کد خبر : 6392 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

مشکلات استقلال تمامی ندارد!

باشگاه استقلال برای سفر به دبی و دیدار برابر الهلال، مشکلات مالی بزرگی دارد.

مشکلات استقلال تمامی ندارد!

 

اخبارورزشی:شب گذشته فرهاد مجیدی با انتشار متنی در کانال تلگرامی خود، گزارشی را به هواداران استقلال ارائه داد و در آن، به مشکلات مالی عدیده این تیم و جذب نشدن نفرات مورد نظرش اشاره کرد. سرمربی آبی ها در بخشی از این صحبت هایش، اعلام کرد که این باشگاه برای انجام تست کرونا، با مشکل مالی روبرو است.

صحبت های فرهاد مجیدی در حالی مطرح شد که آبی پوشان باید کارهای مربوط به سفرشان به امارات را انجام دهند. طبق برنامه اعلام شده، کاروان استقلال باید امروز حتما تست کرونا داده و تا پیش از زمان سفر آنها به دبی، پاسخ این تست ها به دستشان برسد.

استقلالی ها برای سفر به امارات، قرار است فردا عصر با پروازی راهی دبی شوند و چنانچه آنها امروز موفق به انجام تست کرونا نشوند، قطعا فردا نیز قادر به پرواز و سفر به دبی نخواهند بود. 

البته این تنها مشکل کاروان آبی ها نیست. گفته می شود هنوز مجوز خروج تعدادی از بازیکنان استقلال صادر نشده و آنها حتی در صورت در دست داشتن پاسخ منفی تست کرونا نیز قادر به خروج از کشور نیستند.

این مشکلات در فاصله ۲۴ ساعت تا پرواز آبی ها به سمت امارات همچنان پابرجاست. ضمن اینکه استقلالی ها هنوز نتوانسته اند به خوبی از بازیکنان جدیدشان از جمله عارف آقاسی، زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی در تمرینات استفاده کنند و آنها تا چند روز پیش از مصاف با الهلال در دسترس مجیدی نخواهند بود.

ضمن اینکه مدیران استقلال هنوز نتوانسته اند با لوسیانو پریرا به توافق برسند و وضعیت قرارداد این بازیکن با آبی پوشان نامشخص است تا بدین صورت مشکلات مجیدی برای تقابل با الهلال به اوج خود برسد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.