کد خبر : 26264 / /
/

خبر بد برای کارمندان این استان ها | کسری جدید از حقوق کارمندان

نماینده شوش در مجلس از حذف حق مناطق جنگی از احکام کارکنان استان‌های جنگی انتقاد کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول و این حق باید به کارکنان مناطق جنگی داده شود.

خبر بد برای کارمندان این استان ها | کسری جدید از حقوق کارمندان

محمد کعب عمیر با انتقاد شدید نسبت به رأی دیوان عدالت اداری در خصوص حذف حق مناطق جنگی کارمندان اظهار کرد: نشست‌های متعددی و پیگیری‌های فراوانی از سوی نمایندگان مجلس در خصوص بهره‌مندی از حق مناطق جنگی صورت گرفته و قرار بر این شده که این مطالبه استان‌ها و شهرستان‌های مناطق جنگی محقق شود.

وی گفت: اما سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به استناد رأی یک مرجع قضائی، دریافت این حقوق را غیرقانونی دانسته و خواستار حذف حق مناطق جنگی از احکام کارمندان استان‌ها و شهرستان‌های مناطق جنگی شده است.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس افزود: حذف حق مناطق جنگی از احکام کارمندان باعث نارضایتی شدید شده و آنها خواستار پیگیری این موضوع شدند.

کعب عمیر تصریح کرد: حذف حق مناطق جنگی از احکام کارمندان به هیچ وجه قابل قبول و پذیرفته نیست و برقراری مجدد این موضوع، کمترین کار در حق کارمندان است.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس بیان کرد: این موضوع به صورت ویژه در مجلس پیگیری خواهد شد و از دولت نیز انتظار می‌رود که این موضوع را به صورت اولویت‌دار در دستور کار خودش قرار بدهد و در برقراری مجدد حق مناطق جنگی احکام کارمندان همکاری لازم را داشته باشد.

وی گفت: همچنین از سران قوای سه گانه انتظار می‌رود که نگاه ویژه‌ای به استان‌ها و شهرهای که درگیر جنگ بودند، داشته باشند چون که آنها همچنان از عقب ماندگی‌های فراوان رنج می‌برند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: مردم خوزستان علاوه بر عقب ماندگی‌های و محروم بودن از امکانات اولیه زندگی این روزها درگیر مشکلاتی هم‌چون خشکسالی، گرمای بی‌سابقه، نرخ بالای بیکاری، تنش آبی و پدیده ریزگردها هستند. آنها از سران قوا انتظار دارند که سرزمینی را که هشت‌سال از این مرز و بوم دفاع کرده است، مورد توجه خودشان قرار دهند.

منبع: مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.