کد خبر : 6162 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

استقلالی‌ها منتظر جریمه باشند!

استقلال هنوز برای مسابقه با الهلال تکلیف سرپرست خود را مشخص نکرده است.

 استقلالی‌ها منتظر جریمه باشند!

 

 

 

 

اخبارورزشی:کنفدراسیون فوتبال آسیا روی حضور عوامل اجرایی در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان تأکید فراوانی دارد و به همین خاطر تیم‌هایی که قواعد مورد نظر را پیاده نکنند، با جرایم مالی قابل ملاحظه‌ای مواجه می‌شوند. یکی از سمت‌هایی که کمیته برگزاری لیگ قهرمانان تأکید دارد تمام تیم‌های حاضر در مسابقات باید شخصی را تحت آن عنوان معرفی کرده باشند، مدیر تیم (همان شخصی که ما در فوتبال خودمان سرپرست تیم خطابش می‌کنیم) است. فردی که همراه با معاون بین‌الملل باشگاه و مدیر رسانه‌ای در واقع جزو پل‌های ارتباطی کنفدراسیون با تیم مورد نظر محسوب می‌شود.

این قوانین در حالی حاکم است که استقلال هنوز برای مسابقه با الهلال تکلیف سرپرست خود را مشخص نکرده و معلوم نیست چه کسی باید تحت عنوان مدیر تیم کنار دست فرهاد مجیدی قرار بگیرد. اگر استقلال تا زمان اعلام شده توسط کنفدراسیون تکلیف وضعیت سرپرستی خود را مشخص نکند، به احتمال فراوان جریمه نقدی در حدود ۲۰ هزار دلار انتظار آبی‌پوشان را می‌کشد.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که نصرالله عبداللهی اگرچه توسط باشگاه به عنوان مشاور فنی معرفی شده ولی از طرف کنفدراسیون منفی برای حضور بر روی نیمکت استقلال ندارد و اگر این باشگاه دوباره نام عبداللهی را اعلام کند، سرپرست استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان، می‌تواند هنگام تقابل با الهلال نیز همین وظیفه را مجدداً بر عهده بگیرد.

منبع: خبرورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.