کد خبر : 37716 / /
/

با ساندویچ پانل آماده تحویل؛ در سریعترین زمان سازه مدرن خود را بسازید

با ساندویچ پانل آماده تحویل؛ در سریعترین زمان سازه مدرن خود را بسازید

 

 

ساندویچ پانل آماده تحویل به پانل هایی گفته می شود که طبق استانداردهایی طراحی و تولید شده است. شما می‌توانید با مراجعه به کارخانه های مختلف تولید کننده انواع ساندویچ پانل، این پانل ها را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. ساندویچ پانل آماده تحویل ساندویچ پانلی سفارشی نیست که مطابق با نیاز و سفارش مشتری طراحی شده باشد. ساختار محصول به این صورت است که در دو طرف سازه از دو ورق فلزی معمولا از جنس آلومینیوم یا ورق های گالوانیزه و ورق آلوزینک استفاده می شود.

 

 بین این ورق ها با نوعی فوم تزریقی از جنس پلی اورتان، پشم سنگ یا پلی استایرن پر می شود. این فوم ها خاصیت نسوز دارند و از این جهت ایمن هستند. به دلیل سبک بودن در مقابل حوادثی مانند زلزله از مقاوم بالایی برخوردارند. کاربردهای این محصول را می توان در ساخت خانه های پیش ساخته، سالن همایش، سالن مترو و آشیانه هواپیما، ساخت سقف و دیوارهای سوله ها و سردخانه ها دانست.

مزیت بزرگ ساندویچ پانل های آماده تحویل صرفه جویی در زمان است. برای خرید این پانل ها کافیست به کارخانه مراجعه کنید و پانلی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شماست. به عبارتی دیگر نیازی نیست زمانی را برای آماده شدن سفارش خود منتظر بمانید. این نوع ساندویچ پانل در کنار مزیتی که دارد، از معایبی نیز برخوردار است. برای مثال ممکن است در میان ساندویچ پانل های اماده تحویل، پانلی مطابق با نیازهای خود پیدا نکنید.

ساندویچ پانل آماده دیواری

این دسته از پانل ها در ساخت دیوار سوله های صنعتی، دیوار سالن نمایش سینما و ساخت دیوار انواع کانکس کاربرد دارند. ساندویچ پانل دیواری در برابر نفوذ گرما و سرما عایق است و بسته به اینکه از چه عایقی به عنوان لایه میانی استفاده می شود می تواند به عنوان عایق صدا و حرارت به کار رود. از ساندویچ پانل دیواری در ساخت خانه های پیش ساخته و سبک سازی ساختمان استفاده می شود. این پانل های ساندویچی در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله و بادهای شدید کاملا مقاوم هستند و در تکان های شدید زمان وقوع طوفان یا زمین لرزه دچار گسستگی نمی شوند. 

خرید ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل آماده تحویل سقفی

به نوع دیگری از پانل های ساندویچی که در ساخت سقف خانه های پیش ساخته مانند انواع ویلا و سبک سازی ساختمان ها کاربرد دارند، ساندویچ پانل سقفی گفته می شود. انواع مختلف و قابلیت های بسیار این محصول موجب محبوبیت بیشتر ساندویچ پانل سقفی و افزایش خرید آن شده است. اکثر خانه های ویلایی دارای سقف شیروانی هستند و از ساندویچ پانل سقفی برای این منظور استفاده می کنند.

ساخت ورق آب‌رو برای خروج آب جمع شده بر روی سقف های شیروانی یکی دیگر از کاربردهای ساندویچ پانل در صنعت ساختمان سازی مدرن است. به دلیل کاهش هزینه های جانی مانند هزینه های مربوط به حمل و نقل و قابلیت مونتاژ و نصب مجدد پانل خرید ساندویچ پانل از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

قیمت ساندویچ پانل سقفی

اتصال ساندویچ پانل دیواری و سقفی

در ساختمان های پیش ساخته برای پوشش سقف و پوشش دیوارها از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری استفاده می شود. قفل کردن این پانل ها به یکدیگر نیاز به تخصص در این زمینه دارد. در بین درزها نباید جایی برای ورود هوا و آب وجود داشته باشد. بنابراین در زمان نصب ساندویچ پانل باید دقت لازم را به کار ببرید تا این اتفاق نیفتد.

 پانل ها به دلیل ظاهر زیبا نمایی بسیار چشمگیر به سازه می بخشند و به دلیل وجود رنگهای متنوع بسیار مورد استقبال قرار می گیرند در حالی که استفاده از مصالح سنتی این نمای زیبا را به وجود نخواهد آورد. پانل ها دارای سایز و ابعاد متفاوتی هستند. بنابرین هر سازه یا بنایی داشته باشیم می توانیم برای پوشش سقف و دیوارها از پانل استفاده کنیم. یکی دیگر از ویژگی هایی که پانل ها دارند امکان استفاده از آنها در اقلیم های متفاوت است.

بسته به شرایط آب و هوایی فقط نوع مواد به کار رفته در ساخت پانل با هم تفاوت دارد. سازه ها با جنس ساندویچ پانل استحکام زیادی داشته و از لحاظ ایمنی نیز قابل اطمینان هستند. برای ساخت ساندویچ پانل نیازی به زیرساخت نیست و می تواند بر روی سازه فولادی یا ساختمان با اسکلت بتنی اجرا شود.

مزایای ساندویچ پانل آماده تحویل

از مهم ترین مزایای استفاده از این محصول سبک بودن و سرعت و سهولت در اجرای ساخت و ساز است. این پانل ها در مقابل زلزله و آتش سوزی مقاوم هستند و خاصیت ضد باکتریال داشته و مقابل نفوذ رطوبت محافظت شده اند. ضریب انتقال حرارتی پایین دیگر مزیت ساندویچ پانل های آماده است که موجب می شود تا در مواقع بروز آتش سوزی مقاومت بالایی داشته باشد.

 این محصول به راحتی دمونتاژ شده و قابل جابه جایی است. علاوه بر موارد فوق، ساندویچ پانل کاملا بهداشتی بوده و در ساخت اتاق تمیز و کانکس کامیونت هایی که برای حمل گوشت و فراورده های پروتئینی استفاده می شوند، کاربرد دارد. این محصول را می توان برای ساخت خانه های پیش ساخته نیز استفاده کرد.

کاربرد ساندویچ پانل تحویل فوری

قیمت ساندویچ پانل

  • صنایع کشاورزی و مرغداری
  • صنایع نظامی و مراکز پلیس
  • صنایع شیمیایی
  • مراکز امداد و نجات
  • انواع کانکس ها
  • آپارتمان ها و استخر ها
  • سالن های ورزشی
  • ساختمان های تجاری
  • مکان های تفریحی و سیاحتی
  • کانتینرها و کمپ ها
  • سردخانه های صنعتی و نیمه صنعتی
  • داروخانه ها
  • و….

کاربرد ساندویچ پانل در صنعت

ساندویچ پانل ها یکی از پرکاربردترین سازه ها و مصالحی هستند که در انواع صنایع مانند ساخت و ساز، حمل و نقل، هوافضا و بسیاری از صنایع دیگر کاربرد دارند. صنایع حمل و نقل و صنایع ساختمان سازی بیشترین استفاده از ساندویچ پانل ها را دارند و دلیل آن نیز قیمت پایین و به صرفه بودن ساندویچ پانل است. بر این اساس ساندویچ پانل ها در ساخت خانه های پیش ساخته، انواع کانکس، انواع کانتینر و اتاق حمل بار کامیونت مانند اتاق حمل بار فایبرگلاس، اتاق حمل بار یخچالی، اتاق حمل نوشابه و اتاق یخچالی نیسان و… کاربرد دارند. از ساندویچ پانل ها به دلیل خاصیت آنتی باکتریال در ساخت اتاق تمیز، ساخت آزمایشگاه ها، ساخت سردخانه صنعتی میوه و… استفاده می شود. 

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل آماده تحویل

قیمت ساندویچ پانل های موجود در بازار بر اساس متر مربع محاسبه می شود و عوامل مختلفی در تعیین قیمت تاثیر گذار هستند. متراژ و مساحت پروژه و همچنین نوع پانلی که باید نصب شود از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت هستند. 

برای تعیین قیمت ساندویچ پانل باید بدانیم که قیمت به چه عواملی بستگی دارد. قیمت ساندویچ پانل به جنس ورق، جنس لایه عایق، ابعاد و ضخامت پانل ها بستگی دارد. در این بین قیمت ورق گاوانیزه به دلیل رنگ پذیری پایینی که دارد و ورق آلومینیوم به دلیل نرم بودن جنس فلز و مقاومت پایین در مقابل ورق آلوزینک از کیفیت و قیمت پایینتری برخودار است. 

بهترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل آماده تحویل

جهت انتخاب بهترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل آماده تحویل و نحوه نصب آن بر روی سازه های مختلف باید به سراغ برخی از ویژگی هایی که در ادامه به آن اشاره میکنیم از یک کارخانه تولید کننده برویم. مزایا و ویژگی های یک کارخانه خوب تولید کننده انواع ساندویچ پانل آماده تحویل به شرح زیر است:

  • به کارگیری انواع دستگاه های مدرن و پیشرفته
  • طراحی و ساخت انواع پانل ساندویچی در ابعاد مختلف
  • گواهینامه ها و افتخارات معتبر بین المللی و ملی
  • بهره مندی از مهندسان و متخصصان خبره در زمینه ساخت انواع پانل ساندویچی آماده تحویل
  • خدمات پس از فروش
  • مشاوره رایگان خرید و...

حال که با مزایا و ویژگی های یک کارخانه تولید کننده ساندویچ پانل های آماده تحویل آشنا شده ایم، وقت آن است که به سراغ معرفی بهترین کارخانه برویم.

خرید ساندویچ پانل آریا پانل

شرکت آریا پانل به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع ساندویچ پانل های آماده تحویل و سفارشی هر ساله به تولید میلیون ها متر مربع پانل ساندویچی میپردازد و سهم عظیمی از تولید و توزیع انواع پانل های ساختمانی چه به صورت آماده تحویل، چه به صورت سفارشی را دارد و شما عزیزان می توانید با شماره گیری شماره های 36228800-051 و 362288114-051 به ثبت سفارش یا مشاوره رایگان در خصوص خرید انواع پانل ساندویچی بپردازید.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با ساندویچ پانل های آماده تحویل و مزایا و معایب آن ها آشنا کنیم و در خصوص بهترین کارخانه تولید کننده انواع پانل ساندویچی آماده یا سفارشی سازی آشنا کنیم.

در پایان از اینکه با ما تا انتهای این مقاله همراه بودید، بسیار سپاسگزاریم. اگر در خصوص نحوه خرید یا تولید انواع پانل های آماده تحویل سوالی دارید با ما در کامنت ها در میان بگذارید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.