کد خبر : 40353 / /
/

​اصول نگهداری از چیلر

بر خلاف تصور عموم از واژه چیلر، این سیستم به طور مستقیم تولید سرما نمی‌کند. در واقع وظیفه ی چیلر فراهم آوردن دمای مناسب برای دستگاه های سیستم تهویه مطبوع است. اما این کار را با حذف گرما انجام می ‌دهد. به همین علت مایع سرد شده توسط چیلر دوباره به چرخه باز می‌گردد و برای سیستم تهویه قابل استفاده است. به طور خلاصه می شود گفت که چیلر ها دستگاه‌ های حذف گرما هستند.

​اصول نگهداری از چیلر

 

در این بین نگهداری اصولیِ چیلر یکی از مهمترین موضوعات، در هنگام استفاده از چیلر است و باعث افزایش عمر مفید چیلر می شود. اهمیت رعایت اصول نگهداری از چیلر به اندازه حساسیت در هنگام انتخاب و خرید چیلر می باشد. چرا که رعایت اصول نگهداری از چیلر باعث کاهش خرابی ها می شود و از افزایش مصرف برق نیز جلوگیری می کند و در نهایت موجب می شود که هزینه کمتری برای تعمیرات پرداخت شود.

اصول نگهداری از چیلر به ویژه برای محیط های کسب و کار از اهمیت بسزایی برخوردار است و از آنجایی چیلرها انواع مختلفی دارند و برای تعمیر هر نوع باید سراغ تکنسین حرفه ای رفت.

افراد عادی هرگز به طور کامل و دقیق اطلاعی از اصول نگهداری از چیلر ندارند. پس به کارگیری نیروی متخصص و حرفه ای برای این کار می تواند تفاوت چشمگیری در عملکرد چیلر شما ایجاد کند و جلوی مشکلات جدی تر و پرهزینه را بگیرد.

مجموعه ی تکنو تهویه در موضوع اصول نگهداری از چیلر، با داشتن کادری مجرب شامل تکنسین ‌های تحصیل کرده و با سابقه که تلفیقی از دانش و تجربه در خود جای می‌دهد، یکی از بهترین ‌ها می‌ باشد.

در صورت نیاز به خدمات و مشاوره در زمینه ی اصول نگهداری از چیلر با شماره های زیر در تماس باشید:

88596109

66396355

این مجموعه تمامی اقداماتی را که در اصول نگهداری از چیلر لازم است را به نحو احسنت به شما ارائه خواهند داد.

دیگر خدماتی را که به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی توسط تیم تکنو تهویه به شما عزیزان عرضه می گردد، شامل مواردی است که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

تعمیر چیلر

شایسته است بدانید که خدمات مربوط به تعمیر چیلر بسیار تخصصی و نیازمند تجربه طولانی است. پس هر فرد فنی و دست به آچار، توانایی تعمیر چیلر را ندارد. زیرا برای رسیدن به تخصص کافی در تعمیر چیلر، چندین سال تجربه و آموزش و مطالعه نیاز است.

 به جرآت می توانیم بگوییم که مجموعه تکنو تهویه تیمی تشکیل داده، که جزو بهترین تعمیر کاران در تعمیر چیلر و متخصص در دیگر سیستم های برودتی هستند.

درد ادامه به مشکلات احتمالی که ممکن است برای چیلر اتفاق بیفتد و به تعمیر نیاز داشته باشد اشاره کرده ایم. شما در صورت مواجه شدن با این مشکلات می توانید طی یک تماس با مجموعه تکنو تهویه در ارتباط باشید و بدون هیچ چالشی به تعمیر چیلر خود بپردازید:

  • کمپرسور چیلر دچار برفک زدگی شده است.
  • کمپرسور استارت زده نمی شود.
  • اتصالی برق به وجود آمده است.
  • سیستم سرمایشی چیلر ساختمان به اندازه کافی خنک نمی کند.
  • کمپرسور چیلر یکسره کار می کند.

و....

موارد ذکر شده اصلی‌ترین و بیشترین مشکلاتی است که ممکن است برای چیلر اتفاق بیفتد اما شما در صورت مشاهده هرگونه کارکرد غیر عادی در عملکرد چیلر می توانید مسئله را با افراد متخصص در تکنو تهویه در میان گذاشته تا اقدامات لازم را به منظور تعمیر چیلر انجام دهند.

 

2

تعمیر چیلر صنعتی

چیلر صنعتی در حقیقت نوعی تجهیز برودتی است که برای کنترل دمای چرخه ی تولید محصولات ، استفاده می شود و گرمای تولید شده در فرآیند های صنعتی را دفع می کند. مطمئناً تا همین جا به اهمیت تعمیر چیلر صنعتی پی برده‌اید.

حال ممکن است به دلایل مختلفی مانند نگهداری های نامناسب چیلر صنعتی به تعمیرکار باشد. تصور کنید مسئولیت تعمیر چیلر صنعتی را به افرادی محول کنیم که هیچ گونه تخصص و تجربه ای در آن ندارند. در چنین شرایطی چرخه تولید کارخانه ی موردنظر دچاراختلال جدی می‌شود.

به این نتیجه میرسیم که تعمیر چیلر صنعتی را حتماً بایستی به تیمی با تجربه و حرفه ای که در این زمینه متخصص نیز می باشند سپرد.

    کلیه تعمیرکاران در مرکز تکنو تهویه از دانش روز دنیا جهت انجام کلیه اقدامات مربوط به تعمیر چیلر صنعتی برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند.

شما به منظور استفاده از خدمات این مجموعه می توانید با شماره های ذکر شده تماس بگیرید تا در کمترین زمان افراد تکنو تهویه یک قرار ملاقات برای بازدید از دستگاه شما هماهنگ کنند و سپس به عیب یابی بپردازند و در انتها اقدامات لازم جهت تعمیر چیلر صنعتی اعمال شود.

نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay)

همان طور که می دانید شما هر برندی از چیلر را که خریداری کنید بدون شک پس از مدتی به سرویس یا تعمیر احتیاج پیدا می کند، چیلر مک کوی(McQuay) نیز از این قاعده مستثنا نیست.

طبیعتاً برای سرویس و تعمیر هر یک از تجهیزات، بهترین تصمیم این است که از نمایندگی برند آن محصول استفاده کنیم. مجموعه تکنو تهویه به عنوان نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay) بهترین انتخاب برای شهروندان تهرانی به منظور تعمیر و سرویس چیلر مک کوی(McQuay) می باشد. پس شما با اطمینان خاطر می توانید چیلر خود را به تکنو تهویه بسپارید. متخصصین خبره این مجموعه در سریعترین زمان ممکن مشکل آن را بر طرف خواهند نمود.

 

3

جهت استفاده از خدمات مرکز تعمیر و سرویس چیلر مک کوی توانید با شماره ی ذکر شده تماس بگیرید.

«با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید»

شعار تکنو تهویه این است که «با تکنو تهویه در دمای آسایش زندگی کنید». زیرا مجموعه تکنو تهویه با ارائه بهترین خدمات و دریافت حداقل اجرت، تمام تلاشش را کرده تا آسایش و زندگی در دمای مطبوع را برایتان فراهم سازد. با وجود این چنین افراد متخصص و با تجربه ی تکنو تهویه جای هیچ نگرانی برای شما شهروندان تهرانی نیست.

شما در هر کجای تهران اگر به خدماتِ تعمیر چیلر خانگی و صنعتی احتیاج پیدا کردید، می توانید با شماره ی 88596109  و 66396355 تماس حاصل نمایید. تکنو تهویه همواره پاسخگوی شما عزیزان می باشد.

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.