کد خبر : 5312 / /
/

جنگ لفظی مدیران استقلال! + جزئیات بیشتر

مددی با انتقاد از احمد سعادتمند که در مهرماه سال گذشته از سمتش برکنار شد، اعلام کرد توافقاتی که او در تابستان قبلی برای حفظ و همینطور جذب بازیکنان داشته بدون آینده نگری است

جنگ لفظی مدیران استقلال! + جزئیات بیشتر

اخبار ورزشی:احمد مددی که مدیر عامل فعلی باشگاه استقلال است، از احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین این باشگاه شکایت کرد.

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال تهران روز یکشنبه پس از برتری آبی پوشان در بازی خارج از خانه مقابل نساجی مازندران در برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرد و به تشریح وضعیت این باشگاه پرداخت.

مددی که طی هفته‌های اخیر مورد انتقاد هواداران و اعضای تیم بوده، در خلال صحبت‌هایش به نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته اشاره کرد و بخشی از مشکلاتی که امروز این باشگاه با آنها دست و پنجه نرم می‌کند را به قراردادهایی ارتباط داد که مدیرعامل قبلی آنها را امضا کرده است.

مددی با انتقاد از احمد سعادتمند که در مهرماه سال گذشته از سمتش برکنار شد، اعلام کرد توافقاتی که او در تابستان قبلی برای حفظ و همینطور جذب بازیکنان داشته بدون آینده نگری است. مددی خطاب به سعادتمند گفت: «در فصل جدید متوجه شدم یکسری از قراردادها نامتعارف بسته شده که مقصر آن بازیکن نیست. سوالم از سعادتمند این است این قراردادها با چه آینده‌نگری بسته شده؟»

مدیرعامل سابق باشگاه سایپا که از زمان حضور در مسند مدیرعاملی استقلال همواره برای بیان مشکلات از مدیرعامل قبلی مایه گذاشته طبق اخباری که به دست خبرنگار ما رسیده از سعادتمند به کمیته اخلاق شکایت کرده است.

در حالیکه سعادتمند این دوشنبه از حضور در برنامه فوتبال برتر برای پاسخ با صحبت‌های مددی صرف نظر کرد، شکایت مددی از او به دلیل اظهارات گذشته این دو نسبت به یکدیگر نیست و دلیل آن به نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته باز می‌گردد.

مددی که درصحبت‌های خود اعلام کرده بود در نقل و انتقالات فصل گذشته به غیر از دو مورد دخل و تصرفی در سایر خریدهای تیم نداشته، از سعادتمند به دلیل افزایش قرارداد سه بازیکن این تیم به کمیته اخلاق شکایت کرده و خواستار بررسی این توافق شده است.

بازیکنان استقلال در فصل گذشته به غیر از علی کریمی و روزبه چشمی اکثرا با توجه به توافق با سعادتمند در این تیم ماندنی شدند اما به گفته مددی توافقی که با آنها صورت گرفته بدون آینده نگری است و او در اقدام جدیدش برای مشخص شدن وضعیت قراردادها که از ابتدای فصل مورد توجه بوده، به کمیته اخلاق شکایت کرده است که باید در این مورد منتظر زمان تشکیل جلسه و رای صادره از سوی این کمیته باشیم.

پاسخ تند میثاقی به مددی

میثاقی محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر به صحبت های دو شب پیش احمد مددی در برنامه شب های فوتبالی واکنش نشان داد.

دو شب پیش بود که احمد مددی در برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش حاضر شد و صحبت های را علیه محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر مطرح کرد. مدیرعامل استقلال با انتقاد از اینکه میثاقی در برنامه هفته گذشته تماس تصویری با هروویه میلیچ مدافع سابق آبی پوشان برقرار کرده و او 45 دقیقه علیه مدیریت باشگاه صحبت کرده است، میثاقی را به گرایشات رنگی (احتمالا پرسپولیس) متهم کرد.

مددی در این برنامه ضمن انتقاد شدید از رویکرد میثاقی و اینکه در خلال گفتگوی تصویری با میلیچ هیچ کدام از مدیران باشگاه استقلال را روی خط تلفن برنامه نیاورده است، از علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما درخواست کرد تا با مجری برنامه فوتبال برتر برخورد کند.

مدیرعامل آبی پوشان در آن برنامه گفت: متاسفم که چرا این آقا (میثاقی) به یک بازیکن بیگانه (میلیچ) که سابقه فسخ چندباره را دارد و فسخ کرده و از باشگاه رفته است، 45 دقیقه از بهترین زمان‌های صدا و سیما را می‌دهد و آن آقا هم هر چه دلش می‌خواهد نثار باشگاه استقلال می‌کند. من واقعا متاسفم، یک شعر خطاب به مجری محترم می‌گویم؛ «از بی‌ادبی کسی به جایی نرسید ... دُرّی است ادب به هر گدایی نرسید».

صحبت های مددی در برنامه شب های فوتبالی، بازتاب های زیادی داشت. بسیاری از هواداران استقلال در این زمینه حق را به مجری فوتبال برتر داده و از میلیچ نیز حمایت نکردند. با این وجود، گفته های مدیرعامل آبی پوشان با واکنش میثاقی نیز مواجه شد و او در برنامه شب گذشته اش به مدیریت مددی در روزهایی که آبی پوشان یکی از بحرانی ترین دوران خود را سپری می کنند، کنایه زد.

محمدحسین میثاقی در قسمتی از برنامه شب گذشته فوتبال برتر گفت: راجع به مشکلات و اتفاقات استقلال صحبت خواهیم کرد. همانطور که دیدید، مسئولان و مدیرعامل استقلال فعلا فقط شعر گفتن را بلد هستند. خیلی ها قصد دارند درباره شرایط استقلال صحبت کنند. از مدیرانی که قبلا در این تیم حضور داشتند، افرادی که در هیئت مدیره بوده اند و یا افرادی که به این تیم کمک کرده اند.

اضافه کرد: و البته بعد از اینکه آبی پوشان چند بازی حساس را پشت سر گذاشتند، در خدمت کادرفنی استقلال خواهیم بود تا از شرایط عجیب و غریب این فصل تیم صحبت کنند. دغدغه های عجیبی که برای بازیکنان وجود داشته، نگرانی هایی که درباره تمدید قرارداد به وجود آمده، وضعیت پرداختی ها و درباره هزار و یک اتفاق دیگر استقلال، بعدا به صورت مفصل در فوتبال برتر صحبت خواهیم کرد.

منبع: پارس فوتبال

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.