کد خبر : 1823 / /
/

نظر رهبر انقلاب درباره مذاکرات وین+برای جزئیات بیشتر کلیک کنید

رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه فرسایشی شدن مذاکرات برای کشور ضرر دارد، فرمودند: آمریکا مذاکره نمی‌کند که حرف حقی را قبول کند بلکه آمریکا می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند.

نظر رهبر انقلاب درباره مذاکرات وین+برای جزئیات بیشتر کلیک کنید

رهبر انقلاب درباره مذاکرات وین نظرشان را بیان کردند.بیانات مهم رهبر انقلاب را در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.سخنرانی رهبر انقلاب در شبکه های صدا و سیما پخش می‌شود. رهبر انقلاب درباره تحریم‌هایی که به ایران شده است سخنرانی کرد. آخرین خبرهای مربوط به رهبر انقلاب را در سایت خبرآزاد بخوانید. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در محفل مجازی انس با قرآن با اشاره به سیاست کشور در قبال برجام فرمودند: سیاست کشور را در مورد برجام و تحریم‌ها اعلام کرده ایم و به مسئولین هم از نزدیک و هم با نوشته و هم در جلسات و هم در صحبت عمومی گفته ایم و سیاست کشور معلوم است.

ایشان ادامه دادند: تشخیص مسئولین این است که مذاکره کنیم تا این سیاست را اعمال کنیم. ما بحثی در این زمینه نداریم ولی باید مراقبت شود که مذاکره فرسایشی نباشد و طوری نباشد که طرف ها مذاکره را کش دهند چون این برای کشور ضرر دارد.

رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: آمریکا مذاکره نمی کند که حرف حقی را قبول کند بلکه آمریکا می خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند.

ایشان ادامه دادند: همین سیاستی را که ما گفتیم که باید تحریم ها اول برداشته بشود، چون ما خاطرجمع نیستیم به وعده آنها. تا حالا ده‌ها بار به وعده‌شان عمل نکردند و ضد وعده عمل کردند، حالا هم همین کار را خواهند کرد.

رهبر انقلاب فرمودند: این مذاکره‌کنندگان اروپایی گاهی در جلسات خصوص تصدیق می کنند که همین درست است و حق با ایران است. اما در مقام تصمیم گیری خب تابع آمریکا هستند. بنابراین پیشنهادهایی هم که می‌کنند غالباً پیشنهادهای متکبرانه و تحقیرآمیزی است که قابل نگاه کردن حتی نیست.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.