کد خبر : 6546 / /
/

رقابت سردار آزمون و علی دایی به کجا رسید؟

سردار آزمون مهاجم تیم ملی با گلزنی در بازی امشب مقابل عراق می‌تواند رکورد علی دایی را بشکند

رقابت سردار آزمون و علی دایی به کجا رسید؟

اخبارورزشی:تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دومین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی امشب به مصاف عراق خواهد رفت. از میان بازیکنان فعلی تیم ملی سردار آزمون با ثبت ۳ گل مقابل همسایه غربی، گلزن‌ترین بازیکن محسوب می‌شود، اما در کل ادوار تیم ملی، علی دایی با به ثمر رساندن ۴ گل از این حیث پیشتاز است.

 

باید دید مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت روسیه، می‌تواند در سی‌اُمین تقابل ایران و عراق گلزنی کند؟ اگر آزمون موفق شود باز هم رکورد شهریار فوتبال ایران شکسته خواهد شد.

در همین رابطه سردار آزمون در نشست خبری پیش از بازی عراق اظهار داشت: درست است که من ۳ گل در بازی با عراق زده‌ام، اما این وظیفه هر فورواردی است که گل بزند و کارش را با گلزنی تمام کند. امیدوارم کارم را در این بازی هم به خوبی انجام دهم و گل بزنم.

پیش از این رونالدو با گلزنی در لباس تیم ملی پرتغال، رکورد آقای گلی بازی‌های ملی را که پیش از این در دست دایی بود شکسته بود. بیشتر بخوانید: آزمون: با حضور اسکوچیچ کنار زمین شرایط خیلی فرق می‌کند

منبع: خبرورزشی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.