کد خبر : 5700 / /
/

اخبار روز | اخبار زنده | عکس بازیگر | سریال خاتون

سکانس وحشتناک سریال خاتون + فیلم لو رفته

سکانس وحشتناکی از سریال خاتون را ببینید

سکانس وحشتناک سریال خاتون + فیلم لو رفته

سکانسی از سریال خاتون را مشاهده می کنید. کارگردان سریال خاتون تینا پاکروان است.نویسنده واز بازیگران اصلی سریال خاتون می‌توان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان و مهران مدیری اشاره کرد. موضوع سریال خاتون ژانر عاشقانه تاریخی است.سریال خاتون بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده در سال ۱۳۲۰ خورشیدی رخ می‌دهد و به زندگی خانواده‌ای به هنگام اشغال ایران در جنگ جهانی دوم می‌پردازد.

موسیقی سریال خاتون

موسیقی سریال «خاتون»، اثر کیهان کلهرهمزمان با پخش قسمت اول سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان آهنگ این سریال که کیهان کلهر آن را ساخته منتشر شد.

داستان سریال خاتون

سریال خاتون  «خاتون» با بازی نگار جواهریان، داستانی زنی از زنان این سرزمین را روایت می‌ کند که روزی روزگاری برای زندگی جنگیده‌ اند. تاریخ ایران با همه فراز و فرود‌هایش در زندگی تک‌ تک ایرانی‌ ها جریان دارد و سریال تاریخی «خاتون» هم به داستانی در همین‌ باره پرداخته؛ روایت زیروبم‌ های خانواده‌ ای که اوایل شهریور 1320 قصه‌ شان آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌ شود.

قصه سریال «خاتون» از سال 1320 شروع می‌شود و داستان حول محور شخصیتی به نام «خاتون» با بازی نگار جواهریان می‌چرخد. همسر این کاراکتر «شیرزاد ملک» با بازی اشکان خطیبی شخصیتی نظامی است و «خاتون» از عملکرد ارتش در مقابل اشغال ایران توسط متفقین در جنگ جهانی دوم ناراحت است. در ادامه سریال، اتفاقاتی رخ می‌ دهد و وضعیت خانواده اصلی قصه در این دوران تغییراتی می‌کند. مهران مدیری نقش «جهانگیر روزبه» دایی «خاتون» را برعهده دارد.

این کاراکتر که یک تاجر ثروتمند است و در هتل زندگی می‌کند، جزو شخصیت‌های مثبت سریال است و کاراکتری شوخ‌ طبع و خوش‌ مشرب دارد. «جهانگیر روزبه» که به عنوان «دایی جون انگلیسی» شخصیت «خاتون» معرفی شده، با انگلیسی‌ها و روس‌ها ارتباط دارد، اما جاسوس نیست و اتفاقا تا حدی نیز فرد وطن‌ دوستی محسوب می‌ شود. مهران مدیری تا به حال در سریال تاریخی بازی نکرده و حضور در «خاتون» تجربه تازه‌ ای در کارنامه اوست. علاوه بر این، نقشی که مدیری در سریال بازی کرده، ویژگی‌های متفاوتی نسبت به دیگر نقش‌ هایی دارد که تا به حال ایفا کرده است.

کارگردان سریال خاتون

سریال خاتون تینا پاکروان در جدیدترین فعالیت هنری خود، با ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی با نام «خاتون» برگشته است. آخرین اثری که تینا پاکروان، نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را برعهده داشته، فیلم لس آنجلس تهران است که اثری پرمخاطب و پرفروش در سینمای ایران محسوب می شود.

بازیگران سریال خاتون

سریال خاتون  اشکان خطیبی ، بابک کریمی ، بهناز جعفری ، بیژن امکانیان ، پژمان بازغی ، رویا نونهالی ،ستاره اسکندری ، ستاره پسیانی ، سروش صحت ، شبنم مقدمی ، غزل شاکری ،مهران غفوریان ، نگار جواهریان ،هادی تسلیمی ، مهران مدیری ، پانته‌ آ پناهی ها ، مهدی قربانی ، آیدا ماهیانی ، مهتاب ثروتی ، محمد رضا شریفی نیا ، صالح میرزاآقایی ، بانیپال شومون ، داریوش موفق، فرخ نعمتی، مجید نوروزی و …

داستان یک زن به نام خاتون می باشد که در زمان اشغال ایران توسط متفقین در سال 1320 را نمایش می گذارد ، داستان فیلم به طور کلی درمورد پستی و بلندی های زندگی این خانم و خانواده او در آن سال ها می باشد.پیش بینی می شود که این سریال در یک فصل 16 قسمتی وارد بازار شود.

سریال خاتون چند قسمت دارد ؟

سریال خاتون سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان به تازگی مجوز پخش گرفته است و تا چند روز آینده وارد بازار داغ شبکه نمایش خانگی می شود. نگار جواهریان در سریال خاتون نقش اصلی را ایفا می کند . او در این مجموعه در نقش زنی بازی می کند که داستان زندگی خود و خانواده‌ اش را در اوایل سال‌های دهه 20 خورشیدی، به نمایش می گذارد.

داستان یک زن به نام خاتون می باشد که در زمان اشغال ایران توسط متفقین در سال 1320 را نمایش می گذارد ، داستان فیلم به طور کلی درمورد پستی و بلندی های زندگی این خانم و خانواده او در آن سال ها می باشد.

پیش بینی می شود که این سریال در یک فصل 16 قسمتی وارد بازار شود.

طبق اعلام هایی که عوامل سازنده این سریال انجام داده است گفته شده قسمت اول سریال خاتون در تیر ما سال 1400 روانه بازار شبکه نمایش خانگی می شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.