کد خبر : 23852 / /
/

وام فوری/وام ازدواج/ وام ودیعه مسکن/ وام بدون ضامن

خبر خوش برای متقاضیان وام | این بانک وام ۳۰۰ میلیونی تا یک میلیارد تومانی می دهد

بانک رفاه کارگران به منظور تامین کمبود نقدینگی مشتریان حقیقی و حقوقی خود، با توجه به میزان سپرده آن‌ها، وام نقدی 300 میلیونی تا 1 میلیارد تومانی پرداخت می‌کند. این وام در قالب طرحی به نام «حرکت» اعطا می‌شود.

خبر خوش برای متقاضیان وام | این بانک وام ۳۰۰ میلیونی تا یک میلیارد تومانی می دهد

وام نقدی 300 میلیونی طرح حرکت به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب بانک رفاه سپرده داشته باشند و حداقل شش ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد. سپرده لازم برای دریافت این نوع وام، جاری بدون دسته چک است. افراد برای دریافت این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارند. سود این وام بسته به مدت زمان سپرده گذاری بین 1 تا 17 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و سود 17 درصدی، میزان اقساط 10 میلیون و 695 هزار و 818 تومان است. کل سود تسهیلات 85 میلیون و 49 هزار و 457 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 385 میلیون و 149 هزار و 457 تومان خواهد بود.

آشنایی اجمالی با عملکرد بانک رفاه

بانک رفاه سال 1339 فعالیت خود را آغاز کرد و از زمان تاسیس تاکنون به دنبال تامین رفاه و ایجاد وام‌های لازم برای گروه کارگر و مستمری بگیر است. هم اکنون بانک رفاه کارگران انواع خدمات پولی و مالی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این بانک بالغ بر 9 هزار و 603 کارمند دارد. همچنین بانک رفاه دارای هزار و 23 واحد صف، 22 اداره امور شعب، 44 اداره مرکزی و 17 واحد مدیریت امور است.

این بانک تاکنون نشان برنزین سی2 پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مدل 34 هزار، پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، جایزه تعالی منابع انسانی و … را به دست آورده است./خبرگردون

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.