کد خبر : 6405 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

راز فرهاد مجیدی لو رفت!

فرهاد مجیدی در مصاحبه قبلی خود کلی از اسپانسر استقلال تعریف و تمجید کرده بود.​

راز فرهاد مجیدی لو رفت!

اخبارورزشی:فرهاد این بار در گزارشی که به هواداران استقلال داد راز مهمی را فاش کرد و گفت اگر سری قبل از بعضی از مدیران و اسپانسر باشگاه تعریف کردم به خاطر این بود که به من گفتند تعریف کن تا شاید آنها پول بدهند! اما دیدید که من این کار را کردم و اتفاق خاصی رخ نداد به طوری که حالا باشگاه در ماجرای جذب لوسیانو پریرا هم با سرعت خوبی عمل نکرده است.

مجیدی در واقع فاش کرد که تعریف سری قبل از بعضی از مدیران و اسپانسر باشگاه با سفارش اطرافیان بوده و حرفهای دل سرمربی استقلال نبوده است.

او در گزارش خود چند بار به مدیران استقلال کنایه زد و نشان داد که از روند نقل و انتقالات باشگاه راضی نیست در حالی که در مصاحبه قبلی خود که با حضور همه خبرنگاران و گزارشگران انجام شد، حداقل دو بار از اسپانسر باشگاه و دوبار از مددی و سایر مدیران باشگاه به خاطر فعالیت‌شان در فصل نقل و انتقالات تشکر کرد و حالا باید این بار انتقادات مجیدی جواب می دهد یا نه؟

منبع: خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.