کد خبر : 1927 / /
/

واکسن کرونای پاکبانان، زدن دارد؟

در دو روز اخیر خبرهای متفاوتی از تزریق سهمیه پاکبانان آبادانی در واکسیناسیون کرونا، به مدیران شهری خبرساز شده و واکنش‌های زیادی را درپی داشته است؛ علوم پزشکی تایید می‌کند، شهردار توجیه می‌آورد، امام جمعه تزریق واکسن به خود را تکذیب می‌کند و وزیر بهداشت هم پیگیر ماجراست.

واکسن کرونای پاکبانان، زدن دارد؟

حواشی واکسیناسیون در آبادان از روز گذشته (جمعه) با مصاحبه شکرالله سلمان‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با صدا و سیمای آبادان آغاز شد. او گفت که بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت پاکبان‌ها یکی از اولویت‌های تزریق واکسن کرونا بودند و طبق فهرستی که از سوی مدیران شهرداری آبادان به مرکز بهداشت ارسال شده، افراد واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده‌اند اما متأسفانه در این میان تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر آبادان واکسن را دریافت کرده‌اند.

سلمان زاده ادامه داد: با توجه به اینکه مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر آبادان، ماسک بر چهره داشتند، شناسایی آنان برای همکاران ما هنگام تزریق واکسن امکان پذیر نبود اما نامشان در فهرست ارسالی از سوی شهرداری قرار دارد.

پس از این خبر عجیب، واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد و متهم اصلی واکنش‌ها، مدیران شهری و اعضای شورای شهر بودند و کاربران به آنها اعتراض داشتند که چرا سهمیه پاکبانان را دریافت کرده‌اند.

سامان‬ کاربری‬ بود‬ که‬ در‬ این‌ خصوص‬ توئیت زد: "‌تو آبادان اعضای شورای شهر و مدیرای شهرداری اسم‌شون رو به عنوان پاکبان رد کردند و رفتن واکسن زدن. رئیس علوم پزشکی هم گفته چون ماسک زده بودن ما نشناختیم و واکسن‌شونو زدیم. پایان پیام. "

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.