کد خبر : 6228 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

جانشین وریا غفوری کیست؟

احمد مددی مدیرعامل استقلال پس از استوری معنی‌دار وریا غفوری علیه او جدی‌تر از همیشه دنبال خرید صالح حردانی بود

جانشین وریا غفوری کیست؟

 

 

اخبارورزشی:صالح حردانی مدافع راست جوان فولاد خوزستان با این باشگاه قرارداد داشت اما به واسطه بندی در قراردادش قادر بود با پرداخت ۵ میلیارد تومان از این تیم جدا شود. این درحالیست که سقف پرداختی باشگاه استقلال در فصل جدید با تصمیم احمد مددی ۴ میلیارد تومان است.

مدیرعامل باشگاه استقلال که گفته می شود این مرتبه به شدت از دست وریا غفوری شاکی است تصمیم گرفته بود صالح حردانی جوان را جانشین کاپیتان آبی‌ها کند.

وریا غفوری به تازگی علیه احمد مددی استوری گذاشته و نوشته بود؛ مدیرعاملی که توان پرداخت حقوق اعضای تدارکات با کمترین میزان قرارداد را نداشته باشد، جاش مدیریت باشگاه فوتبال نیست!!! فقط باید تأسف خورد.

در حالیکه اخباری درخصوص توافق طرفین برای حضور حردانی در استقلال مطرح می شد، اما سرانجام حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد موفق شد تا رضایت این بازیکن را برای تمدید قرارداد جلب کند. این بازیکن ملی پوش که در لیست نهایی اسکوچیچ نیز حضور دارد، فصل بعد نیز در جمع شاگردان ویسی باقی می ماند و بدین صورت داستان پیوستن این بازیکن به استقلال منتفی شد.

در متنی که باشگاه فولاد در کانال رسمی خود منتشر کرده، آمده است: حمید رضا گرشاسبی در ادامه روند تمدید قرارداد بازیکنان تیم فولاد خوزستان، قرارداد صالح حردانی را تمدید کرد تا این بازیکن باکیفیت فصل آینده نیز با پیراهن فولاد در میادین حاضر شود.

منبع: خبرورزشی

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.