کد خبر : 2009 / /
/

افشاگری امام جمعه از ادعای کذب شهردار درباره واکسن کرونای پاکبانان+فیلم لو رفته

شهردار آبادان: ترس پاکبانان از واکسن کرونا علت تزریق واکسن از سوی برخی مدیران این شهرداری بوده است

افشاگری امام جمعه از ادعای کذب شهردار درباره واکسن کرونای پاکبانان+فیلم لو رفته

شهرداری آبادان از  واکسن کرونای پاکبانان سواستفاده کرده است.وزیر بهداشت خواستار برخورد قانونی با کلیه کسانی که عامداً با استفاده از  واکسن کرونای پاکبانان و سوءاستفاده کرده اند شد.سو استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان شهرداری آبادان از سوی برخی مدیران این شهرداری با واکنش گسترده مردم روبرو شد.شهردار آبادن گفت: دریافت واکسن کرونای پاکبانان بخاطر اصرار آنها بوده است.آخرین خبر از دریافت واکسن کرونای پاکبانان را در سایت خبرآزاد بخوانید.

زین العابدین موسوی اظهار داشت: وقتی برای من قطعی شود که کسانی از شورای شهر از واکسن پاکبانان استفاده کرده اند و اسامی آن‌ها به من اعلام شود، ضمن اعلام اسامی در رسانه‌ها، قطعا با آنان برخورد می‌شود.

فرماندار ویژه آبادان استفاده امام جمعه آبادان از واکسن را تکذیب کرد و افزود: بسیار گله‌مند هستم که امام جمعه خدوم شهرمان را مورد تهمت قرار دادند و این امر به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

 از واکسن کرونای پاکبانان هم نمیگذرید؟!

واکنش شهردار آبادان برای دریافت واکسن کرونای پاکبانان

شهردار آبادان دلیل تزریق غیرقانونی واکسن کرونا را ترغیب پاکبانان به دریافت واکسن اعلام کرد.

شهردار آبادان گفت: در دریافت واکسن، نیت ما ترغیب پاکبانان بوده و اگر سبب رنجش مردم شده ایم، عذرخواهی می کنیم.

محمودرضا شیرازی،  بیان کرد:در دریافت واکسن، نیت ما تنها ترغیب پاکبانان بوده و اگر از روش مناسب استفاده نشد و سبب رنجش مردم شده ایم، عذرخواهی میکنیم.

او افزود: دریافت واکسن توسط من و عوامل شهرداری به پیشنهاد پاکبانان به منظور ترغیب آنان انجام شد، بنابراین من و ۸ نفر از مدیران و کارکنان شهرداری واکسن زدیم.

پیگیری قضایی تزریق واکسن کرونای پاکبانان

واکسن کرونای پاکبانان

دادستان آبادان گفت: دستگاه قضایی تحقیقات خود در خصوص سو استفاده از سهمیه واکسن کرونای پاکبانان از سوی برخی مدیران شهرداری آبادان را با قاطعیت دنبال می‌کند.

در پی اقدام برخی مدیران شهرداری آبادان و دریافت واکسن کرونا به جای پاکبانان زحمت کش موضوع بلافاصله در دستور کار دادستانی آبادان قرار گرفت.

وی افزود: هر چند مصاحبه‌هایی از سوی شهردار و رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این خصوص انجام شده ولی دستگاه قضایی تحقیقات میدانی و نامحسوس خود توسط مراجع مختلف در سطح شهرستان آبادان را آغاز کرده است و این تحقیقات همچنان ادامه دارد. 

دادستان آبادان گفت: پس از بررسی دقیق موضوع به همراه مستناد، چنانچه برای دستگاه قضایی روشن شود که هر شخص حقیقی یا حقوقی از موقعیت شغلی خود سواستفاده کرده و بجای پاکبان واکسن کرونا دریافت کرده است با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

مرانی‌پور بیان کرد: همچنین چنانچه افراد دیگری در رابطه با تزریق واکسن کرونا تبانی‌ کرده باشند دستگاه قضایی در راستای حقوق عامه با آن افراد برخورد لازم را انجام می دهد.

وی افزود: اگر مشخص شود در رسیدگی به این موضوع شبه قضایی دیگری وجود دارد موضوع در راستای حقوق عامه و حفظ سلامت مردم و حقوق پاکبانان به مراجع دیگر قضایی ارجاع خواهد شد.

دادستان آبادان گفت: سلامت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و قطعا این موضوع توسط دستگاه قضایی با قاطعیت پیگیری می شود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.