کد خبر : 6134 / /
/

اخبار ورزشی| اخبار استقلال| سرمربی استقلال

فرهاد مجیدی این بازیکنان را نخواست!

احمد مددی صراحتا اعلام کرد فرهاد مجیدی سه بازیکن سرشناس استقلال را نمی‌خواهد.

فرهاد مجیدی این بازیکنان را نخواست!

اخبارورزشی:احمد مددی که این اظهارات را در برنامه ورزش و مردم مطرح کرد وقتی با سوال پیمان یوسفی مجری برنامه درباره وضعیت تمدید قرارداد با فرشید اسماعیلی و ارسلان مطهری مواجه شد، گفت: این دو بازیکن در لیست تمدید قراردادها حضور ندارند!

مجری و گزارشگر فوتبالی کشورمان با بیان این جمله غافلگیر شد و دوباره سوال کرد مطهری و اسماعیلی از استقلال جدا می‌شوند؟ که مددی اینبار قاطعانه تر پاسخ داد: آقای سرمربی محترم نظری روی این عزیزان ندارد. داریوش شجاعیان هم از ابتدا آقای مجیدی اعلام کرد که به او نیاز ندارد.

مجری ورزش و مردم درباره وضعیت مسعود ریگی نیز سوال کرد که مدیرعامل استقلال صراحتا جدایی او را نیز تایید کرد و گفت: آقای ریگی عدد بالایی را برای تمدید قرارداد به ما پیشنهاد کردند که توان پرداختش را نداریم.

به گزارش خبرورزشی، به این ترتیب و با تاکید مدیرعامل استقلال، ارسلان مطهری، فرشید اسماعیلی و شجاعیان در لیست تمدیدی‌های مجیدی نیستند و جدایی آنها قطعی شد.

البته فرهاد قبلاً هم گفته بود قاسمی‌نژاد را نمی‌خواهد امّا او استقلالی شد به همین دلیل باید احتمال بازگشت این سه بازیکن را هم در نظر گرفت اما به هر حال مددی تاکید داشته مجیدی این بازیکنان نمی‌خواهد و حضورشان در استقلال منتفی است.

مسعود ریگی نیز درخواست مالی بالایی به استقلال داده که پرداخت این پول در توان باشگاه استقلال نیست و احتمال جدایی ریگی هم وجود دارد مگر اینکه او طی روزهای آینده با باشگاه استقلال به توافق برسد.

البته قبل از ماجرای اسدی و پرسپولیس شنیده می‌شد که یحیی هم بی میل نیست ریگی را جذب کند و سپاهان هم نیم نگاهی به این بازیکن دارد اما به هر حال باید منتظر روزهای آتی و اتفاقات بعدی نقل و انتقالات باشیم تا ببینیم در نهایت استقلال با چه تیمی و چه ترکیبی به مصاف الهلال عربستان می‌رود.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.