کد خبر : 6462 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

فرهاد مجیدی از استقلال می رود؟

حدود دو هفته قبل فرهاد مجیدی مصاحبه مفصلی با خبرنگاران انجام داد و نکات مهمی را بر زبان آورد.

 فرهاد مجیدی از استقلال می رود؟

 

اخبارورزشی:فرهاد مجیدی در آن مصاحبه از مسئولان باشگاه استقلال و اسپانسر این باشگاه تشکر و روند نقل و انتقالات تیمش را مثبت قلمداد کرد. در همان مصاحبه بود که فرهاد صراحتا گفت باشگاه هر وقت مرا نخواهد می‌روم و آنها می‌توانند هر مربی دیگری را که دوست داشتند، جانشین من کنند. مجیدی تاکید کرد هیچ وقت بابت کاری که انجام نداده از استقلال پول نخواهد گرفت و اگر همین امروز از این تیم برود، فقط پول روزهای کار کرده را دریافت خواهد کرد.

اما سوال اینجاست که چرا در آن مقطع مجیدی با وجود تعریف و تمجید از مدیران استقلال و اسپانسر باشگاه حرف جدایی زد و چرا بعد از گذشت حدود دو هفته بار دیگر به انتقاد از اسپانسر و بعضی از مدیران باشگاه پرداخت؟ این سوالی است که هواداران استقلال در تماس با خبر ورزشی به دفعات آن را مطرح می‌کنند و می‌خواهند بدانند چرا وقتی مجیدی شرایط خوب بود حرف از رفتن زد و دلیل اصلی او برای این حرف‌ها چه بود؟

البته بدیهی است که در آستانه بازی با الهلال هر گونه تغییری در کادرفنی به ضرر استقلال تمام می‌شود و باشگاه استقلال باید با قدرت از مجیدی حمایت کند چرا که اصلا زمان چندانی به بازی با الهلال باقی نمانده و استقلال باید دوشنبه هفته آینده در دبی به مصاف پرافتخارترین تیم عربستان برود.

منبع: خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.