کد خبر : 5662 / /
/

تیراندازی/خرم آباد/قتل

صدای تیراندازی در خرم آباد همه را ترساند

سرهنگ" محمد ملکشاهی گفت : در پی وقوع تیراندازی در سنوات گذشته ، با توجه به حساسیت موضوع ، مراتب به منظور شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

صدای تیراندازی در خرم آباد همه را ترساند

 جانشین انتظامی خرم آباد از شناسایی و دستگیری ۲ نفر از عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ" محمد ملکشاهی گفت : در پی وقوع تیراندازی در سنوات گذشته ،  با توجه به حساسیت موضوع ، مراتب به منظور شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

ملکشاهی افزود: پس از اقدامات پلیسی ماموران پلیس اطلاعات شهرستان و کلانتری ۱۸ گلدشت موفق به شناسایی ۲ نفر از عاملان تیراندازی شده  که پس از هماهنگی با مقام قضایی طی ۲ مرحله عملیات جداگانه و رعد آسا هر ۲ نفر را دستگیر ، از یکی از دستگیر شدگان تعداد ۱ قبضه سلاح برنور فاقد مجوز به همراه تعدادی فشنگ کشف شد .

وی ادامه داد : پس از تکمیل پرونده و حسب دستور مقام قضایی هر ۲ نفر روانه زندان شدند.

جانشین  انتظامی خرم آباد  خاطر نشان کرد : برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت با اقتدار، بدون چشم پوشی و تعارف خواهد بود و خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی امنیت مردم است و هر فرد یا افرادی تحت هر عنوان بخواهند به این خط قرمز ورود کنند قطعا با واکنش سخت پلیس مواجه خواهند شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.