کد خبر : 5644 / /
/

اخبار روز/اخبار مهم روز/اخبار حوادث

ماجرای صدای تیراندازی در تهران چه بود؟

تیراندازی 2 شب گذشته در محله خلیج فارس تهران ماموران انتظامی را به محل حادثه کشاند.

ماجرای صدای تیراندازی در تهران چه بود؟

چند جوان که با خوردن مشروبات الکلی در غرب تهران درگیر و پسری را با شلیک گلوله مجروح کرده بودند، بازداشت شدند.

تیراندازی 2 شب گذشته در محله خلیج فارس تهران ماموران انتظامی را به محل حادثه کشاند. در جریان این تیراندازی یک نفر از ناحیه سینه مجروح شد که ماموران پلیس ماموریت گرفتند تا عاملان تیراندازی را دستگیر کنند. تیم پلیسی پس از ساعت ها تلاش عاملان تیراندازی را شناسایی کردند. در ادامه بیشتر از این تیراندازی خونین در غرب تهران بخوانید.

شنبه شانزدهم مرداد ماه امسال ماموران پلیس غرب تهران در جریان یک فقره تیراندازی در غرب تهران محله خلیج فارس قرار گرفتند.

بنابرحساسیت موضوع تیم پلیسی پس از مراجعه به صحنه حادثه پسر جوانی را دیدند که در خون می‌غلطید، تحقیقات محرمانه حاکی از آن بود 7 جوان که با خوردن مشروب بدمستی کردند روی هم چاقو و کلت کشیدند.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم با برسی لحظه به لحظه و بازبینی دوربین های بسته 7 جوانی که در درگیری خونین محله خلیج فارس حضور داشتند را شناسایی کردند.

ماموران پلیس پس از اخذ مجوز قضایی در یک عملیات هماهنگ 7 جوان متواری را دستگیر کرند. متهمان در تحقیقات ابتدایی ادعا کردند، بر اثر خوردن مشروبات الکلی با یکدیگر درگیر شده و بخاطر فحش ناموسی روی یکدیگر چاقو و کلت کشیدند.

فرد مجروح شده از ناحیه سینه بر اثر شلیک گلوله به بیمارستان فیاض بخش منتقل شد و سیر مراحل درمان را طی می کند.

بنا بر این گزارش متهمان جهت تحقیقات تکمیلی با دستور مقام قضایی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی منتقل شدند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.