کد خبر : 13886 / /
/

ختنه ناقص در بزرگسالی با جراحی زیبایی آلت درمان می شود؟

بسیاری از مردان به دلیل آسیب دیدگی یا ژنتیک طبیعی‌ خود که باعث نارضایتی آنها از طول آلت تناسلی فعلی‌شان می‌شود، تحت عمل افزایش طول آلت تناسلی قرار می‌گیرند. این روش جراحی به منظور افزایش طول بخش قابل مشاهده یا ظاهری ساقه آلت تناسلی با آزاد کردن رباط آلت تناسلی از زیر استخوان شرمگاهی انجام می‌گیرد.

 جراحی را انتخاب کنید که در انجام درمان‌های مردانه که به افزایش اعتماد به نفس و حفظ ظاهر طبیعی کمک می‌کند، بسیار ماهر باشد. پزشک قبل از عمل زیبایی آلت تناسلی در مردان هر مشاوره و عملیاتی را با نهایت حفظ حریم خصوصی، به صورت حرفه‌ای و در صورت لزوم انجام خواهد داد تا همه افراد تا حد امکان راحت باشند.

افراد واجد شرایط

 

این جراحی زیبایی انتخابی است و به بهترین وجه بر روی بیماران سالمی انجام می‌شود که انتظارات واقع بینانه‌ای برای نتیجه خود دارند. کسانی که از اندازه آلت تناسلی راضی نیستند و فکر می‌کنند می‌خواهند کوچک بودن آلت تناسلی را درمان کنند، کاندیدای خوبی هستند، اما باید توجه داشت که این روش اندازه دور آلت را افزایش نمی‌دهد. به افراد سیگاری توصیه می‌شود دو هفته قبل و حداقل دو ماه بعد از عمل سیگار را ترک کنند. ترک کامل سیگار نیز توصیه می‌شود زیرا تحقیقات جدید نشان می‌دهد که افراد سیگاری خیلی کند بهبود می‌یابند.

جراحی آلت تناسلی دفن شده یا پنهانی

«پنیس دفن شده در درجه اول به وسیله تجمع بیش از حد پوست در اطراف پنیس ایجاد می گردد. پنیسم ممکن است دفن شده باشد، زیر شکم، بیضه ها یا حتی ران ها مخفی شده باشد. در اکثر موارد، پنیس طول طبیعی دارد و به طور طبیعی کار می کند. اما، این وضعیت ممکن است باعث ایجاد مشکل در تحریک جنسی، عملکرد و همچنین ادرار شود (منبع).»

هدف از جراحی پنهان آلت تناسلی، ترکیب پوست آلت تناسلی و ارگان نعوظ در یک واحد است. در مورد اکثر مردان، این کار را می‌توان با بالا بردن پوست شرمگاهی، برداشتن چربی شرمگاهی، و چسباندن پوست ناحیه تناسلی به ماهیچه‌های زیرین انجام داد، که پوست آلت تناسلی را در سمت شرمگاهی محکم می‌کند. اگر پوست شرمگاهی اضافی یا چربی قابل توجهی وجود نداشته باشد، پوست در محل اتصال پنوپوبیک مستقیماً به ارگان نعوظ چسبانده می‌شود. علی‌رغم تکنیک‌های فوق و سایر تکنیک‌ها، آلت تناسلی در برخی از بیماران همچنان می‌تواند در کیسه بیضه دفن شده بماند. به منظور جلوگیری از این امر، پوست در محل اتصال پنوسکروتال به ارگان نعوظ چسبانده می‌شود تا پوست را در قسمت زیرین آلت تثبیت کند.

این تکنیک‌های نسبتاً غیرتهاجمی آلت تناسلی را در معرض دید قرار می‌دهند، بنابراین به طور قابل توجهی عزت نفس را بهبود می‌بخشند و همچنین از التهابی که اغلب با آلت دفن شده مزمن همراه است، جلوگیری می‌کنند. جراحی آلت تناسلی پرده دار برای مردان نیز با کمترین عوارض قابل انجام است.

تکنیک جراحی

 

این جراحی در یک بیمارستان معتبر یا مرکز جراحی انجام می‌شود. روش‌های برش متفاوتی برای آزاد کردن رباط معلق آلت تناسلی استفاده می‌شود. این برش‌ها در پایه آلت تناسلی (خط اتصال آلت تناسلی و ناحیه شرمگاهی) ایجاد می‌شوند. سپس آلت تناسلی از اتصالات خود به سمفیز شرمگاهی (استخوان شرمگاهی) آزاد می‌شود و آن را از سطح آزاد کرده و امکان کشش خارجی را فراهم می‌کند. کشش بعد از عمل برای کاهش احتمال انقباض و ایجاد پوست طبیعی تری استفاده می‌شود. تکمیل این روش کمتر از چند ساعت طول می‌کشد و حداقل 1 تا 2 ساعت قبل از ترخیص برای مراقبت در بیمارستان می‌مانید.

این روش فقط برای افزایش طول است و اندازه دور آلت را افزایش نمی‌دهد. با این حال، در صورتی که قصد تزریق چربی یا فیلر دارید، این تزریق‌ها باید پس از بهبودی از عمل جراحی انجام شوند، یعنی معمولاً 6 تا 12 ماه بعد.

انتظارات

آلت تناسلی و کیسه بیضه معمولاً به مدت 2 تا 3 هفته متورم و کبود می‌شوند، اما عملکرد و احساس نباید تحت تأثیر قرار گیرند. درد شدید نیست و درد در ناحیه کشاله ران و ناحیه شرمگاهی (که حدود ده روز طول می‌کشد) را می‌توان با مسکن‌های خوراکی سبک درمان کرد. ممکن است چندین ماه طول بکشد تا اسکار در ناحیه موهای شرمگاهی محو شده و از بین برود، اما قابل مشاهده نیست و معمولاً نگران کننده نیست. فعالیت‌های سبک ممکن است بعد از یک هفته از سر گرفته شوند، اما بهتر است حداقل دو هفته از کار خود مرخصی بگیرید، به خصوص اگر سخت باشد. توصیه می‌شود حداقل به مدت دو هفته از فعالیت‌های جنسی خودداری کنید. برای کاهش تحریکات شبانه در 10 تا 14 روز اول پس از آن می‌توان از کمپرس سرد استفاده کرد. مقدار طول به دست آمده پس از جراحی بر اساس اندازه اصلی و میزان رعایت دستورالعمل‌های عمل افزایش طول آلت تناسلی متفاوت است. پزشک استفاده از وزنه (کشش) متصل به آلت تناسلی را پس از جراحی توصیه می‌کند تا هم طول جدید را حفظ کند و هم طول بیشتری را اضافه کند. این باید به مدت 6 تا 9 ماه روزانه و پس از آن به صورت هفتگی انجام شود تا از انقباض بافت اسکار جلوگیری شود.

افزایش اعتماد به نفس

با جراحی افزایش طول آلت تناسلی، عزت نفس خود را افزایش دهید و احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. چه به دلیل ضربه آلت کوچکی دارید، چه به دلیل آسیب، یا به سادگی با طول آلت تناسلی که از آن ناراضی به دنیا آمده‌اید، این روش می‌تواند به شما کمک کند ظاهر آلتی که می‌خواهید داشته باشید و در عین حال عملکرد و احساس خود را برای رضایت بیشتر حفظ کنید.

ختنه مجدد چیست؟

 

«ختنه مجدد، نتایج آسیب ختنه اشتباه نوزاد پسر را برای دستیابی به نتایج مطلوبی که در طول عمل اولیه به دست نیامده بود، اصلاح می‌کند». اکثر ختنه‌های اولیه روی نوزادان انجام می‌شود، بنابراین نتایج ممکن است نشان‌دهنده ایده‌آل‌های فرد در دوران بلوغ او نباشد. ختنه مجدد ممکن است برای مردان در سنین مختلف مفید باشد. تصمیم برای انجام جراحی مجدد باید بر اساس سابقه پزشکی و اهداف سلامتی بیمار باشد.

یکی از دلایل رایج برای ختنه مجدد، ماندگاری پوست ختنه گاه زائد است. اگر پیشپوست (پوست ختنه‌گاه) به‌ویژه برجسته باشد، می‌تواند سر آلت تناسلی را تیره کند.

واجدین شرایط برای جراحی ختنه مجدد

دلایل زیادی برای نارضایتی فرد از ختنه اولیه وجود دارد. همانطور که در بالا گفته شد، یک شکایت رایج این است که وقتی آلت تناسلی نرم است، پوست خیلی شل به نظر می‌رسد. اما این تنها یکی از نگرانی‌های زیبایی است که دلیل جراحی ختنه مجدد است. ممکن است در یک طرف آلت تناسلی بیش از حد پوست اضافی نسبت به طرف دیگر وجود داشته باشد. برخی از مردان ممکن است لبه‌های پوستی نامنظم یا آثار بخیه ناشی از ختنه قبلی خود داشته باشند. سایر مردان ممکن است یک پل پوستی بین خط ختنه و سر آلت تناسلی داشته باشند. مزیت اصلی اصلاح ختنه، بهبود نیازهای جسمی و عاطفی بیمار است. وقتی ساختار آلت تناسلی ظاهر و احساس مطلوب مرد را منعکس کند، او می‌تواند اعتماد به نفس و رضایت را به دست آورد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.