کد خبر : 40750 / /
/

روش های افزایش سرمای چیلر

این روزها چیلر یکی از بهترین دستگاه های تهویه سرمایشی به حساب می آید. در نتیجه افرادی که از این تجهیزات برای ساختمان‌ های مسکونی یا صنایع استفاده می‌کنند به دنبال روش‌ های افزایش سرمای چیلر هستند.

روش های افزایش سرمای چیلر

 

 

به نظر شما روش ‌هایی برای افزایش سرمای چیلر وجود دارد؟

برای پاسخ به این سوال می‌توان گفت: به منظور افزایش سرمای چیلر نیاز است که یک متخصص طی هر دوره زمانی مشخص آن را چک، تعمیر و سرویس کند. علاوه بر این به دلیل اینکه چیلر دارای یک سیستم مدار بسته ‌است باید از عدم وجود هر گونه نشتی در آن مطمئن شد. زیرا بروز نشتی در این دستگاه باعث کاهش سرمای چیلر می شود. همچنین تمیز کردن لوله ها و چک کردن روغن و مبرد از دیگر راه کارهای افزایش بازدهی است.

تمامی موارد گفته شده از روش‌ های افزایش سرمای چیلر می ‌باشد به شرطی که زیر نظر یک مجموعه یا فرد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه، به بهترین نحو انجام شود.

درست است که افراد و شرکت ‌های متعددی نیز در زمینه تعمیر و سرویس چیلر شروع به فعالیت کرده‌اند. به همین دلیل همواره افراد متعددی در دسترس هستند تا شما چک، تعمیر و سرویس چیلر ساختمان خود، از آن‌ها کمک بگیرید. توصیه ما به شما این است که سیستمتان را به مجموعه ی معتمد و مجرب بسپارید.

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که چک، تعمیر و سرویس چیلر را به تکنو تهویه بسپارید تا این دستگاه‌ را به ‌درستی و کاملا اصولی تعمیر و سرویس شوند.

تعمیرکاران فعال در تکنو تهویه می‌توانند تمام چیلرها با برندهای مختلف را به ‌آسانی و به ‌صورت تخصصی سرویس و تعمیر کنند. شما برای دریافت خدمات تعمیر یا سرویس چیلر تنها کافی است با کارشناسان تکنو تهویه تماس برقرار کنید:

88596109

66396355

 تعمیر چیلر

تعمیر چیلر یکی از پیچیده‌ترین فعالیت‌ هایی است که یک گروه متخصص تعمیرکار چیلر با آن رو به رو است، زیرا یافتن علت خرابی و تشخیص درست و به موقع آن می‌تواند از ایجاد هزینه‌ های اضافی در چیلرجلوگیری کند. به همین دلیل، تعمیرات چیلر باید توسط متخصصان ماهر و زبده و باتجربه در این زمینه انجام شود تا شما با خیالی آسوده و راحت بتوانید از این دستگاه‌ ها در طول سال استفاده کنید.

در صورتی که این کار به افراد نابلد و غیرمتخصص سپرده شود، می‌تواند باعث بروز خسارات جبران ‌ناپذیری برای شما شود و هزینه‌ های گزافی را ایجاد کند. تیم تخصصی و حرفه ای تکنو تهویه با بهره گیری از تعمیرکاران مجرب و حرفه ای و با داشتن چندین  سال سابقه در خدمت شما عزیزان خواهد بود تا در این شرایط بد اقتصادی با هزینه مقرون به صرفه و در کمترین زمان ممکن مشکلات دستگاه چیلر شما را بر طرف نماید.

تمام این خدمات، از سوی تعمیرکاران تکنو تهویه به بهترین نحو ممکن ارائه می‌شود و شما می‌توانید چیلر خود را، با اطمینان خاطر به متخصصین مجرب این مرکز بسپارید تا با اتمام کار، سیستم در بهترین وضعیت و عملکرد خود قرار بگیرد.

گوشه ای ازخدماتی که در این راستا توسط تکنو تهویه به کاربران ارائه می‌شود به شرح زیر می باشد:

  • تعمیر کمپرسور چیلر و تعویض آن در صورت نیاز
  • شارژ گاز چیلر
  • سرویس کندانسور و سرویس چیلر به صورت کامل
  • اسید شویی چیلر
  • عیب‌یابی به صورت مکانیکی و برقی
  • نشت‌یابی چیلر
  • تعویض فیلتر درایر و کر درایر

و...

این ها تنها گوشه ای از خدمات تکنو تهویه می باشد. شما در صورتی که با هرگونه اختلال در کارکرد چیلر رو به رو شده اید کافیست مسئله را با تکنو تهویه در میان بگذارید.

6

 تعمیرات چیلر و مینی چیلر

در ابتدا لازم است تفاوت چیلر و مینی چیلر را بدانید. مهم ترین تفاوت چیلر و مینی چیلر به عنوان در ظرفیت خنک سازی آب و ابعاد و اندازه آن ها است.

 تعمیرات چیلر و مینی چیلر نیازمند بهره مندی از تخصص، دانش کافی و تجربه می باشد. به همین دلیل بسیاری از صاحبان مشاغل صنعتی به منظور تعمیر، سرویس و نگهداری تجهیزات، نیازمند استفاده از این خدمات هستند. اما همواره یکی از دغدغه های آنان این است که این کار را بر عهده چه کسانی و چه مجموعه ای قرار دهند تا نتایج به دست آمده و عملکرد تجهیزات رضایت بخش باشد و تعمیرات چیلر و مینی چیلر به بهترین شکل به انجام برسد.

ما در اینجا به شما مجموعه ای را معرفی می کنیم که می توانید با آرامش خاطر و اطمینان کامل تعمیرات چیلر و مینی چیلر را به آن ها بسپارید. تکنو تهویه با چندین سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات چیلر و مینی چیلر توسط متخصص ترین تعمیرکار چیلر و مینی چیلر در حال خدمات رسانی به همشهریان عزیز می باشد.

پس زمانی که چیلر یا مینی چیلر شما با مشکلاتی از قبیل : خنک نکردن، روشن نشدن و یا بسیاری از مواردی که نشانه ‌ای از خرابی در این سیستم است، مواجه می ‌شود اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که با مرکز معتبرِ تکنو تهویه تماس گرفته و درباره مشکل خود با آن ها صحبت کنید.  این مجموعه در اسرع وقت متخصص ترین افراد خود را پس از هماهنگی با شما در محل اعزام می کند.

تعمیر چیلر در تهران

همشهریان تهرانی بدانید که مهم نیست چیلر خود را از کجا خریداری کرده اید متخصصان حرفه ای و باتجربه ی تکنو تهویه تمام خدماتِ سرویس، نگهداری و تعمیر چیلر، در  تمام برندها و مدل را در تهران پشتیبانی می کند.

در ادامه دلایلی آورده ایم که شما شهروندان تهرانی چرا باید تکنو تهویه را برای تعمیر چیلر در تهران انتخاب کنید:

  • متشکل از تعمیر کاران حرفه ای و متخصص چیلر
  • دارای تعمیرکاران با سابقه در زمینه خدمات چیلر
  • مسئولیت پذیری و حضور به موقع تعمیرکاران در محل
  • سرویس دهی در اکثر مناطق تهران
  • دریافت هزینه ‌های منطقی و منصفانه برای تعمیرات چیلر
  • تضمین تمامی قطعات استفاده شده

7

«با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید»

به منظور برقرای آسایش و حفظ آرامش شما عزیزان، افراد متخصص و حرفه ای در تکنو تهویه تعمیر چیلر و مینی چیلر را به نحو احسن به شما کاربران ارائه خواهند داد و با کنترل هزینه ها، تعمیر تخصصی و سرویس هوشمندانه پشتیبان شما می باشند. با وجود افراد متخصص و با تجربه ی تکنو تهویه جای هیچ نگرانی نیست.

در صورتی در هر کجای تهران به خدماتِ سرویس یا تعمیرات تخصصی چیلر و مینی چیلر احتیاج پیدا کردید، می توانید با شماره ی 88596109  و 66396355 تماس حاصل نمایید. ما همواره پاسخگوی شما عزیزان می باشیم.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.