کد خبر : 7588 / /
/

خودروهای نیم میلیاردی بازار کدامند؟

بر اساس قیمت خودروهای کارکرده در بازار فهرستی از متوسط قیمت خرید خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا یک میلیارد تومان به دست آمده است.

خودروهای نیم میلیاردی بازار کدامند؟

بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و قیمت خودرو کارکرده در بازار خودرو، فهرستی از خودروهای کارکرده در محدوده قیمت نیم میلیارد تا یک میلیارد تومان تهیه شده است.

بر اساس داده‌های فهرست یا جدول زیر، خودروی هایما S5 با قیمت ۵۵۶ میلیون تومان در بین خودروهای زیر ارزان‌ترین و خودروی مزدا ۳N صندوق‌دار مونتاژ با قیمت ۹۳۲ میلیون تومان گران‌ترین خودرو است.

چری تیگو ۵ اکسلنت با قیمت ۵۶۵ میلیون تومان، چری تیگو ۵ IE با قیمت ۵۹۲ میلیون تومان، جک S5 اتوماتیک ۶۵۳ میلیون تومان و خودروی ۶۶۹ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

قیمت خودروهای هیوندای اکسنت مونتاژ ۶۹۶ میلیون تومان، کیا سراتو اتوماتیک ۷۳۷ میلیون تومان، چری تیگو ۷ اکسلنت ۷۴۸ میلیون تومان و کیا سراتو مونتاژ اتوماتیک آپشنال ۷۶۱ میلیون تومان اعلام شذه است.

در بین خودروهای جدول زیر خودروهای پژو ۲۰۰۸ با قیمت ۸۱۶ میلیون تومان و خودروی مزدا ۳N صندوق‌دار مونتاژ با قیمت ۹۳۲ میلیون تومان قیمت بالاتری را دارند.

در جدول زیر خودروهای کارکرده در محدوده قیمتی ۵۰۰ تا یک میلیارد تومان را مشاهده می‌کنید.(این آمار برای ماشین‌های مدل ۱۳۹۷ به بعد است.)(قیمت‌ها مربوط به خودروهای با کارکرد بیشتر از ۱۰هزار کیلومتر است.)

قیمت خودرو

رشد تولید خودرو در شهریور

گروه صنعتی ایران‌خودرو توانست در شهریورماه امسال بیش از ۵۲ هزار دستگاه خودروی سواری به تولید رسانده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۰ درصدی را تجربه کند. این درحالی است که عدد تولید در شهریورماه سال گذشته ۴۷ هزار و ۵۸۷ دستگاه بوده است. در همین حال آمار تولید تجمیعی نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته نیز نشان از افزایش تیراژ تولید در این خودروسازی دارد. در نیمه نخست سال گذشته ۲۳۸ هزار و ۲۷۹ دستگاه خودروی سواری به تولید رسیده که امسال ۸۵۹ دستگاه بیشتر از سال گذشته تولید شده است.

تعداد تحویل خودرو به مشتریان نیز در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و از عدد ۱۸۸ هزار و ۴۷۲ به ۱۹۱ هزار و ۶۷۰ رسیده که افزایش دو درصدی را نشان می‌دهد. گروه صنعتی ایران‌خودرو در بخش تولید خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین نیز پیشرو بوده و توانسته در نیمه نخست امسال آمار قابل توجهی را به جا‌ بگذارد. در نیمه نخست امسال، گروه صنعتی ایران‌خودرو دوهزار و ۲۵۵ دستگاه محصول تجاری سنگین و نیمه سنگین تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۸ درصدی را به ثبت رسانده است. در همین بازه زمانی تولید کامیون نیز رشد ۲۰۰ درصدی را تجربه کرده است. تولید محصولات مسافری ایران‌خودرو دیزل با تولید ۳۵۲ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در صدر بازار این محصولات قرار گرفته است. براساس روند تولید در سال‌های گذشته، پیش‌بینی می‌شود با تامین قطعات های‌تک و کسری‌های موجود، روند تولید در نیمه دوم سال شتاب بگیرد.(ایکوپرس)

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.