کد خبر : 6192 / /
/

اخبار روز/اخبار مهم روز/خبر روز

صدای تیراندازی تهران را ترساند / اراذل شهر را به خون کشیدند

با توجه به اهمیت موضوع سریعا تیمی از ماموران پایگاه سوم به آدرس اعلامی مراجعه و مشخص شد 3 تن از افراد شرور منطقه در پی اختلاف با متصدی یک واحدی صنفی به آن محل مراجعه و ضمن تخریب مغازه وی، با استفاده از سلاح شکاری غیر مجاز 4 تن از شهروندان را مجروح و از محل متواری گریخته اند.

صدای تیراندازی تهران را ترساند / اراذل شهر را به خون کشیدند

ئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک در محله نظام آباد خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم 3 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و سلاح سرد کشف شد.

 سرهنگ "علی شاملو" در تشریح جزییات این خبر بیان داشت:در اواسط مرداد ماه از طریق سامانه 110 گزارشی در خصوص تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک و مجروح شدن 4 تن از شهروندان در محله نظام آباد دریافت کردیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع سریعا تیمی از ماموران پایگاه سوم  به آدرس اعلامی مراجعه و مشخص شد 3 تن از افراد شرور منطقه در پی  اختلاف با متصدی یک واحدی صنفی به آن محل مراجعه و ضمن تخریب مغازه وی، با استفاده از سلاح شکاری غیر مجاز 4 تن از شهروندان را مجروح و از محل متواری گریخته اند.

تیراندازی در نظام آباد / 4 مرد زخمی شدند

شاملو با بیان اینکه مخفیگاه متهمان در محله نظام آباد شناسایی شد، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی روز گذشته متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان 2 قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعدای فشنگ کشف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران  در پایان با بیان اینکه متهم برای  سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد،  خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.