کد خبر : 30765 / /
/

وام | وام فوری | وام فوری بانکی | وام فوری بدون ضامن

برای دریافت وام با شرایط آسان کلیک کنید | اگر وام می خواهید بخوانید | شرایط پرداخت آسان وام 200 میلیونی

مشتریان بانک صادرات این امکان را دارند باید ایجاد میانگین حساب حداقل دو ماهه، وام 200 میلیون تومانی دریافت کنند. این تسهیلات در قالب طرحی به نام «سنا» به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

برای دریافت وام با شرایط آسان کلیک کنید | اگر وام می خواهید بخوانید | شرایط پرداخت آسان وام 200 میلیونی

وام یکی از راهکارهایی است که مردم از آن برای تأمین نقدینگی لازم برای کارهای مختلف خود استفاده می‌نمایند. وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌ های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. وام یکی از ترفندهای دنیای اقتصاد برای ایجاد آسایش در زندگی مردم است و می‌تواند از  وام  بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. آخرین اخبار مربوط به وام را در خبر آزاد بخوانید.

مشتریان بانک صادرات این امکان را دارند باید ایجاد میانگین حساب حداقل دو ماهه، وام 200 میلیون تومانی دریافت کنند. این تسهیلات در قالب طرحی به نام «سنا» به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک صادرات وام 200 میلیون تومانی طرح سنا را با سود 10 تا 18 درصدی به متقاضیان پرداخت می‌کند. میزان سود تسهیلات طرح سنا به معدل حساب مشتریان و مدت زمان پرداخت اقساط بستگی دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به 60 ماه می‌رسد. افراد برای دریافت این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک صادرات سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت اصلی برای پرداخت این وام، داشتن ضامن رسمی است.

با توجه به حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت آن و نرخ سود 10 درصدی، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 249 هزار و 409 تومان است. کل سود تسهیلات 54 میلیون و 964 هزار و 537 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 255 میلیون و 17 هزار و 537 تومان خواهد بود.

بانک صادرات از سال 1331 فعالیت خود را آغاز کرد و از همان ابتدا برای ارائه تسهیلات بانکی بهتر، شبکه گسترده بانکی مناسب در سراسر کشور، جذب سرمایه‌های داخلی و پس اندازهای بسیار کوچک، ایجاد فرصت‌های سرمایه گذاری در کلیه فعالیت‌های اقتصادی و … در تلاش بود. در حال حاضر این مجموعه در قالب انواع خدمات بانکی مجاز و بانکداری الکترونیک به مشتریان واجد شرایط خدمت رسانی می‌کند.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته لوح تقدیر مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار، نشان استاندارد بین المللی نوآوری و فناوری‌های مدرن بانکی از کشور آلمان، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری، نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیت پذیری در ارائه خدمات بانکی و … را به دست آورد.

وام

شرایط وام ۲۰۰ میلیونی با بهره ۱۲ درصد

بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش تاکنون در قالب «شیلات کارت» در راستای تأمین نهاده‌های اولیه آبزی پروران از سوی بانک کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رجبعلی قربان‌زاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: در راستای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، طرح شیلات کارت برای تأمین سرمایه در گردش به منظور تأمین نهاده‌های اولیه همچون بچه ماهی و خوراک آبزیان برای متقاضیان به اجرا درآمده که سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان و با بهره ۱۲ درصد است.

رجبعلی قربان‌زاده افزود: از مجموع تولیدکنندگان آبزی که برای دریافت تسهیلات شیلات کارت در سامانه سیتا ثبت‌نام کرده‌اند، تاکنون ۱۶۹۴ متقاضی با رقم ۲۲۱ میلیارد تومان به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند که از این تعداد ۳۱۹ مورد از بانک کشاورزی، اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

وی تأیید کرد: در حال حاضر در استان‌های مازندران حدود ۱۴ میلیارد تومان، خراسان رضوی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، استان اصفهان دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و لرستان بیش از یک میلیارد به تولیدکنندگان آبزیان در قالب شیلات کارت، تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شده است.

قربان‌زاده در همین حال گفت: بر اساس دستورالعملی که سازمان شیلات ایران با همکاری وزارت جهاد کشاورزی تنظیم کرده است، قرار شده تولید کنندگان ماهیان سردآبی، گرم آبی، خاویاری، میگو و ماهیان دریایی بتوانند از تسهیلات سرمایه در گردش در قالب بازارگاه برای تأمین نهاده‌ها نیز استفاده کنند.

این مقام مسئول افزود: تاکنون بیش از ۶۷۴ متقاضی با رقم ۳۴۰ میلیارد تومان به بانک کشاورزی برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش در بخش آبزی پروری از محل سامانه بازارگاه معرفی شده‌اند و از این تعداد ۱۶۵ مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران با اشاره به فقدان زیرساخت لازم در سامانه‌ای که بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از سامانه بازارگاه طراحی کرده، تصریح کرد: نرم‌افزاری که بانک کشاورزی برای ثبت نام متقاضیان و دریافت تسهیلات طراحی کرده، قابل استفاده برای بخش شیلات نیست و برای آن باید نرم‌افزار جدید طراحی شود.

وی همچنین گفت: با پیگیری از طریق بانک و وزارتخانه و با رفع مسأله نرم‌افزار، واحد‌های آبزی پروری نیز می‌توانند از منابع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از محل بازارگاه استفاده کنند. منبع: روزنامه ایران

وام

شرایط به سرپرستان خانوار

در بخشنامه بانک مرکزی به بانک‌های مسکن، کشاورزی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و شرکت دولتی پست بانک آمده است: «درخصوص ابلاغ بندهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و در راستای اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ذیل ماده ۶۹ قانون مذکور، با احتساب نرخ تورم سالانه، سهمیه آن بانک جهت اعطای تسهیلات موصوف مبلغ ۱۰۲ میلیارد تومان و مدت بازپرداخت حداکثر ۱۰ سال و مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر و در نظر گرفتن شرایط خانوار به شرح زیر تعیین و ارسال می‌شود. بدیهی است دستورالعمل مربوطه متعاقباً ارسال خواهد شد.

الف) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب دو فرزند شده یا می‌شوند، هر خانواده به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان

ب) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به صاحب یک فرزند شده یا می‌شود، هر خانواده به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان.

ج) خانوارهای دونفره ( زوج و زوجه) به هر خانواده مبلغ ۷۰ میلیون تومان.

لازم به ذکر است استعلام‌های لازم جهت بهره‌مندی متقاضیان از تسهیلات مسکن مبنی بر عدم اخذ تسهیلات مسکن از بانک‌ها و موسسات اعتباری از سامانه سمات بانک مرکزی دریافت شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.