کد خبر : 1230 / /
/

تولد نوه رهبر انقلاب در لندن یا رسالت؟

حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: فرزند اول پسر رهبر انقلاب در بیمارستان درجه سه رسالت زیر پل سید خندان متولد شده است.

تولد نوه رهبر انقلاب در لندن یا رسالت؟

در فیلمی که عصرایران منتشر کرده است غلامعلی حدادعادل که دختر او عروس رهبر انقلاب می شود، در اظهاراتی یک خبرسازی درباره تولد نوه رهبر انقلاب را تکذیب کرده است.

حداد عادل در ۲۱ بهمن ۹۹ در سخنانی می گوید: دشمنان فیلمی تهیه کرده‌اند و در آن گفته‌اند فرزند اول آقا مجتبی خامنه‌ای پسر رهبرانقلاب؛ معروف است به نوزاد یک میلیون پوندی که در لندن در یک بیمارستان مجهز متولد شده است.

حدادعادل می گوید: برخی به ما که می رسند می گویند دختر شما که لندن رفت چرا به ما نگفتید. این دروغ از دروغ خسن و خسین هرسه دختران معاویه اند دروغ تر است.

حدادعادل

وی تاکید می کند: اصلا در لندن به دنیا نیامده بلکه در بیمارستان درجه سه رسالت زیر پل سید خندان توسط دکتر مرضیه دستجردی با هزینه پانصد هزار تومان متولد شده که اسناد و سوابق آن موجود است.پرستاری که بالای سر این بچه بوده هست.

حدادعادل گفت: دکتر دستجردی هرکاری کردند قبول نکرده است که دستمزد این عمل را بگیرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.