کد خبر : 5062 / /
/

ساعت میلیونی سعید عزت اللهی سوژه شد

سعید عزت‌اللهی (زاده ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندرانزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

ساعت میلیونی سعید عزت اللهی سوژه شد

بیوگرافی سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی در رستوف

سعید عزت اللهی در ملوان

 

 

 سعید عزت اللهی اکنون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فوتبال وایله بلدکلوب است.

بیوگرافی سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی پیشتر در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد. وی همچنین در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده‌است و زیر نظر دیگو سیمئونه تمرین کرده‌است.

سعید عزت اللهی در اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

سعید عزت اللهی در رستوف

سعید عزت اللهی

صحبت از حضور طولانی مدت عزت اللهی در رستوف آغاز شد بعد به وضعیت تیم ملی، دوئل کارلوس کی‌روش با برانکو ایوانکوویچ و همچنین مارک ویلموتس رسید. در این بین گریزی به جمله تاریخی جواد خیابانی زده شد که گفته بود «سعیدمون اسپانیایی بلده!». همین پرسش، بحث جام جهانی 2018 را باز کرد؛ جایی که هافبک جوان فوتبال ایران از گل آفسایدش به اسپانیا صحبت کرد و از خاطراتش در پرتاب اوت میلاد محمدی گفت و به حذف تلخ تیم ملی رسید.

سعید عزت اللهی

از سعید عزت اللهی درباره حواشی گذشته اش پرسیدیم و به فن پیج های پرتعدادش رسیدیم اما نکته جذاب، جایی بود که درباره پیشنهاداتش از ایران صحبت کرد و گفت که فعلا خیال بازگشت ندارد. سعید همچنین به رویاهایش اشاره کرد که بازی در منچسترسیتی و منچستریونایتد است و همچنین در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و حضور علی کریمی نیز توضیحاتی را داد.

سعید عزت اللهی در ملوان

سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی فوتبال خود را در مدرسه فوتبال قایقران زیر نظر پدرش (نادر عزت‌اللهی) از پیشکسوتان باشگاه ملوان بندر انزلی آغاز کرد، سپس به تیم شهرداری بندرانزلی رفت و ۳سال در آنجا به بازی پرداخت و از آنجا به خدمت نونهالان ملوان درآمد و پس از پیوستن به تیم نوجوانان ملوان در سال ۱۳۹۱ زیر نظر محمد احمدزاده به تیم بزرگسالان ملوان منتقل شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.