کد خبر : 5685 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| مدیرعامل استقلال

کار احمد مددی در استقلال تمام شد !

برای باشگاه بزرگی مانند استقلال خیلی افت دارد که سرمربی اش به بازیکنان پاداش بدهد

کار احمد مددی در استقلال تمام شد !

اخبار ورزشی:احمد مددی خیلی تلاش کرد بدهی های استقلال را صاف کند اما مشکلات بیشتر از حد تصور او بود.صرف نظر از مکانیزم انتخاب او و سایر مدیران پرسپولیس و استقلال باید گفت همان روزی که مجیدی شروع کرد به پاداش دادن، کار احمد مددی در استقلال تمام شد و درستش را بخواهید همان روز او باید می رفت.

در هیچ باشگاهی در دنیا شما نمی بینید که سرمربی یا دوستانش به بازیکنان پاداش بدهند اما این اتفاق در استقلال رخ داد و آب هم از آب تکان نخورد. ما دقیقا نمی دانیم وقتی مجیدی پاداش می داد، احمد مددی چه احساسی داشت اما کار غلط، غلط است حالا چه مجیدی انجام بدهد و چه مورینیو. چه مددی مدیر عامل استقلال باشد و چه پرز.

استقلال البته قبل از احمد مددی مشکلات مدیریتی بزرگتری هم داشت . همان موقع که جامها را یکی یکی به دیگران می داد اما قرارداد بازیکنان را ۴ برابر کردند و این بلا را سر استقلال آوردند. مددی اما به رغم سلامت کاری اش همان موقعی که مجیدی پاداش داد باید می رفت و یا حداقل جلوی پاداش دادن او را که کاری کاملا کنایه آمیز بود ،می گرفت که نگرفت ویا نتوانست بگیرد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.