرودنا با انواع عرقیات گیاهی و عرقیات ترکیبی با خواص درمانی روبرو خواهید شد که میتوانید با خرید اینترنتی بصورت تحویل در محل در هرکجای میهن عزیزمان که باشید از این محصولات استفاده نمایید در این فروشگاه میتوانید مرغوبترین عرقیات گیاهی :

گلاب ،عرق نعناع ،عرق بیدمشک،عرق بهارنارنج ، عرق کاسنی، عرق آویشن ، عرق نسترن ، عرق شاطره ، عرق خارشتر ، عرق کیالک و…

 

عرقیات ترکیبی هیرودنا

و عرقیات درمانی :

عرق ۱۲ گیاه برای معده

عرق درمان لاغری

عرق درمان چاقی

عرق درمان کبد چرب

عرق درمان کلیه

عرق مخلسه اعصاب

عرق ترکیبی جنسیرو ( درمان زود انزالی )

عرق ترکیبی سم زدا

عرق درمان فشار خون و چربی خون

عرق تقویت قلب و درمان کم خونی

را با بهترین کیفیت تهیه کنید و در مورد نحوه ی مصرف آنها از فروشگاه اینترنتی هیرودنا مشاوره آنلاین دریافت نمایید.

منبع : فروشگاه اینترنتی هیرودنا

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.