کد خبر : 4842 / /
/

رابطه عاشقانه سعید عزت اللهی با بازیگر جنجالی لو رفت!+سند

سعید عزت اللهی با کامنتی که در زیر یکی از پست ها با ترلان پروانه رد و بدل کرد،خود را سر زبان ها انداخت و اکنون اعتراض می‌کند. مدتی هست که در فضای مجازی خبری اکران شده که ارتباط عاطفی بین سعید عزت اللهی و ترلان پروانه بازیگر سینمای کشورمون را حکایت میکند.

رابطه عاشقانه سعید عزت اللهی با بازیگر جنجالی لو رفت!+سند

 

کامنت های فوتبالیست کشورمون برای ترلان پروانه دردسر ساز شده و باعث شده هست تا این خبر به سرعت بین همۀ اکران شود که ارتباط ای بین این دو نفر وجود دارد.این خبر و شایعه باعث شد تا سعید عزت اللهی واکنش تندی را نشان دهد.

سعید عزت اللهی بازیکن ایرانی تیم آنژی روسیه در بخشی از گفتگویش با روزنامه هفت صبح درمورد شایعاتی که درمورد زندگی اش منتشر شد «از داستان عکاس باشگاه روستوف بگیرید تا شایعه ارتباط او با یکی از بازیگران زن سینمای کشور ایران» صحبت کرده هست.

سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی گفت:شاید اگر در این خصوص از خود مردم سؤال کنید، بهتر باشد. متأسفانه فقط بعضی آمدند و خواستند برای من حاشیه ایجاد کنند، اما خودشان هم فهمیدند که کار اشتباهی انجام داده‌اند.راستش را بخواهید ناراحت نشدم، اما این که بعضی‌ها بخواهند توهینی داشته باشند، مطمئناً آدم ناراحت میشود.

 

من می گویم ما فوتبالیست‌ها هم مانند بقیه مردم حق زندگی کردن داریم و میتوانیم زندگی شخصی هم داشته باشیم. من هم مانند بقیه مردم.کامنت های فوتبالیست کشورمون در صفحه اینستاگرام یکی از بازیگران جوان کشورمون مدتی سوژه کاربران فضای مجازی شده بود.

 

ماجرا از اونجا شروع شد که سعید عزت اللهی در یکی از پست های ترلان پروانه در صفحه شخصی اش کامنتی با عنوان فوق العاده بود بهترینم قرار داد و ترلان پروانه او را منشن میکند و می‌نویسد مرسی عزیزم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.