کد خبر : 6240 / /
/

سردار آزمون/عکس سردار آزمون/تیم سردار آزمون

سردار آزمون دل اروپایی ها را زد!

در حالی که برخی رسانه‌های روسی خبر داده‌اند سردار آزمون در آستانه رفتن به لوشامپیونه فرانسه است و دو باشگاه زنیت و لیون برسر انتقال این مهاجم 26 ساله در ازای 15 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند.

سردار آزمون دل اروپایی ها را زد!

اخبار ورزشی : باشگاه لیون که از خرید مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ ناامیده شده، قصد به خدمت گرفتن مهاجم مون‌پولیه را دارد.

در حالی که برخی رسانه‌های روسی خبر داده‌اند سردار آزمون در آستانه رفتن به لوشامپیونه فرانسه است و دو باشگاه زنیت و لیون برسر انتقال این مهاجم 26 ساله در ازای 15 میلیون یورو به توافق رسیده‌اند، حالا خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه فرانسوی از جذب این مهاجم ایرانی ناامید شده‌اند و قصد دارند سراغ جذب یک مهاجم دیگر که شاغل در لوشامپیونه فرانسه است، بروند.

پایگاه خبری «فوت مرکاتو» فرانسه خبر داد؛ هر چه ساعت‌های بیشتری می‌گذرد امیدهای لیون برای جذب سردار آزمون کاهش می‌یابد، برای همین آنها قصد دارند در فرصت کم باقیمانده از پنجره نقل‌وانقالات تابستانی جاری سراغ به خدمت گرفتن گائتان لابورده از مون‌پولیه بروند.

طبق این گزارش؛ دلیل دلسرد شدن مدیران باشگاه لیون از جذب آزمون، شرطی است که باشگاه زنیت گذاشته است و تا جانشینی برای مهاجم گلزن خود پیدا نکند، اجازه جدایی به این بازیکن را نمی‌دهد. خرید لابورده اما برای لیون گران‌تر تمام می‌شود چرا که مون‌پولیه برای فروش مهاجم فرانسوی‌اش به پیشنهادی کمتر از 20 میلیون یورو راضی نمی‌شود، این در حالی است که خرید آزمون 15 میلیون یورو برای آنها آب می‌خورد.

لابورده 27 ساله از سال 2018 در مون‌پولیه عضویت دارد و 28 گل در 101 بازی به ثمر رسانده است. در سوی دیگر آزمون که از سال 2018 برای زنیت توپ می‌زند، در 90 بازی آمار 58 گل را از خود برجای گذاشته است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.