کد خبر : 32022 / /
/

قیمت پراید | قیمت پراید صفر | قیمت پراید کارکرده

قیمت پراید امروز شنبه 10 دی ترمز برید | افزایش ساعتی قیمت پراید، تیبا،تارا، شاهین و انواع پژو

سرعت افزایش قیمت خودرو در این روزها به اندازه‌ای افزایش یافته که قیمت‌ها به صورت ساعتی تغییر پیدا می‌کنند. اما برخلاف جهش قیمتی، بازار دوباره در رکود رفته و خرید و فروش متوقف شده است.

قیمت پراید امروز شنبه 10 دی ترمز برید | افزایش ساعتی قیمت پراید، تیبا،تارا، شاهین و انواع پژو

قیمت پراید امروز روز شنبه، 10 دی1401، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد. حال قیمت پراید۱۱۱که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو در قیمت 263 میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت پراید۱۳۱نیز امروز به نرخ 250 میلیون تومان عرضه می‌شود.قیمت پراید هم‌گام با افزایش نرخ دلار و سقف‌شکنی‌های پی در پی با افزایش همراه شد.لیست کامل قیمت پراید امروز را در خبرآزاد ببینید.

سرعت افزایش قیمت خودرو در این روزها به اندازه‌ای افزایش یافته که قیمت‌ها به صورت ساعتی تغییر پیدا می‌کنند. اما برخلاف جهش قیمتی، بازار دوباره در رکود رفته و خرید و فروش متوقف شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز شنبه، 10 دی ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

3

قیمت پراید روز شنبه، 10 دی ۱۴۰۱

قیمت خودرو در سایت‌های آگهی و خرید و فروش خودرو همچنان افزایشی است. قیمت خودرو هم‌گام با افزایش نرخ دلار و سقف‌شکنی‌های پی در پی با افزایش همراه شد و رکوردهای جدیدی را ثبت کرد. این افزایش قیمت و رکوردزنی‌ها همچنان ادامه دارد و بازار خودرو را دچار شوک بزرگی کرده است.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

از ابتدای سال 1401 قیمت پراید با ثبات نسبی همراه شده بود. اما برخلاف آن ماه‌ها، سقف‌شکنی تاریخی دلار این ثبات را شکست و این خودرو را با افزایش قیمت همراه کرد.

حال پراید ۱۱۱ که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو در قیمت 263 میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز امروز به نرخ 250 میلیون تومان عرضه می‌شود.

پژو ۲۰۷ اتومات پس از روزها افزایش قیمت، امروز در محدوده قیمتی 750 میلیون تومان ثابت ماند.

خودرو دنا معمولی هم که روزها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود، امروز در قیمت 582 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، اما امروز در قیمت 620 میلیون تومان در بازار خودرو کشور عرضه شد.

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه شد، امروز به نرخ 758 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

اما خودروهایی که در بازار بیشتر مورد معامله قرار می‌گیرند و خریدار بیشتری دارند امروز با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شوند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز در محدوده 292 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو صفر حالا 456 میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو  در نرخ 487 میلیون تومان به بازار عرضه شد.

این روزهای که کوییک جایگزین پراید شده است و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته بود، امروز رکورد جدیدی را ثبت کرد. این خودرو امروز به 303 میلیون تومان رسید.

درحالی که وزارت صمت اعلام می‌کند که افزایش قیمت‌ خودرو در بازار کاذب است، مشاهدات نشان می‌دهد که خودرو در بازار همواره در حال افزایش است و ادعای وزارت صمت صحت ندارد. افزایش قیمت‌ در بازار خودرو به قدری سرعت گرفته است که تغییرات قیمتی به صورت ساعتی اعمال می‌شود.

باید یادآور شد که در این جهش قیمتی سطح معاملات کاهش یافته است و فروشندگان برای فروش خودروهایشان دست نگه داشته‌اند.

کارشناسان معتقدند که درحال حاضر هیچ عاملی برای کاهش قیمت خودرو در بازار وجود ندارد و به نظر می‌رسد بازار به این روند خود تا پایان سال ادامه دهد.

قیمت پراید

خبر خوش و جدید وزارت صمت برای بازار خودرو و قیمت پراید

 بررسی بازار خودرو در هفته اول دی ماه سال جاری نشان می‌دهد قیمت خودروهای پرتقاضا به طور متوسط رشدی حدود ۳۰ میلیون تومانی را به خود دیده اند.

برخی از فعالان بازار علت این مساله را رشد نرخ ارز عنوان می‌کنند و برخی دیگر انگشت اتهام خود را به سمت شرکت های خودروساز بابت عرضه کم محصولاتشان به بازار نشانه می‌روند.

وزارت صمت اعلام کرد: عرضه ۹۰۰ هزار خودرو در ۶ ماه آینده قابل تحقق است.

وزارت صمت در پاسخ به مطلب سایتی با عنوان فاصله ۱۲ هزار دستگاهی تولید خودرو در کدال با ادعای فاطمی‌امین، ضمن تکذیب این مطلب اعلام کرد: تا هفتم دی‌ماه ۱۴۰۰ تنها ۱۳۵۴۰۷ دستگاه خودروی سبک (سواری و وانت) به صورت کامل (عبورمستقیم) تولید شده بود حال آنکه این میزان در مدت مشابه سال جاری ۶۹۹۷۴۴ دستگاه می‌باشد که نشان‌دهنده رشد ۴۱۸ درصدی می‌باشد.

با تکمیل خودرو‌های ناقص انباشته در کف پارکینگ‌ها در کنار افزایش تولید، آمار عرضه و تحویل خودرو‌ها نشان‌دهنده رشد ۳۶ درصدی نسبت به سال گذشته می‌باشد

اگر تولید خودرو روال ۹ ماه گذشته را طی کند در شش ماه آینده انتظار تولید دست‌کم ۷۲۰ هزار دستگاه خودرو وجود دارد و با عرضه ۲۰۰ هزار دستگاه خودروی وارداتی، رسیدن به عدد ۹۰۰ هزار عرضه کاملاً قابل حصول است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.