کد خبر : 6685 / /
/

سردار آزمون/عکس سردار آزمون/تیم سردار آزمون

ایتالیا سردار آزمون را در آب نمک گذاشت

حتی پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا هم باعث اتمام شایعات درباره سردار آزمون نشده و بازیکنی که در چند ماه گذشته از رم، لورکوزن، لیون و تاتنهام پیشنهاد داشت.

ایتالیا سردار آزمون را در آب نمک گذاشت

 مدیر ورزشی میلان به شایعات منتشر شده درباره علاقه این باشگاه به مهاجم ایرانی زنیت واکنش نشان داد.

حتی پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا هم باعث اتمام شایعات درباره سردار آزمون نشده و بازیکنی که در چند ماه گذشته از رم، لورکوزن، لیون و تاتنهام پیشنهاد داشت، حالا و طبق ادعای برخی رسانه‌ها مورد توجه باشگاه میلان قرار گرفته است.

چند روز قبل بود که نشریه «کالچو مرکاتو» ایتالیا مدعی شد آزمون از طریق مدیر برنامه اش به میلان ایتالیا پیشنهاد شده و با توجه به اتمام قرارداد وی در تابستان، احتمال دارد این انتقال تا سال آینده اتفاق بیافتد.

سایت todofichajes به جزئیات بیشتری درباره این انتقال احتمالی اشاره کرده و مدعی شده که مدیران میلان به سردار به عنوان گزینه جانشینی زلاتان ابراهیموویچ فکر می‌کنند و به آزمون پیشنهاد عقد قرارداد تا سال 2026 داده‌اند و حقوق سردار در تیم جدیدش 3.2 میلیون یورو خواهد بود.

در چنین شرایطی و طبق گزارش سایت sports روسیه، فردریک ماسارا مدیر ورزش میلان علیرغم تعریف از کیفیت مهاجم ایرانی زنیت، اعلام کرده که اخبار مطرح شده درباره علاقه باشگاه ایتالیایی به آزمون، ارزشی بیشتر از شایعه ندارد و در شرایطی که نقل و انتقالات تابستانی به پایان رسیده، نباید به این شایعات توجه کرد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.