کد خبر : 32553 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید کارکرده

جدیدترین قیمت پراید ،تیبا، شاهین و تارا امروز 18 دی | قیمت این مدل پراید 293 میلیون تومان شد!

قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه است. کارشناسان معتقدند با عرضه بیشتر خودرو در بورس کالا، قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

جدیدترین قیمت پراید ،تیبا، شاهین و تارا امروز 18 دی | قیمت این مدل پراید 293 میلیون تومان شد!

قیمت پراید امروز یکشنبه، 18 دی1401، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد. قیمت پراید۱۴۱ که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، امروز هم وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو امروز صبح پنج میلیون تومان افزایش را تجربه کرد و هم‌اکنون در قیمت 279 میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت پراید۱۱۱نیز پنج میلیون تومان گران شد و  امروز در نرخ 293 میلیون تومان عرضه می‌شود.قیمت پراید هم‌گام با افزایش نرخ دلار و سقف‌شکنی‌های پی در پی با افزایش همراه شد.لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببینید.

قیمت خودرو همچنان با نوساناتی همراه است. کارشناسان معتقدند با عرضه بیشتر خودرو در بورس کالا، قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

قیمت خودرو صفر داخلی روز یکشنبه، 18 دی ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

Untitled

قیمت پراید روز یکشنبه، 18 دی ۱۴۰۱

قیمت خودرو در سایت‌ها و مراکز خرید و فروش خودرو همچنان پرنوسان است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته با ریزش عجیب و ناگهانی همراه شد. اما این ریزش ادامه‌دار نبود و محصولات مختلف در بازار با نوسان قیمتی مواجه شده‌اند.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید 141 که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، امروز هم وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو امروز صبح پنج میلیون تومان افزایش را تجربه کرد و هم‌اکنون در قیمت 279 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید 111 نیز پنج میلیون تومان گران شد و  امروز در نرخ 293 میلیون تومان عرضه می‌شود.

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه بود، طی چند روز گذشته روند نزولی به خود گرفت. این خودرو با هشت میلیون تومان کاهش قیمت امروز به نرخ 720 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۷ اتومات پس از روزها افزایش قیمت، امروز در محدوده قیمتی 770 میلیون تومان قیمت‌گذاری آرام گرفت.

دنا معمولی هم امروز در قیمت 590 میلیون تومان ثابت ماند.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، اما امروز با 22 میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته، با قیمت 620 میلیون تومان در بازار خودرو کشور معامله شد.

اما خودروهایی که در بازار بیشتر مورد معامله قرار می‌گیرند و خریدار بیشتری دارند امروز با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز در محدوده 294 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ حالا سه میلیون تومان ارزان شد و 445 میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ ۵ این مدل پژو در نرخ 485 میلیون تومان به بازار عرضه شد.

کوییک که جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و به 299 میلیون تومان رسید.

قیمت پراید

پیش‌بینی قیمت پراید در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: علت کاهش قیمت خودرو در روزهای گذشته، نوسانات نرخ دلار در کشور بود.

او افزود: نمایشگاه‌داران و اتحادیه‌ها معتقدند که نبض بازار خودرو به‌دست افرادی افتاده است که در بورس کالا مشغول به خرید خودرو شده‌اند و این خودروها را با قیمتی گزاف وارد بازار آزاد می‌کنند. عرضه خودرو در بورس کالا می‌تواند اقدام مناسبی باشد و بازار را به تعادل برساند، اما با این روشی که خودرو در این بازار سرمایه عرضه می‌شود، هیچ کمکی به بهبود وضعیت بازار نخواهد کرد.

این کارشناس صنعت خودرو گفت: اگر عرضه خودروسازان در بورس کالا افزایش یابد، قیمت خودرو نیز نزدیک به قیمت کارخانه می‌شود. اما به دلیل برخی از بازارسازی‌ها در فرآیند خرید خودرو در این محیط، این اتفاق محقق نمی‌شود./تجارت نیوز

5792480

ریزش گسترده قیمت پژو در بازار | قیمت پراید

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت برخی از خودروهای موجود در بازار در ۲۴ ساعت گذشته از جمله خودروهای پژو است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت‌ها در این بازار در ۲۴ ساعت گذشته است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال۱۴۰۱ از ۲۴۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۳۸ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای پژو در این مدت بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۴۷۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۴۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان ارزان شده‌است و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۳۹۹ آن نیز از ۴۳۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۴۲۰ میلیون تومان رسیده‌است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ۴۹۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه امروز به ۴۸۰ میلیون تومان رسیده‌است.

گفتنی است که در میان این کاهش قیمت‌ها خودروهای مونتاژ به پیشروی ادامه دادند به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از یک میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۲ میلیارد تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده‌است.

سوزوکی گراند ویتارا نیز از چهارشنبه گذشته تا امروز گران شده‌است به طوری که این خودرو از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان رسیده‌است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.