کد خبر : 36835 / /
/

خرید و قیمت حبه عناب 100% ارگانیک 【مفید برای دیابتی‌ها】

برای خرید حبه عناب 100% ارگانیک می‌توانید به فروشگاه معتبر باغ ایران مراجعه نمایید. همچنین قیمت روز انواع حبه عناب در این فروشگاه قابل بررسی هست. این پست راهنمای جامع خرید اینترنتی حبه عناب است.

خرید و قیمت حبه عناب 100% ارگانیک 【مفید برای دیابتی‌ها】

 

 

 

کمتر کسی هست که با خواص عناب برای دیابت آشنا نباشد. عناب میوه‌ای است که می‌تواند باعث تنظیم و کنترل قند خون شود. درواقع این میوه هم برای افراد دیابتی و هم برای پیشگیری از دیابت مفید است.

جالب است بدانید که فراورده‌ای تحت عنوان «حبه عناب» از این میوه تهیه می‌شود که جایگزین بسیار مناسبی برای قندهای مصنوعی است، اما متاسفانه بسیاری از افراد از وجود حبه عناب اطلاعی ندارند!

حبه عناب از پودر فشرده عناب و هسته آن تشکیل شده است و به‌عنوان یک قند رژیمی و مفید برای افراد دیابتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به دنبال بهترین جایگزین قند برای بیماران دیابتی هستید، می‌توانید از این حبه‌ها به‌عنوان جایگزین قندهای مصنوعی استفاده کنید.

برای خرید حبه عناب ارگانیک چگونه اقدام کنیم؟

خرید حبه عناب

پیشنهاد ما این است که حبه عناب را به‌عنوان یک جایگزین جدی برای حبه قند مد نظر داشته باشید. جایگزینی حبه عناب با قند باعث می‌شود تا در طولانی مدت از ابتلا به دیابت پیشگیری کنید و علاوه بر این از خواص ارزشمند میوه عناب برای سلامتی بهره‌مند شوید. برای آشنایی جامع با خواص این میوه می‌توانید به مقاله عناب چه خاصیتی دارد مراجعه کنید.

اما برای خرید حبه عناب 100% ارگانیک چگونه اقدام کنیم؟

✅ برای تهیه حبه عناب طبیعی و یا مشاهده قیمت آن می‌توانید به صفحه قیمت حبه عناب در فروشگاه باغ ایران مراجعه کنید. این فروشگاه تولیدکننده عناب و حبه عناب در استان خراسان جنوبی (قطب تولید عناب ایران) است. همچنین این فروشگاه مجوزهای لازم را در زمینه تولید و بسته‌بندی انواع خشکبار را دارد، پس با خیال راحت می‌توانید سفارش خود را در آن ثبت کنید.

حبه عناب چگونه تولید می‌شود؟

پس از اینکه عناب خشک شستشو و تمیز می‌شود، آن را همراه با هسته پودر نموده و الک می‌کنند تا درشتی‌ها و ناخالصی‌ها از آن جدا شود.

سپس پودر به دست آمده را در قالب‌هایی قرار می‌دهند تا به شکل حبه‌های مختلف (مکعبی، قلبی و..) در آید. در نهایت با قرارگیری این قالب‌ها در حمام بخار، حبه‌ها سفت و آماده می‌شوند.

البته لازم به ذکر است که علاوه بر حبه عناب، حبه‌های دیگری مانند حبه عناب و سنجد، حبه عناب و نارگیل، حبه عناب و زرشک و... نیز تولید می‌شود، پس در مرحله‌ای که عناب‌ها پودر شدند، می‌توان پودر سایر میوه‌های مد نظر را نیز به آن افزود.

این حبه‌ها معمولا در بسته‌های 200 گرمی، 400 گرمی و یک کیلویی ارائه می‌شوند.

خواص حبه عناب چیست؟

خواص حبه عناب شبیه خواص عناب هست مگر اینکه پودر میوه‌های دیگر مانند سنجد، زرشک و... در آن ترکیب شده باشد. حبه عناب خالص فواید زیر را دارد.

  • ضد دیابت
  • کنترل وزن
  • شفافیت پوست
  • آرامش بخش
  • مفید برای کبد چرب
  • تقویت استخوان‌ها
  • و...

بدیهی است که اگر حبه عناب با سایر میوه‌ها ترکیب باشد، خواص آن بیشتر خواهد بود و البته طعم متفاوتی خواهد داشت.

برای خرید اینترنتی حبه عناب طبیعی می‌توانید به فروشگاه www.bagheiran.com مراجعه کنید.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.