کد خبر : 5110 / /
/

سعید عزت اللهی : به ایران بر نمی گردم!

بازگشت سعید عزت‌اللهی به لیگ برتر را باید منتفی دانست.

سعید عزت اللهی : به ایران بر نمی گردم!

سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی که سوژه برخی شایعات نقل و انتقالاتی شده و گفته می‌شد فرهاد مجیدی به دنبال جذب سعید عزت اللهی است، فصل آینده هم در لیگ دانمارک و تیم وایله به فوتبالش ادامه خواهد داد. سعید عزت‌ اللهی که با روزنامه ایران‌ورزشی صحبت کرده درباره شایعه بازگشت به لیگ برتر و حضورش در یکی از دو تیم استقلال یا سپاهان گفته است: بازگشت من به لیگ ایران هم در حد شایعه بود و هیچ باشگاهی صحبتی رسمی در این زمینه انجام نداد. فکر می‌کنم اخباری هم که در این باره منتشر شد بیشتر گمانه‌زنی بود تا واقعیت چون روحم هم از این پیشنهادها خبر نداشت. ضمن اینکه من با وایله قرارداد دارم و حرفه‌ای هم نبود که بخواهم با باشگاهی حتی مذاکره کنم و حرف بزنم. سعید عزت اللهی گفت دو سال از  قرارداد من با تیم دانمارکی باقی مانده و اصلاً پیشنهادی رسمی هم در میان نبود. سعید عزت اللهی در مصاحبه اش عنوان کرد تا پیشنهاد رسمی از باشگاه های لیگ برتر ایران نداشته باشم بر نمی گردم.

زندگی نامه سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی

سعید عزت‌اللهی (زاده ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندرانزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی اکنون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فوتبال وایله بلدکلوب است.

او پیشتر در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد. وی همچنین در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده‌است و زیر نظر دیگو سیمئونه تمرین کرده‌است.

او در اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

کسب عنوان جوانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران.

کسب عنوان بهترین بازیکن رقابتهای تورنمنت جام ریاست جمهوری قزاقستان، در این رقابتها تیم ایران صاحب جایزه 10 هزار دلاری به همراه یک کاپ زیبا شد.

وی در رقابتهای جام جهانی کوچک به میزبانی روسیه، در بازی مقابل فنلاند به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

کسب کاپ بازیکن پدیده لیگ برتر سال 91–92

سابقه باشگاهی سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی

باشگاه کنونی روستوف

باشگاه های جوانان

2008–2010 شهرداری بندر انزلی

2010–2014 ملوان بندر انزلی

2014–2015 اتلتیکو مادرید

 

باشگاه های حرفه ای سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی

2012–2014 ملوان بندر انزلی 19 (0)

2014–2015 اتلتیکو مادرید سی 5 (0)

2015– روستوف 11 (1)

2017 ← آنژی مخاچ قلعه (قرضی) 10 (0)

2017–2018 ← آمکار پرم (قرضی) 15 (1)

سعید عزت اللهی در ملوان

او فوتبال خود را در مدرسه فوتبال قایقران زیر نظر پدرش (نادر عزت اللهی) از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی آغاز کرد، سپس به تیم شهرداری بندر انزلی رفت و 3سال در آنجا به بازی پرداخت و از آنجا به خدمت نونهالان ملوان درآمد و پس از پیوستن به تیم نوجوانان ملوان در سال 1391 زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگسالان ملوان منتقل شد.

سعید عزت اللهی در روستوف

عزت اللهی پس از سقوط اتلتیکو مادرید سی راهی باشگاه رستوف روسیه شد و اولین گل اروپایی این باشگاه را به ثمر رساند. وی در طول عضویت در این باشگاه به صورت قرضی برای باشگاه آنژی و آمکار روسیه نیز بازی کرده است. وی در پایان فصل 2017–2018 تیم آمکار را ترک و به باشگاه سابق خود «روستوف» بازگشت.

حاشیه سعید عزت اللهی و خانم بازیگر

سعید عزت اللهی

ماجرا از اونجا شروع شد که سعید عزت اللهی در یکی از پست های ترلان پروانه در صفحه شخصی اش کامنتی با عنوان ” عالی بود بهترینم ” قرار داد و ترلان پروانه وی را منشن می کند و می نویسد " مرسی عزیزم " این خبر و شایعه باعث شد تا سعید عزت اللهی واکنش تندی را نشان دهد.

گپ و گفت صمیمی با سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی

جسارت داره، ترس از ارتفاع هم روش! اینکه چقدر سعید عزت اللهی رو می شناسید مهم نیست، مهم اینه که چقدر نمی شناسیدش!

سعید عزت اللهی چه فوبیایی داره؟

 اصلا نمی دونم فوبیا چی هست!

فوبیا یعنی یک ترس مخفی. ترس از ارتفاع، از آب یا هر چیز دیگه ای.

 آره دارم. از ارتفاع می ترسم. مثلا اینکه هواپیما سقوط کند.

اگر به ارتفاع بری یا در هواپیما بنشینی چطور می ترسی؟ مثلا علی پروین در هواپیما پاهاش رو می بره بالا؟

نه، من اینطوری نیستم اما وقتی هواپیما تکون می خوره، این دنیا نیستم. میرم اونجا و بر می گردم! استایل خاصی هم ندارم و فقط سعی می کنم بخوابم اما اگر یک بار تکون خوردنی در کار باشه، دیگه خوابم نمی بره.

چه کارهایی را خوب انجام می دی و چه کارهایی رو بد یا اصلا چه کاری را بلد نیستی انجام بدی؟

چه کارهایی را خوب انجام می دم؟! ظرف می شورم و خونه رو هم تمیز می کنم! من فقط فوتبال رو خوب انجام می دهم و پلی استیشن هم خوب بازی می کنم. کارهایی هم که قراره بد انجام بدم، کلا انجام نمی دم. آدم یا کاری نمی کنه یا اگر کرد به بهترین شکل انجام می ده. من سعی می کنم همه کارهایی که می کنم رو خوب تموم کنم.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.